EDEBİYAT DEFTERİ ISSIZ ÇÖLDE - III (SON)
Aylarca çöl sıcağında kumların içinde yaşamaya direnen Edebiyat Defteri üyeleri artık umudunu iyiden iyiye yitirmiş,ölümü bekler olmuşlardır.Öte yandan Leyla Mecnun olarak iki bölünmüşlerdir ve ağızdan çıkan her söz unutulmayacak şiirler arasında yerini almaya adaydır.
Kalimera: Ooyy..
Şükran AY: Neme lazımdı gezmeler ey sevgili,
Li_la: Koklayıp da ayak izlerimden takip etseydin ya beni,
Havin: Boyu devrilmeyesice Güngör,nasıl ellere emanet edesin beni,
Neslihan Yazıcılar: Sinaannn! Taktığım küpenin taşı olurdun hani,
Düşmüş yatıyorsun kalk da bana su bul hadi!
Sükût_ve_Çığlık: Âh Leyla,iki cihanda da severim seni.
Sesler karanlık kendini iyiden iyiye hissettirmeye başlayınca kesilir olmuştur ve çöl halkı inceden uyumaya başlamıştır ki:
Ayrıntıda Gezinmek: Oooo Havin,bakıyorum da kurulmuşsun köşene ne düşünüyorsun tilkiler gibi öyle?
Havin: Neee,tilki mi hani nerede…
ANSIZIN: Cömmeerrtt!!!
Cömert Yılmaz: Yettim ağabey!
ANSIZIN: Çabbbbııkkk bantımı getirin bu başladı yine zırlamaya.
Alpdoğan Akyüz: O da haklı. Teknoloji yok artık banlayamaz sadece bantlar.
Li_la: kıhhkııhh kıhhh!!! 404 mü alsaydık acaba kııhh kıhh kıhkıh!
İhsan Polat: Yok be o kadarı fazla. Patlat bir tane ağzının ortasına bak bakalım bir daha bağırıyor mu.
Hâle KULOĞLU: Biz de çölde odun yok diyorduk,kalkmış el kadar kızcağıza işkenceye hazırlanıyorsunuz. Ayıp değil mi kuzularım,o kalbini deli bir sevdaya kaptırmış(!)
Şaren: Hakkat ya kız rüyasında bile Güngör diyor.
Li_la: Ne bekliyordun ya Şaren mi diyecekti kıh kıh kıhhhh(!)
Havin: Siz ne anlarsınız sevdadan,kıskanmayın lütfen.
ANSIZIN: Pehh sevdaymış,var ya şuradan bir kurtulalım seni kendi ellerimle evlendireceğim
o Güngör müdür gürgen midir her neyse işte onunla git nereye gedeceksen artık.
Havin: Hıhh,kendi eliyle evlendirecekmiş. Bibibi kereeemm Güngör’üm hayatta izin vermez,sen önce kendini evlendir hıh!
Neslihan YAZICILAR: Havin,kız bana söz ver bakayım düğünde takılan tüm zümrütleri,yakutları bana vereceksin tamam mı?
Havin: Bibibibibi keereem ben burma bilezik takacağım hemi de kıpppeeeşş gram,öyle zümrüt yakuttan anlamam.
Neslihan Yazıcılar: Sen zaten yakuttan zümrütten anlasaydın Tarkan gibi kısmet bulurdun,hadi kızım ya git işine.
Emine Güner: Doğru söylüyorsun Neslihan,geldik halay gidiyoruz halay. Geldik Güngör gidiyoruz Güngör,bir biz güngöremedik gitti. Neyse gidince unuturuz bunları,bitse de kurtulsak artık şu adamdan.
Havin: Neee,ne deddiiniizz!!! Çabbbııkkk kibritimi getirin!! Sizi var ya ayağınızın altındaki kuma çadır yaparım. Güngör’üme laf edeni var ya güneşin altında kızım kızım kızdırır kartallara ziyafet hazırlarım. Tarkan’lar sizin olsunlar artık her gün hangi kıza gitti diye ağlarsınız.
Yaralım: Pehh,Tarkan kızlara gidermiş. Sanki Güngör Vatikan piskoposu.
Kalimera: Ohhooo sen ayakta uyu yavrum,onun gibi çocuğu boş bırakırlar mı hiç. Güvenmeyeceksin erkek milletine güvenmeyeceksin. Bir bakmışsın evin bahçesinde kırk kuma elma topluyordur(!)
Havin: Sen de mi abla …Hayııırr,hayııırrrrrr,hayıııııııırrrrrrrrrrrr!!!
Şükran AY: Yetişin Havin’e bir şeyler oluyor.
Afet Kırat: Su getirin su!
Hâle KULOĞLU: Sayın yöneticimiz dün bütün suyu gözüne kaçırmıştı unuttunuz mu?
Havin: Yaa ne oluyor neden toplandınız böyle başıma(gözlerini açmamıştı,uyanmaya hazırlanıyor).
Toynak: Yumurta kıracaktık ondan geldik(!) Kızım nasıl bağırdığını biliyor musun,ödümüz koptu.
Li_la: Havin,kabus gördün kalk hadş sabah olacak bence bugün Güngör gelecek. Hislerim öyle diyor.
ANSIZIN: Kabus bittiyse bırakın uyusun başımızı şişirecek şimdi,susun çabuk.
Havin: Biri bir şey dedi.
ANSIZIN: Rüyadır rüya devam et sen kimse bir şey dmeedi.
Havin: Hayııırrr dedi iştteee li_la’ydı o ve Güngör dedi ve halay dediii. Rüyamda neden kötü şeyler dediniz ama kızdım hepinize.
Sema Enci: Neler dedik anlat bakayım.
Havin: (yutkunarak) işte,işte Güngör seni aldatıyor dediniz ühühühühhü…
Remziye Çelik: Doğru demişizdir,biz asla yalan söylemeyiz. Forum konumu hatırlıyor musunuz,cesaret isterdi ama.
Havin: Yaaaaa Güngör yapmaz öyle şey tamam mııı!
Li_la: Yapmaz tabi,bak güneş gibi doğacak bugün buraya.
Ceyda Görk: “gözlerin doğuyor gecelerime”
Çöl halkı: laaa laa layyy…
Şaren: Sanki Gülben’in şarkısına benzedi.
Rdemir: Çaktırma ta kendi ritmi.
Li_la: kıhh kıhh kıhh…
Güneş hafiften doğmaya başlamıştır ama bir sessizlik başlamıştır,herkes pür dikkat uzaktan gelen sese vermiştir kulağını.
Toynak: Eminee,helikopter geliyor.
Emine Güner: Vahh ortak,serap görmeye başladı yani duymaya.
Ceyda Görk: ne yani benim sesim kötü müydü de hepiniz bunu dinlemeye başladınız.
Meselci: Aslında helikopter icat ediyordum ama gerek kalmadı galiba.
Şaren: Ufodur bu.
ANSIZIN: Bence fayton.
Necla Develi: Helikopter mi,âh başım ne zaman bitecek bu seraplar.
Gri Gölge: Gölge bir yerde beklesek.ç
Nar-ı Çiçek: Hava soğudu mu ne.
Xadamus: Hava aydınlandı hâlâ bir yakamoz yakalayamadım.
Karockedy: Ayten kimdi abi?
Xadamus: O isimlendirmeydi Gökhan,hem her ayten ayten değildir.
Li_la: Ama bu gelen Güngör bence.
Havin: Evvveeetttt,ollleeeyyyyy!!!
Sükût_Ve_Çığlık: Arkadaşlar bir şey diyeceğim!
ALGIN: Sen susmayacak mıydın?
Karockedy: O şeref bana ait.
Zeki Çelik: Heheh akıllıca.
Li_la: Bakın,bakın pencereden biri bakıyor.
Havin: Oyy Güngör’ümdür Güngör’üm,hadi halay çekelim o beni halay çekişimden tanır.
Şaren: Mecnun olup çöle düşmek diye buna denir.
Yaralım: Boşuna Havin’i Leyla’ya benzetmemişiz demek ki.
Zeki Çelik: Şimdi bu bıçakla sırf cirit oyununa merak saldığım için ilgileniyor olmasam derim
yaralım,sen o zaman var mıydın AMA DEMEYECEĞİM. Cirit oynamayı bilen var mı?
Ahura47: Helikopterle randevüm olmasaydı oynardım ama şansına küs. Bir dahaki sefere artık.
Li_la: kıhhkıhh kıh.
Ahura47: Bu kız da her şeye gülüyor.
Şükran AY: Gerçekten gelen Güngör mü yoksa biz yine Havin’in gördüğü bir serabı mı oynuyoruz.
Kalimera: Yok yok gerçekten geldi.
Şaren: hadi hızlı olun Beşiktaş maçına geç kalacağım.
Li_la: o maç bugündü değil mi,hadi koşun direk stada gidelim.
Afet Kırat: Yok artık bir yaşıma daha girdim.
Nar-ı Çiçek: Gir gir yeni yaşlar iyidir.
Helikopter iner ve Güngör inmeye çalışırken ayağı takılır da tepe takla düşer. Diğer yandan Havin ona koşarken kuma takılır ve kuma gömülür.
Ahura47: İlk kez biniyor gülmeyin.
Li_la: kıhkıh kıh kıh.
Ahura47: Sen hariç demiştim zati.
ANSIZIN: Çölllll,koşşşş!!!
Herkes: Emir büyük yerden haydeeee!!!
Aemin: Bu helikopter niye çalışmıyor?
Cömert Yılmaz: Hadi inip itelim(!)
Pilot: Kesin be,sizi gördü korktu fukara helikopterim,konuşanı atarım.
Şaren: Li_la hadi hislerini kullan da Alisamiyen sıtadını tarfi et oraya gidelim.
Li_la: Durun konsantre olmam lazım,kaptaaan!!! Helikopteri sağa çek düşüneyim.
Havin: Kaptan amca bizi Alisamiyen’e götür Galatasaray’ın zaferini kutlayacağız Güngör’ümle.
ANSIZIN: Hay senin Güngör’ünün de senin de…
Cömert Yılmaz: Şşşş sessiz söyle cıngar çıkar vallahi.
Helikopter pilotu sese daha fazla dayanamayıp istenilen stada doğru sürmeye başlamıştır direksiyonu(!) Artık taraftar sesleri de gittikçe yakınlaşır ve çöl halkı iyice havaya girmeye başlamıştır.
Pilot: Nereye iniş yapalım?
Cömert Yılmaz: Abi şu kavşağı da geç orta yere in.
Oflu: İki de viraj alsın mı(!)
Afet Kırat: (tir tir titreyerek) İnelim,isterseniz okyanusa inelim ama yeter ki inelim.
Li_la: Topa öyle vurulur mu beee,yandan yandan sür (!)Şimdi iniyorum aşağı göstereceğim nasıl oynanırmış kıh kıh kıhh!
Şaren: Haydi kartalım haydiiii,ooofff out!
Li_la: re re re-ra ra ra gassaray gassaaray cimbombom.
Havin: Sarıııı!
Li_la: Kırmızııı!!!
Havin: Uh ah dev adam 11 dev adam la la laaa…
Afet Kırat: Evladım o öyle değil,12 - 12 …
Hazal Karadağ: Haydi kara kartalım yık şu çelimsiz takımı,haydiii!!!!
Cömert Yılmaz: Ve dört nala koşerken futbolcular,defter ahalisi sahaya iniş yapar,ne güzel değil mi ama.
Tüm çöl halkı olabildiğine hızlıca helikopterden iner ve sahada futbolcuları bir tarafa itip top peşinde koşmaya başlar. Bu esnada neler olduğunu anlamaya çalışan futbolcular zaten kaçmaya başlamışlardır ve polis dolar etraf.
Havin: Günggööörrrr,söylesene cimbom şarkısını.
Güngör: Cimbom Galatasaray Galatasaray şampiyon ci…
Li_la: tiliiiililiililililililililiili!!!
Şaren: (kendini iyice kaptırmış top peşinde helak olmuştur) Goooooolllllll!!!
Tabi golü kendi kalesine atınca … Polisler iyice sarmıştır sahayı ve joplarla sahada koşmaya başlar. Onlar bir yandan yakalamaya çalışırken defter ahalisi de helikoptere yeniden doluşmaya başlar ve alelacele havalanır. O esnada radyo açıktır:
Dj: Şoookk şoookkk şoookkk!!! Sayın dinleyenler asrın en büyük provokasyoncuları Beşiktaş-Galatasaray maçını basmışlardır ve polis dört bir yanda failleri aramaya başladı; bu sırada maç ileri bir tarihe ertelendi.
Şaren: Neyse bari onu kaçırmayalım.
ANSZIIN: Helal olsun size daha ne diyeyim,kanun kaçağı olduk gazamız mübarek olsun.
Uzun bir süre havada denge sağlamaya çalışan helikopterin gücü tükenmek üzeredir.
Li_la: biz nereye geldik,neden her taraf beyaz,yoksa öldük mü kıh kıh kıhh..
Zeynekp Süberk: Evim evim güzel eviiimm,nerdessiinnnnn:(
ANSIZIN: Kesin beeee!!!
Hazal Karadağ: Künefe , sac kavurma bir de D.bakır kadayıfı varsa eyvallahhhhh sustum tamam:(((
Havin: Güngör,Güngör nereddeeeee!!!
ANSIZIN: Oh canıma değsin Güngör’ü polisler aldılar.
Havin: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ve büyük bir gürültü. Yapılanlara dayanamayan helikopter gelmiş geçmiş en yüksek dağın tepesine kuş misali konar….
(Bu çalışma forum yanıtlarının analizi sonucu oluşturulmuştur.)
Hazırlayan: **Havin_**
Fotoğraf/lar: ANSIZIN
Forumu Oluşturan: li_la
Ve,
Başta ANSIZIN olmak üzere yönetime desteğinden ötürü teşekkür ediyoruz. Ayrıca gerek yanıtlarla,gerek seyirleriyle katılımı olan herkese ayrı ayrı:
Neslihan YAZICILAR,Toynak,Afet Kırat,Şükran AY,Kalimera,Aemin,Rdemir,Oktay Zerrin,Hayal_Meyal,EMİNE45,Mehtap ALTAN,Emine Güner, ya_ley_za,sahra,Tacettin Yıldırım,Zeki Çelik,Bir_Küçük_Aşk,Eli/f,yeğinadnan,Şaren,yaralım,Alpdoğan Akyüz,meltemecem, neneh,ahura47,Hazal Karadağ,Zeynep Süberk,xadamus,...
Teşekkür ediyoruz...
YORUMLAR
li_la
çok teşekkür ederim devrim can :)
gülümsemeler eksik olmasın emi
Geyik türü zannedilen eğlenebilinen forumları edebiyat dışı algılayanlar var ki bu çok yanlış bir tesbittir. Edebiyatı ağlamalarla zırlamalarla özdeş tutan sadece edbiyatın bu olduğunu zanneden insanları gördükçe mizah yapasım geliyor içimden bunlara..
Öncelikle orada paylaşılan küçük küçük hikayelerdir, belli karakterlerin konuşturulması senaryo biçimine bir yöneliş tarzın oluşmasıdır. MİZAH edebiyatın kalesidir. Önce bunun altını çizelim sonra kimler kurtulmuş hep beraber bakarız.
Forumların insanları birleştirici, ayrıştırıcı özellikleri vardır doğrudur, şiirlerini takip ettiği insanlarla burada daha bir can olurlar yada yazdıklarından dolayı daha bir hayal kırıklığına uğraması da muhtemeldir şairlerin. Şiirlerin altı resmi gazete gibidir çünkü. Şiire ciddi duranlar sitenin mesaj hakkınıda kullanmazlar pek, varsa yoksa forumlardır. Edebiyat sitesinin içinde bilgi alışverişlerin yapıldığı en sağlam yeridir forumlar.
En sağlam hikayelerin olduğu bir form konusuydu bu da, "edebiyat defteri ıssız çölde" hay aklını seveyim senin li la... Çok basit gibi duran ama birçok yazan kalemin bir araya gelerek bir dünya yaratmaya çalıştığı bu forumda, Havin'in de dediği gibi "gerek yanıtlarla, gerek seyirleriyle katılımı olan herkesin yüreklerini öperim bende.
.
.
.
Helikopter bu ya, hani dağa filan çakılırız, bir ihtimalde olsa yeterince kamp çadırı, ocak, uyku tulumu, termal giyisileri helikopterin bir yerinde saklamakta fayda var arkadaş .
**Havin_**
Kendi adıma bu yorum için teşekkür etmezsem içim rahat etmez.
Kalkıp birilerine mizah nediri anlatmak yahut yolun tiyatroya dayanan boyutuna değinmek inanın yüzümü kızartıyor.Hele ki Rıfat Ilgaz dersem o zaman hiç toparlayamaz birileri döktüklerini.
Burada ,
Havin:....
olsa da oradaki sadece Havin kalemiydi,ne kadar yetisi var bunu göstersindi niyeti ki herkes için öyleydi.
Hayatında fıkra anlatmayı beceremeyen ben kalkmış bugün mizah için bir şeyler yapıyorum ve dahasını yapacağıma olan bir inanç oluşuyor zihnimde. İnanıyorum da çok daha iyisini yapabilirim ve katılımcı olan her kalemin açıkçası bu yetisi gün gibi ortada.
Derlemeyi yaparken inanın görmeliydiniz halimi,etrafımda 200 sayfa not. Sanıyor musunuz ki sadece foruma verilen yanıtlar var burada. Hayır,foruma verilen yanıtlara yazılan yanıtlar ayrıca başka forumlarda "Edebiyat Defteri Çölde" forumunun üzerine konuşulanlar ki herkes nerede ne dediğini biliyorsa bunu görmek zor değildir.
Ayrıca özellikle üzerinde durduğum hemen hemen herkesin adının olmasıydı,bir tebessüm işareti bırakan dahi katılım sağlamıştır gözümde ve o mutlaka anılmalıydı. Tek sıkıntı rahatsızlık duyacak birileri olur muydu gibi oldu ama sanmıyorum ki bir sıkıntı yaşamadık ama sanırım adı olmayanlar gerçeğe dönmek yerine kalkıp üzmeye niyet ediyorlar...İnanıyorum ki dağ daha farklı olacak,yavaş yürüse de ki bahara,yaza çok var daha ama o zaman çok daha özel olacak...Ömür var da ona da yetişirsek çok güzel olacağına en azından fayda babında daha bir yol katedileceğine inanıyorum...
Edebiyat Defteri sıradan bir internet sitesi değil,evimde bile bu kadar zaman geçirmiyorum bu sebeple birileri bir şeylere dokunurken dikkat etsinler. Bunca yıllık yaşanılanlar var dönüp baktığımda hani bir çocuk nasıl büyür ve nasıl olgunlaşırı izlemek denir ya Defter beni izledi ben onu izliyorum ve biliyorum Edebiyat Defteri faydasız hiçbir şeyi barındırmadı barındırmayacak da.....
Son perde işte,çölden kurtulur gibi olduk bir an ama dağda yine birlikteyiz. Orada görüşmek dileğiyle.
Sevgiler.
li_la
padişahım siz çok yaşayın :)
biz havin ile hep sizin yazdıklarınızı konuştuk , edebiyat sadece şiir ve yazılarla sınırlı değildir dedik durduk hatta tiyatro senaryosu yazmayı bile
düşünmüştük :)
o kadar güzel anlatmışsınız ki ben çok etkilendim ve yazınızı etkili yorum olarak seçmeden yapamadım :)
herkesi kucaklayabilen koca yüreğinize sağlık , dağlarda buluşmak dileğiyle
sevgimdesiniz padişahım :)
zeki çelik
Sanatta ölçü,bırakılan eserlerin beğenisiyle bir akrabalık kurar. Sanat değer ölçü birimi burada devreye girer. Yazdıkların hiçbir şeyse o sadece sana birşeydir.
Şiirin içinde de bu tartışmalar var yazdığın bu şiir değil diye... Bunun merci kararı kişi değildir, kişilerdir dediğim gibi. Kimi özgün yazar, kimi ikinci yeniyi kendine yakın bulmuştur, kimi divan şiiri örneğini benimsemiştir, kimi hece ölçüsünde yazdığı şiirdir kendine. Bir kaçıştır şiir yazmak, nasıl kaçtığını sorgulamamılıyız...
Bu forum başlığında yazılanlarda öyledir, değer ölçü biriminde önemli bir sayıdır katılımcıların içinde olması açısından... Önemli diyorum çünkü, kimi öğretmen, kimi akademisyen, kimi siyaset bilimcisi, kimi öğrenci, kimi ev kadını, kimi yönetici, kimi iş adamının buluştuğu bir alan olmuştur kendilerine. Önemli diyorum çünkü, bu yazınsal metne kendilerine yakın bulmuşlardır, zamanın büyük dilimlerini buraya ayırmışlardır. Parayla toplayamazsın bu kadar insanı..
Burası şiir defteri olsaydı yazdıklarımın arkasında pek durmazdım sanırım, konuşulacak konu sadece şiir olduğu için. Ama burası edebiyat portalı, her tür yazının tartışılacağı, paylaşılacağı bir alan, her tür denenmelidir mutlaka.
Havin, editörlük yazmaktan çok daha zordur. Zor olduğu için yazanla toparlayan ayrılır birbirinden... Ama sen hem yazıyorsun hem toparlıyorsun...
Li la, tiyatro yazarlığı destek dersleri alman lazım o kadar kolay değil, ama önemli olan başlamaktır, başarı zaten gelecektir.
li_la
sevgili x adamus kıh kıh sevgili günlük gibi oldu sankim idare et işte :)
öncelikle foruma son dk yetişip bizlerle birlikte olduğun için çok teşekkür
ediyoruz , biz çok eğlendik bu forumda sende gülebilmişsen keh keh keh
diye ne mutlu bize çok teşekkürler
dağda devam edeceğiz bize takıl hayatını dağda yaşa belki che yi getirir
devrim yaparsın ne dersin ?
li_la
forumda defter ıssız çölde diye konumuz vardı
çölden çıkış finali yaptık tamamen forumdaki
muhabbetlerden derlenmiştir...
saygılar
Forumlarda en çok hoşuma giden, günlük hayatın stresinden ve baş ağrısından uzak insanın yüzüne tebessüm yerleştirebilen böyle güzelliklerin de olması...dost seslerle konuşmak, şakalaşmak, yeri gelince beraber gülmek yeri gelince de beraber hüzünlenmek ve de birbirimizle pozitif motivasyonumuzu paylaşarak daha da hayat bulmak ve nefes almak çok güzel...
bana bu duyguları forumlarda yaşatan ve aynı zamanda emeği geçen tüm arkadaşlarıma ve dostlarıma çok teşekkür ediyorum...
iyi ki varsınız...
gülümseten yüreğinize sevgi ve selamlarımla...
li_la
iyiki sende varsın sevgili yaralım yaralı yüreklerin sevgi dolu
gözlerini gördük sende :) :)
teşekkürler herşey için
Çölden gittik ama dağda yine birlikteyiz...
Ayrılık yok ama hüzün var gözlerimde...Ağır bir zaman yine tek suçlusu dinlediğim bela bir şarkı,yine de okurken gülüyorum. Ben hazırladım ve bütün gece gözlerim kapanana kadar güldüm ki yarı zamana kadar senle güldük li_la...
Şöyle tepeden bakınca evet elden geldiğince artık ne kadar olabilmişse mizah ve tiyatral anlamda bir tuğla da bizden oldu. Varsın tuğlanın tek toz zerresi olmuş olsun ama yüreğin emeli başka bir şey değildi O şahittir. Bunda emeği geçen herkese teşekkürüm kalbendir ki sen biliyorsun bu etkinlik ne kadar mutlu etti beni. İnsanın küçük bir şey de olsa mutlu olması güzel ki benim mutluluğum öyle çokmuş ki gururumu hiçe sayıp yeniden buradayım. Olsun bea gelip geçiyor her şey mühim olan geriye baktığında kendi elinden,dilinden düşmüş olan güzel bir şey olabilsin. Benim elimden gelen bu kadarmış demek ki ama birliğin eli baya kuvvetliymiş.
Edebiyat defterinde ölene kadar hatrımda kalacak olan en güzel şey buydu. Her şey güzel belki ama bir kere de sızlatmışsa yekün yok sayarım fakat bu çöl muharebesinde bir kere bile incinmedi yürekler,herkes olabildiğine şen olabildiğine iç güzelliğiyleydi. Ne kadar teşekkür etsem az biliyorum ...
Li_la,
tanımış olmaktan son derece memnun kaldığım bir insan. Hayat sen varken yürüsün hep,ömür geçirmedik,yıllarımız da yok belki ama kısa zaman da olsa geçen unutulmayacaklardan oldu paylaşımlarımız. Yüreğinin temizliğine inandığım ve yanına bir eşi daha var saymadığımsın,buradaki halin benim gülen yanım ama dışarıda ben ne kadar saklasam da maalesef ki aynıyız. Olsun bea üzülmek yok biliyorum sonunda mutluluk bizim olacak ve o sonun yeri de hiç önemli değil benim için.Kim kazığı çaktı ki dünyaya sırıta sırıta da bizim gözümüz kalsın onda.
Tek cümle:
Rabbim yüreğince versin her şeyi en hayra bürüp de hayatına ve biz hiç ayrılmayalım inşallah.
Artık toplamalı.
Unutmadan, Mehtap Hanım'a da teşekkür ediyorum ve çalışmalarını izlenimlerime dayanarak söylüyorum ki emek var hakikaten ve diliyorum ki daha daha iyiye inşallah. Defteri taşıyabilmeli birileri yüreğinde.Defter gözüne batar adamın zirâ dıştan olup içten hiç olununca. Çocukluğumun bitimi burada oldu ve olduk koca insan,şimdi gençlik defterde ölüyor hayırdır her zaman dilekler elbet ama bu evi tanıyorum ve biliyorum ki her zaman iyisi olacaktır kim ne olursa olsun kim ne derse desin....
Ve ANSIZIN...
Gerçi diyecektim bu bölümde stad da olsun da neyse,çok yormak iyi değildir. Emeğe teşekkürüm yine kalben ki şahitlik de mevcut memnuniyetime. Hep daha iyisine inşallah...
Şimdi ağlayacağım:)))
Sevgimle...
li_la
dedddddddddddddd
çabıkkkkkkkkk çıkıll şurdan ağlamak yok yok yokkkkkk
gülmeliyiz gül bakem çabıkkkkkkkkk
aslında futbol sahası süper olurdu ahhahaah ama yetişemezdi
belkim düşünsene finali gece yarısı yaptık :) :)
yavri güzel güzel yazdığın yazıları es geçiyorum çünküm
sana ağlama drkene kendim ağlarım :(
ayy ne iğrenç bir yazı yazdım göz zevkim bozuldu :)
**Havin_**
Ben gözlerim şişene kadar ağlayacağım bu akşam,ele bir ölçü koydum kendime:)) Tavan yapana kadar baş ağrım ağlayacağım olleeeyyyyy:))))
Allah ağlatanları mutlu etsin:))
Ama sen sakın ha ağlama valla o gözleri şişken düşünemiyorum ama bana yakışıyor:))
İyi ki varsın,diğer yazdıklarımı hiç sayma...
li_la
diğer yazdıklarını hiçe saymadım yüreğime koydum sakladım
ne zaman beni üzersen alıp okuyacağım ne kadar mutlu oldugumuzu
görmek için :)
canım gerçekten ağlama ben dayanamam senden önce ağlarım
sonra çirkin olurum
Forumlarda çok güzel işlere imza attığını düşünüyorum. Her şeyden önce gerilimden uzak dakikalar hatta bazen saatler geçirilmesine aracı oldun. Ve bir tatlı tebessümün kaynağı... Hatta bu güzel senaryolarla bir çok insanı aynı sayfada buluşturdun.
Hani deyim yerindeyse çok güzel hareketler bunlar. :)
Sen başta olmak üzere sevgili Havin ve sevgili Ansızın'a emekleriniz ve güzellikleriniz için teşekkürler.
Sevgimle.
li_la
kıh kıh kıhhh
sankim utandım :) yeahhh evet evet kesin utandım
hatta muzip bir çocuk gibi gülüyorum , kahkaha atacam
ama patroncağızım karşımda , ne kötü gülerken kendini
tutmak...
sema çok güzel şeyler yazmışsın ama ortada güzellikler varsa
hepimizin , bende sizlerle gülüyorum aslında gülen degil güldürenlerde
marifet iyiki burdayız ve iyi ki tanıştık sanaldan ötesiniz benim için...
sevgimdesin teşekkürler
son paylaşımlara katılamadım,çok özür diler,bu duyarlı ve vefalı tavrınızı kutlarım,saygımla,selamlar...
oktayzerrin tarafından 11/23/2010 6:26:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
li_la
estağfirullah siz çölde udunuzla güzel bir hava estirdiniz
sıra dağa geldi dağda bekliyoruz :)
öncelikle forumda emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
bugün bir maceranın sonundayız hüzünlü değilim, çok mutluyum iyiki
böyle bir forum konusu açmışsın li_la diyorum kendime çünkü
can kardeşimi tanımama vesile oldu bu sebeple biten foruma üzülmeden
önüme bakıyorum...
öncelikle havinime çok çok teşekkür ediyorum işten eve gidip iş stresini
atmadan gece yarısından taaaa şafak vaktine kadar uğraştı çöl finalini
derlemek için.
ben dün gece sıcak yatağımda mışıl mışıl uyurken havin aradı konuştuk
ve finali hayal ettik uyku sersemi karnım ağrıyana kadar güldüm ve uyurken içim
sızlayarak gözlerimi kapattım çünkü kardeşim uğraşıyordu , tek tesellim bu derlemeyi
yaparken mutlu olmasıydı :)
ansızın iş yoğunluğunda bize ayak uydurup yeteneklerini sergileyerek bize resimi yetiştirdi
gerçekten çok ama çok teşekkür ediyorum kendisine...
ve forum annesi sevgili mehtap forumda olan desteğinden dolayı
kendisine çok teşekkür ediyorum iyi ki varsın
aman çok yazdım hepinizi çok seviyorum okuyan yorum yazan tüm arkadaşlara ,
okuyup yorum yazmayan tüm arkadaşlara , gelip bakıp kaçan tüm arkadaşlarada
herkese teşekkür ediyorummmmm
başınıza bir hal gelirse canlarımm
dağlara gelin dağlaraaaaaaaa
dağda görüşürüzzz şekerlerrr
li_la tarafından 11/23/2010 7:06:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
**Havin_**
Geleceğim ben de:)))
Daha teşekkürler var dilimde:))
Benim çok geç kaldığım bir forum. Son bölümünü okumadan ilk iki bölümü de okumak gerek gi tadına varabilesiniz.
Gerçe anlamda çok güzel bir çalışma olmuş. Umarım dağın tepesine konan helikopteri tamir edecek biri çıkıp, kanatlarını açmış süzülerek gelen bir kuş misali, düz bir ovaya konup, mahzur kalmış olanlar gitmek istedikleri yerlere ulaşırlar.
Tüm katılımcı dostları kutluyorum. Sevgiler
li_la
teşekkür ederiz sevgili onurumsun :)
umarım dağda güzel güzel senaryolarla görüşürüz
yaza kadar dağdayız :)
Dağın yamacına konana helikopter bakalım hangi maceralara imza atar....
Kutladım senaristleri bu fikrin mimarlarını tek tek...
li_la
dün gece 00:42 gibiydi saat ben uykulu gözlerle havinle konuşuyorum
çöl finalini nasıl dağa bağlasak diye :)
sevgili şareni maça yetiştirelim ordan polisten kaçalım derken havin bu hale getirdi sağolsun
fakat moralim bozuldu şarenin bugün keyfi yok muş :(
Mehtap ALTAN
li_la
bilmem keyfi yokmuş ele dedi :)
forumumuzun annesi neysem keyfimiz bozulmasın
en büyük teşekkürü bizi destekleyerek siz hak ettiniz
çok teşekkürler
Valla künefe ve sac kavurma varsa kimse susturamaz beni...
susmama hakkımı kullanacağım sonuna kadar:))
Çölün leyla'ları her zaman haklı...
Not:Kartallar yüksek uçar...Kartaliçem elma dedim çık hadi:))
harikasınız emeği geçenlere gönül dolsu teşekkürler...
li_la
tın tın tın kınamadın bizi khı kıh kıhhh
biz teşekkür ederiz emekleriniz için :)
evet zeynebe katıldım gerçekten çok renkli ve güzel olmuş.ellerinize sağlık
li_la
bende ikinize katılıyorum :)
dağda görüşeceğiz daha bol bol :)
:)))) Harika, çok güzel bir derleme olmuş. Halayından künefesine eksiksiz bir final. Düğün gibi :)
li_la
teşekkürler sevgili zeynep :)
artık dağa düştük dağda paylaşımlara devam :)