Talat Mollaoğlu
Talat Mollaoğlu
EKO-66’nın mucidi
EKO-66 nedir?
Yakıt Tasarruf Cihazı
Tescilli bir marka.
Heyecan uyandırıyor, çünkü hem ekonomik hem çevre dostu.
Heyecan uyandırıyor, çünkü dünyayı ilgilendiren bu harika buluşun sahibi bir Türk. Gurur verici.
En önemlisi de bu buluştan torunlarımızın ve onların torunlarının faydalanacak olması.
Sadece bizim torunlarımız mı?
Dünya bu buluş sayesinde biraz nefes alacak!
EKO-66’nın Özellikleri:
’EKO-66: Bünyelerinde HidroCarbon molekülleri bulunan her türlü gaz ve sıvı yakıtları, düşük enerji para konumundan yüksek enerjili Ortho konumuna getiren 12,24 volt enerji ile çalışan, anma olayını meydana getiren ikinci anamadde iki oksijen ile en üst seviyede birleştiren nötr konumdaki yakıt moleküllerini pozitif konuma getiren bu işlemler sonucunda egzoz ve baca gazlarındaki isan sağlığına ve çevreye zararlı olan karbonmonoksit gazını %0’a düşüren çevre dostu elektromanyetik bir cihazdır.
Cihazın araç ve yanma sistemlerine teknik olarak hiçbir yan etkisi yoktur. Sistem devreye girdikten çok kısa bir süre sonra motor iç bünyeden başlamak üzere magnetize olur. Önce piston kafalarındaki kurum sıra ile egzoz dış ucuna kadar her türlü iç kirlenme ve tortu temizlenir. Motor içlerinde sağlıklı yanma meydana geldiğinden yağ kirlenme süresi uzar. 10.000-20.000 km. yağ değişimleri 40.000-60.000km’lere çıkar. Kurumlaşıp hareket kabiliyetleri zorlaşan ve sık sık aşınıp arıza veren hareketli mekanik aksamlar en yüksek seviyede işlevlerini yerine getirirler.
EKO-66 cihazı yakıt tasarufu sağladığından ülke ekonomisine milyonlarca ton yakıt ve milyarlarca dolar katkı sağlamış olur.
Cihaz gerçek bir çevre ve insan dostudur.
Cihaz tamir edilemez, bu nedenle her türlü darbe ve örselenmeden korunmalıdır.
Cihazın garanti süresi 10 yıldır.’
Şimdilik bu kadar,
:) Takipteyim...
Ve; Sayın Talat Mollaoğlu, zarif misafirperveliğinize teşekkür ediyorum.
www.eko66.com/eko66/index.asp
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Sefalar getirdin.
Bu tür bir buluşa imza atan Türk üstadımıza sonsuz teşekkürler.Daha böyle nice türk cevherlerimiz var.Onlarında bu tür icatlarla ismini duyurması, bizlerin göğsünü kabartacak.İnsanlığa faydalı olmak için bir çivi çakandan Allah razı olsun.Saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:) Örnekte olduğu gibi, azimle çalışmaya devam edenler sonuca ulaşıyor.
Teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. Sefalar getirdin.
Bir tür kimyasal zımparalama yöntemi gibi geldi bana...Motor'un içinde tabaka oluşturan yağ ve diğer maddelerin sebep olduğu arızalar ve de masraflar gerçekten göz önüne alınırsa,bu icadın faydası daha iyi anlaşılabilir...
Özellikle arabalarda,pistonların çalışma prensibini önemli bir biçimde etkileyen bu tür tortular,cebimizden de çok para çalıyor...
nEYMİŞ...kENDiMİZİ KÜÇÜMSEmemeliyiz...Hiçbir zaman....
saygılarla ablacım...
Esma KAHRAMAN
Bu cihaz 35-40 yıllık emeğin çalışmanın ürünü.
Gerçekten müthiş bir buluş. Bunu bir Türk'ün başarması artı bir heyecan...
:) Son cümleyi yine kitaba bağladın gibi geldi, ben mi öyle hissettim acaba :)
:) Sevgiler sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sayın Yazarım, duyarlılığına teşekkür ediyorum. Bu buluş gerçekten inanılmaz bir buluş.
Milletimize ve insalığa hayırlı olsun.
:) Sevgilerimle.