- 810 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN İNCE ÇİZGİLERİ YA SENİN??
Aslında her şey alınan ilk nefesle başlar. İlk ince çizgi yeni bir hayata başlamaktır.Hiçbir şey senin elinde değildir, ama yinede ince çizgin yazılmıştır.Duygular hisler değilmidir, insanı insan yapan biraz büyürsün daha seni yetiştirenlerin hükmü devam eder tabi sen kendine yetene kadar, işte ozaman kafanda yeni duygular heyecanlar öfkeler her şey üst üste gelecek belki boğulacaksın ağır gelecek her şey bıkkınlık bezginlik umutsuzluk kalabalık duygular, ama maalesef bunca şeyin içinde yalnızlık hissi en kötüsü işte ince noktalardan biride bu onca şeyin içinden minicik bir şey anahtar kelime UMUT ETMEK farkın damısın ki hayatın yaptıkların karşısında şekillenir. Kimse böbürlenmesin insanın insandan farkı yoktur, çok konuşmak demek her şeyi biliyor anlamına gelmez. Dil insanın silahıdır, kullanmasını bilene tabiî ki sadece doğru zamanı bulmak gerekir. Okuduğum kitaplardan birinde şu cümleler beni etkilemişti. İnsan varlıklar içinde en akıllısıdır. Diğer varlıklardan ayıran en önemli özellik budur. Varlıkları akılda büyütmek zayıflıktır. Sadece hayatı kendi değerlerine göre yaşarsan güçlü olursun. Kaybetmek veya kazanmak bunlar bireylerin elindedir. Ne istediğini bilen insan akıllı insandır. Aklının ve mantığının kabul ettiği şey senin doğrundur. Buda yaşamın ince çizgilerinden biridir. Şöyle bir düşünü hayatına neler yön veriyor SENİN İNCE ÇİZGİLERİN neler bunlar üzerinden düşünürsen, mutlaka başkalarının değil kendi istediğin gibi yaşarsın.Unutma hayatın anahtarı elinde, önemli olan doğru kapıyı açmak,ve ben galiba en azından bir tanesini açtım.Sıra sende kendinle baş başa kal ve çizgini belirle……
YORUMLAR
kendine çizdiğin yol kimi zaman bataklığı olur insanın çırpındıkça batarsın, her defasında daha çok batarsın hemde. bazen en sağlıklı olan sana çizilen yolları yürümektir dik ve yalpalamadan....benim çizgim böyleydi kim ne çizdiyse o yolu yürüdüm ben ve yürümeye dewam ediyorum sendelemeden.....