- 954 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
***hazİnemSin sonsuza kadar***
Senden uzakta olmayı hiç istemedim.. Gülümsemeni görmek isterdim !
Bana "seni seviyorum" demeni beklerdim ,Ben seni; Gündüz, yeni açmış bir Gül’e Geceleri ise; Etrafına ışık saçan bir yıldıza benzetirdim
Ne yazık ki, Bana sayısız yıllar kadar uzaksın Senden uzakta olmayı hiç istemedim...
Seninle el ele yürümeyi isterdim... Herhangi bir yol sessizliğinde
Ya da en güzel yağmurlar altında Ve soğuktan üşüdüğünde Sana sarılıp bedenini ısıtmak isterdim..-
-------------------------------------------
Hep kendimi bulduğum da senden uzakta seni düşünürken buluyorum.İçimdeki şey ne bilmiyorum! aşk değil bunu biliyorum,geçici heves olsa bitterdin elbet bir gün diyorum,sevgini mi beni boylesine dolup taşiran sana olan sadakatti mi bilmiyorum..Seni benden alan ne onuda bilmiyorum bu kadar bi anda ellimdeki tüm renkleri alman ne bilmiyorum.Sadece bu aralar sana her zamankinden daha çok ihtiyaçim var onu biliyorum kendimi cezalandiriyorum adetta sebep arama! Yok çünkü..
Seni aradiğim da nerdesin? sorusunu soramiyacak kadar uzak düşmüşüz meğer aramiza görünmez duvarlar nasil da örülmüş harkirmak istedim,kizacaksin biliyorum biraz da sarhoştum bağirmak istedim gecenin o saattin de nerde olabilirdin musait olamiyacak kadar beni ariyacağini söyleyecek kadar musait ve o an konuşamiyacak kadar musait olamaman sebebi ne olabilirdi?Düşünmek istemsem de bi başkasi diye aklimdan geçmiyor değil hani..Gece seni nereye savuruyor sevdiğim gece beni sana savururken ,gece seni bi baş...Hayir! Düşünmesi çok güç bu kadar kisa zaman da unutmuş olamasin dimi?
Kim tutabilir benim yerimi?Tutabilecekse durma sevdiğim durma!
Dipsiz bir kuyuya itiliyor gibiyim,aci cektikce sanki daha hizli daha hızlı düşüyorum..Tutunmak istedikce ellerim parcalaniyor..Ey!aşk hadi gel burdayim kurtar beni bu uykusuz gecelerden bilinmezlikten..Hadi durma hazirim al beni son hamleni yap..
Anlasana sensiz bambaşka bir boyutta nefes aliyorum sorumsuzca..Sorumsuzluk bana göre değil bilirsin benim sorumluklarimin fazlaliklari var...
Yazmak istiyorum bittirmeden nokta virgul koymadan yazmak istiyorum mesella nefretimi,seni ne çok sevdiğimi,sensiz zor ayakta durduğumu,yazmak istiyorum ellerim yorulup beyinmden silene kadar yazmak istiyorum..Odama giremiyorum..Esir hayat yaşatiyorum olmuyor toplarlanamiyorum.MErak ediyorum bi insan birini sevebilir de bu kadar uzak kalabilir mi?AKli kalbine hukkum surebilir mi?
---------------------
Yan yana duran iki yildizdık sana göre en parlak en güzel olanı bendim, gökyüzündeki tek yildızındım senin fırtinalarda saklanıp korunduğun,liman olduğumu söylerdin ömrünün sonuna kadar beni seveceğini
kalbini kalbime kelepceleyip,anahtarını okyanusa attığını eklerdin...benim için kıyamet, seni kaybettiğim gün demekti ...ruhumda sakladığım en değerli hazinemdin SONSUZ’a kadarda saklayacağım...
YORUMLAR
ya arkadaşım varya dilim de tutuldu yüreğimde..
ne güzel anlatmışsın derdini ve belki inanmazsın ama,
benim derdimi..
sonsuz sevgiler gönderiyorum sana:)
merakla takip ediyorum seni,
eline yüreğine sağlık..
sevgiler....