Sevgili Can Günlük 3
Sevgili can günlük,
Artık daha doğru karar verebiliyorum. İnanmayacaksın ama deliliğimi rahatlıkla dizginleyebiliyorum. İstemediğim ortamlara girmemek, kişiliğime zarar veren arkadaşlardan uzak durmak, kalbime sağlam olan birini kabul etmek; dikkat ettiğim eylemlerim. Söylemlerim yerli yerine otursun diye, daha düşünceli bir halde davranmaya çalışıyorum. Bu şekilde zarar değil, yarar haneme uğruyor. Bu şekilde akıllı olduğuma şahit oluyorum...
Acele etmemeye özen gösteriyorum. Zamanın hızlı akışında kendi profilimi görmek için ikide bir gözlem yapıyorum. İnsanların hareketlerini iyice izliyorum. Hayatın bir ders almadan ibaret olduğu felsefesine önem veriyor artık...
Sevgili can günlük,
Gençliğimi heba etmemek için uğraşıyorum sana desem, ne demek istediğimi anlarsın. Zaten sen beni sözümü kesmeden dinlediğin için sana can dedim. Senden razıyım. Senden şikayetçi değilim. Senden yana tereddütlerim yok. Senden yana sitemkar değilim. Senden yana umutluyum her zaman. Senden pişman olmayacağıma dair işaretleri bol bol alıyorum duruşundan...
Bir insandan daha güzel yaklaşabiliyorsun bana. Bana her olayda hak verebiliyorsun. Derdimi çekebiliyorsun. Kederlerime ortak olabiliyorsun. İstediğim yere benimle gidebiliyorsun. İstediğim renkte gözlerime gözükebiliyorsun. Bazen nasıl böyle donanımlı bir günlüksün, nasıl can günlüğümsün diye seni kıskanmıyor değilim. Muhteşem ikili tekimsin, bilesin...
Sevgili can günlük,
Şiirle olan sevdamı biliyorsun. Şiir okumak ve şiir yazmak için uzun ömürde karar kıldığımı da biliyorsun. Biliyorsun her türlü şiire önem veririm. Yazılan duygulara, konuşulan imgelere saygıyla eğildiğimi de biliyorsun...
Ve bilmekle iletişim gerçekleşir. Ve birini tanımakla, hakkında konuşabiliriz. Birini hatırlamakla dostluğumuzu ikram edebiliriz şahsına. Birine selam vermekle, sıcaklığımızı yakınlığına serpebiliriz. Birine yüzümü dönmekle, ona değer verdiğimizi sunabilirimiz...
Bir’leri saymakla sizi, bizi ve kendimizi iyi kötü tarafta değerlendirebiliriz can günlüğüm...
.......................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
20 Kasım 2010,,,11.21
Mardin
YORUMLAR
Ne güzel arkadaşım keşke günlük herkez yazabilse geçmişimizi düne baktığımızda hatırlasak bende günlük tuttum 1yıl boyunca şimdi okuyorum günlğümü açıpta heyyy gidi yıllar diyorum ne cahillikler yapmışım ne güzel günler geçirmişim okul iş hayatım nişanlılık derkennnnn sürüp gitmiş eğer günlüğüm olmasaydı belkide geçmişte yaşadığım anılarımı unuturdum harika bir duygu kah ağladım okurken günlüğümü kah güldüm işte be dost sizin bu samimi yazınız beni nerelere alıp götürdü şimdi bir defter daha tuttum bakalım unutulmamak adına neler paylaşacağım kimbilir sonsuz saygıılarımla dost şairim yüreğin hepp güzel günlerle dolsun mutluluklar senin olsun dost
meselci
sayfalarımda seni görmek onur verir.
saygımla.
Çok şanslı bir günlük bu...
Çünkü seni yazıyor...
Tebriklerimle dost kalem...
meselci
selam ezgi.
doğru teşhiste bulundun.
satırlarımın editörüne
çok teşekkürümle.