- 937 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ya elini tutmak istersem sevgilim....
Peki, öyle olsun hayatım. Bu sefer dediğin gibi yapalım olması gerektiği gibi olması gerektiği yerde bitirelim herkes çizilen yoluna gitsin. Ama biliyor musun İnsanlar büyüdükçe hayallerinin umutlarının küçüleceği hiç gelmemişti aklıma. Tamam, her şeye peki, senden ayrılınca yalnız kalacağım biliyorum, yalnızlıktan da korkmuyorum ona da katlanırım, ama; ya elini tutmak istersem… genç çiftin aralarından sızan son sözlerdi bunlar. Sarılmışlar akşam karanlığının örtüsünde, denizin yıldızların şehadeti altında ayaklarına vuran dalgalara aldırmadan birbirlerinin omzunda akan gözyaşları ıslatırken omuzlarını sessizce içindekileri fısıldıyorlar kulaklarına. Delikanlının son sözünden sonra iyice sessizleşti ortam. Deniz dalgalarını durdurdu, rüzgar sakinleşti sustu, gecenin muazzam melodisi kesildi sus pus oldu gece; heyecanlı bir filmde olacakları merak eden sinema seyircileri gibi gece ıssızdı hiç olmadığı kadar… kız daha da sarıldı sevgilisine son sözden sonra, her şeye bir cevap hazırlamıştı, istemese de ayrılmayı canı yansa da böyle olması gerektiğini biliyordu, er geç ayrılacaklarını biliyordu. Son sözden sonra sus pus oldu o da verebilecek tek kelimesi yoktu bunu beklemiyordu, ne kadar zor olursa olsun hazırlamıştı kendisini ama yapamadı karşılık veremedi, daha da sıkı sarıldı ellerini sırtında gezdirmeye başladı gencin tıpkı bir yarayı ovalar gibi, boğazına takılmıştı hazırladığı her şey nefes almakta güçlük çekiyordu yutkunamıyordu, gözlerinden süzülenler anlatıyordu aslında, delikanlı fark etti omzundaki sevgi katrelerini, yanıyordu omzu… artık delikanlının da tek kelime söyleyebilecek mecali kalmamıştı, göğüs germişti her şeye kaç zamandır hiç kaybetmemişti ümidini hep ertelemişti ayrılık lafını, ama kaçınılmaz sonu görmek hiç de o kadar zor değildi sarılmış omzunda ağlıyordu işte.tutamadılar kendilerini ikisi de hıçkırmaya başladılar ama bir an olsun bırakmadılar birbirlerini uzattılar ellerini kırarcasına parmaklarını tuttular ellerini. Erkek çekti kendisini geriye kaldırdı başını omzundan kızın. Ellerinin arasına aldı kızın yüzünü parmaklarıyla sildi kızın yüzündeki damlaları uzun uzun soluk alamadan baktı gözlerinin en derinine dik dik. Göremiyordu da üstelik gözyaşlarından kirpiklerindeki çapaklardan. Hala hıçkırıyordu, çatallanmış sesiyle titreye titreye sordu; ya elini tutmak istersem sevgilim… döndü arkasını delikanlı ilk defa sırt çevirmişti sevgilisine, yürüyordu önüne eğik başını kaldırdı derince bir nefes aldı yüzüne vuran rüzgardan gözyaşları karıştı rüzgara, gecenin karanlığında sessizce kayboldu… kız hala bakıyordu sevgilisinin arkasından kıpırdayamadı olduğu yerden dönüp gidemedi, kaskatı kesildi bedeni çöküverdi dizlerinin üzerine…
Gece olanlara sinirlenmiş vuruyordu dalgalarını kayalara hıncını kayalardan çıkarıyordu….