- 536 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
REZALETİN BU KADARI OLMAZ
Bu ne rezillik böyle gidip yeniliyorsunuz! Ondan sonra gelip sağa sola saldırıyorsunuz. Sizde hiç mi gurur yok? İspanya’nın adam yerine koymadığımız bir takımı resmen kedinin fareyle oynadığı gibi oynadı. Ben sizin yerinizde olsam bu işi bırakırdım. Yenilmek tamam da bu kadar kepaze olmaya ve ülkemizi rezil etmeye kimsenin hakkı yok. Düşün artık futbolumuzun yakasından! Yöneticisinden antrenörüne futbolcusuna kadar hepinizin istifa edip bu işi bilenlere bırakmanız gerekiyor.
Hala sağa sola saldırıyorsunuz. Yok Fenerbahçe sıfır çekmiş yok Beşiktaş 8 yemiş size ne kardeşim! Siz kendinize bakın! Biri kendini kaldırıp çatıdan atsa sizde mi atacaksın? Hani Real Madrid istiyordun. Allah yüzünüze bakmış da çıkartmamış onlar gelse herhalde çift rakamlı hanelerle yenilirdiniz. Atıp tutana kadar biraz şahsiyetli oynayın. Adam gibi mücadele edin.
Burada birilerinin size yaptığı kıyaklarla ve üç büyüklerin kötü bir zamanına denk gelip şampiyon oldunuz diye havalara girmeyin sizi Bank Asya bile paklamaz.
Federasyonun da derhal statüyü değiştirip her önüne geleni şampiyonlar ligine göndermesin. Bu ne rezillik! Adamlar resmen dalga geçiyor biz de izliyoruz. Kimse bunlardan hesap sormayacak mı? Beceremiyorsanız bırakın gidin! Becerecek insanlar yapsın bu işi. O kadar yüzsüzler ki hala çıkıp bir yerlerde konuşup yorum bile yapıyorlar. Herhalde bunlar Valencia’yı Ankaragücü zannettiler 5 atıp döneceklerdi. Oralarda öyle dakika gelince konfet atmıyorlar. Kimse size kıyak çekmez ya adam gibi top oynayacaksın yada böyle rezil olup geleceksin.
Öyle bir sene şampiyon oldun diye hemen Avrupa’da başarı sağlayacağını mı zannettin.? Nasıl şampiyon olduğun zaten meydanda bu kadar gözünüz kör mü? Star TV spikeri de şaşırmış bu hepimizin sorunu diyor. Kardeşim hasta mısın sen? Niye benim suçum olsun bana sordular mı bunları Avrupa’ya göndereceğiz diye kimler bu suça ortaksa onlar versin hesabını… Biraz kendi menfaatlerinizi düşünene kadar ülkeyi düşünüp bu rezilliklere son verin. Sizin onurunuz gururunuz yoksa bu ülkenin var bunu da sizin ayaklar altına almanıza kimse izin vermez. Bir vatandaşın dediği gibi gereken neyse yapılacakmış yapında görelim. Hala karşımıza çıkıp konuşmayın ne yapılması gerekiyorsa çıkın yapın da görelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.