' KIRK GÜN KIRKININDA KALBİ KIRIK GÜN '
KIRK GÜN SENSİZ
KIRK GÜN SESSİZ...........!!!
MEĞER NE ÇOK ŞEYMİŞSİN ,SIRTIMI YASLADIĞIM KOCA Bİ DAĞ,GECELERİ RAHAT UYKUMMUŞSUN,DAĞDAN GERİYE Bİ TOPRAK PARÇASI ŞİMDİ VE SENDELEYİP DÜŞÜYORUM HER GÜN,KABUSLAR İÇİNDE UYANIYORUM SABAHA ,SAKİNLİĞİM,DİNGİNLİĞİM,DOĞRU NE VARSA SENDEN ÖĞRENMİŞİM OYSA HOYRAT YAKARIŞLARIMDA,ŞİMDİ APTAL PİŞMANLIKLARLA BOĞUŞUYORUM TÜKETİYORUM NEFESİMİ.....
SEBEPSİZ ÜZÜNTÜLERİM SAÇMA BİRER OYUNDAN İBARETMİŞ GÖRÜYORUM,BUNU BANA HER SÖYLEYİŞİNDEKİ SANA BAKAN KIZGIN GÖZLERİMİ AFFETMİYORUM,AMA NE YAPABİLİRDİM Kİ BABA LANET OLASI GENÇ ZAYIFLIĞIMI YENEMEDİM ,ŞİMDİ Bİ ÖZÜR ,Bİ HELALLİK İÇİN YAKARIYORUM HER GÜN ALLAHA ,AÇTIĞIM HER ELDE SANA DUAM,BAŞIMI KOYDUĞUM HER SECDEDE SANA GÖZYAŞIM VAR...!!!
EMANETİN KOCA Bİ YÜK OMUZLARIMDA AMA KORKMA BEN ÇOKTAN BÜYÜDÜM BABA,HİÇ BİR YEDİĞİM DARBE SENİN Kİ KADAR KENDİME GETİRMEDİ BENİ ,SEN EVİMİZDE YİNE BAŞ KÖŞENDESİN VE BİZ HALA AYNI SAATTE YEMEK YİYİP AYNI SAATTE UYUYORUZ,AYNI SAATTE EVE GELİP,SEVDİĞİN ŞARKIYI DİNLİYORUM,
BEN HER GÜN SEN DEMİŞTİNLERİ YAŞIYORUM,SEN DEMİŞTİN BABA DİYORUM, SEN DEMİŞTİN BAŞIMDAKİ HER MÜSİBETTE ,DOĞRU GÖZLERLE BAKTIĞIM HER ŞEYİN YALANLARINI GÖRDÜKÇE , VE SEN DEMİŞTİN DİYORUM KENDİ KENDİME ŞİMDİ TUTUNACAK DALIM KIRILDI YA ACILARA SARILIYORUM VE SENİ DÜŞÜNÜYORUM YARALARIMI DAĞLASIN DİYE..........
KIRK GÜNDÜR SESSİZ BURALAR ,ISSIZ ,YALNIZ ,NUR IŞIKLARI AYDINLATSIN MEKANINI BABA ,TOPRAĞIN YORGAN OLSUN KIŞ GÜNLERİNDE,DUALARIM YAĞMUR OLSUN YANARKEN İÇİN ,VE HER ŞEY İÇİN BABA BANA KATTIĞIN HER ŞEY İÇİN RAZI OLSUN ALLAH SENDEN ....
SENİ SEVİYORUZ BABACIM ,SÖYLEYEMEDİM BUNU SANA APTALCA MESAFELER YÜZÜNDEN ŞİMDİ İÇİM ÇOK RAHAT BİLİYORUM Kİ GÖRÜYOSUN ,YANIMIZDASIN ,BİZİ RAHAT BIRAKMA BABA,HEP YANIBAŞIMIZDA OL .......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.