- 3151 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
BİR ÖĞRENCİDEN EDEBİYAT DEFTERİNE TEŞEKKÜR MEKTUBU
Bir hikayeden yola çıkmıştık. Hikayenin yazarı Mustafa Sakarya idi. Kahramanı, Hademe Mustafa’ nın ağzından dökülen bir yakarıştı, istekti. Kütüphane isteğiydi. Dostlarına, yazar arkadaşlarına, gönüldaşlarına bir seslenişti.
Onun seslenişini, dostları ve site yönetimi duydu. Devreye ben girdim. Az da olsa elimden geleni yaptım ve ilk kez gerçekleşen bu çok kutsal görevde benim de, küçük de olsa payım oldu. 5 Kasım 2010 tarihinde, dostlarımızın Bolu’ ya gelmeleri ile kütüphanemizi açtık. Açılıştan önce site yöneticimiz sevgili Habip Bey, telefonla aradı. Durum hakkında bilgi aldı Secaattin Bey’ den. Hepiniz oradaydınız sanki.
O gün, benim geçirdiğim en güzel ve mutlu günlerden biriydi. Ailem dediğim, “ Edebiyat Defteri “ adına ve dostlarımız adına bir araya geldiğimiz kütüphanede duygu fırtınası hakimdi. Hepimiz sevinçten uçacak haldeydik. Öğrencilerin yüzündeki sevinci, fedakar okul müdürümüz İrfan Bey’ in, Dilek Hanım’ ın ve ismini bilemediğim tüm öğretmenlerimizin yüzlerindeki sevinci görmek iyice duygulandırmıştı bizi. Tören bitmiş fakat biz hala oradan ayrılamıyorduk. Okuldan ayrılırken, geride bizleri hatırlatacak bir şeyler bırakmanın hazzını taşıyorduk sanki.
Sevgili Secaattin Öztürk ve Sevgili Mustafa Sakarya ile çok az da olsa sohbet imkanımız oldu.Sohbet esnasında, telefonla Tacettin Yıldırım ağabeyim de katıldı sohbetimize. Otobüs biletini erken saate aldıklarından, eşimle yapmış olduğumuz programı maalesef uygulayamadık. Sayfiye yerleri yönünden zengin olan yaşadığım şehirdeki Gölcük’ e götürmeyi planlamıştık fakat zamanın kısıtlılığı yüzünden gidemedik. Onları tanımaktan onur duydum. İkisini de sanal da olsa az çok yazılarından tanıyor gibiydim. Gitme vakti geldiğinde, geride kütüphanelerinin olduğu bir okul ve aynı zamanda kapılarını çalacakları bir aile bırakmışlardı.
Bugün Okul Müdürü Sayın İrfan Bey ziyaretime geldi. Öğrencilerinin, ona bizlere iletmesi için verdikleri mektupları aldığımda, gözlerim doldu. Hemen, gelen üç mektubu da okudum. Minik yüreklerin, sizlere hitaben yazdığı, samimi satırlardı. Tarayıcı bulamadığım için fotoğrafını çektim mektupların ve bilgisayarda elimden geldiğince düzelterek, sizlerle paylaşmak istedim. Elimdeki üç mektubu, üç gün boyunca yayınlayacağım. Bu sevinci ve mutluluğu yaşattığınız için siz değerli dostlarıma ve değerli site yöneticilerimize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Sevgi dolu minik yüreklerin sizlere yazdıkları birinci mektup.
Not : Bugünki sohbetimizde, Müdür Bey, gelecek kitap yardımları olursa çok sevineceğini belirtti bana. Hepinize de ayrı ayrı saygılarını iletmemi rica etti. Kendisi de üyemiz olarak yerini almıştır aramızda. İrfan140 rumuzuyla.
YORUMLAR
Nermin'ciğim, mazeretimi mesajımda belirttim.
Okurken çok duygulandığım bir yazı.Öğrencilerimizin o kitaplardan faydalandıklarını bilmek, içimi huzurla dolduruyor.
Küçük öğrencimizin teşekkür mektubu , gözlerimi yaşarttı.
İnşallah yeni kütüphanelere de niyetlenilirse, üzerimize düşeni yapmaya gayret ederiz.
Bir çocuğumuza bile okuma alışkanlığı kazandırabilirsek, ne mutlu bize.
Emeğinizi hep takdirle anıyorum.
Ansızın, toynak, Tacettin beye, eşinize, Mustafa Sakarya'ya,bu işe gönül verip çalışan herkese sizin nezdinizde teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle, canım benim.
Canım şimdi daha iyi anlıyorum yapılan kampanyanın o küçük yüreklerde yarattığı sevinç ve mutluluğu. Böylesi güzel organizasyonun içinde bulunmak ve o sevinci yaşamak, senin kaleminden o güzel yüreklerin mektubunu okumak gurur benim için. Gözlerim doldu inan o mektubu okurken. Demek ki biz güzel bir iş yapmışız dedim.
Yüreğine sağlık canım benim.
Sevgilerimle...
Verilen emeğin karşılığını almak; ne kadar anlamlı diye düşünmekteyim.
Nermin hanım,göstermiş olduğunuz özel çabadan dolayı tekrar tebrik ederim sizi.Aynı zamanda bütün arkadaşlarmızı...
Eğitim ordusuna düşünen ve ileriye dönük yapıcı katkıları olabilecek taze beyinler kazandırmak bence harika bir olay...
Sevgilerimle.
Sevgili Nermin hanım böyle güzel bir etkinlik sonucunda alınabilecek en değerli armağan olan mektup ve gülümsemeyi almış edebiyat defterinin sevgili üyeleri ve siz. Maddi ( kitap) anlamda desteğim olmamışsa da, manevi olarak hep yanınızdaydım bu etkinliği başlattığınızda.
Kütüphanesi olmayan tüm üllerin böylesi güzel kütüphanelere sahip olmasını ve tüm çocuklarımızın kitap okuma alışkanlıklarının çığ gibi büyümesini diliyorum.
Küçük yüreklerden akan bu güzel mektupları paylaştığınız için teşekkür ederim Sevgiler yüreğinize
Birlikte çıktığımız seyahatte babam düşmüş ve kalça kemiğini kırmıştı. Sizlerin kitap organizasyonunuz da o günlere denk gelmişti. O günler öyle bir karmaşa içindeydim ki, güzel girişiminizi ancak uzaktan izleyebilmiştim. Bu güzel girişiminizden dolayı sizleri kutluyorum. Böylesi yüce gönüllü insanlarla birlikte olduğum için gurur ve mutluluk duyuyorum. Güzel yüreklerinize sağlık. Sevgilerimle.