- 600 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZI PAPUÇLARIM, HALA YASTIĞIMIN ALTINDA MISINIZ?
*********************************************************************
BAYRAMLAR, DARGINLIKLARIN UNUTULDUGU, INSANLARIN BARISTIGI, KARDESCE KUCAKLASTIGI GUNLERDIR. BAYRAMLAR, MILLI VE DINI DUYGULARIN, INANCLARIN, ÖRF VE ADETLERIN UYGULANDIGI BIR TOPLUMDA MILLET OLMA SUURUNUN SEKILLENDIGI, KUVVETLENDIGI GUNLERDIR. SEVGI DOLU VE HUZUR DOLU YEDİ DÜVELE NİSPET KENETLENDİĞİMİZ BU VATANIN ZERRESİNİ BİLE KOKLATMAYACAĞIMIZI DÜNYAYA ÖĞRETTİĞİMİZ VE MOZAİĞİMİZDEN TEK BİR TAŞIN BİLE EKSİLMEDİĞİ NİCE BAYRAMLARA HAYIRLARLA YEK VÜCUT ERMEMİZ, KISKANANLARI ÇATIR ÇATIR ÇATLATTMAMIZ DİLEĞİYLE KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN...
SEVGİ KAZANSIN...
UMUT KAZANSIN...
TÜRKİYE’M KAZANSIN...
KISACASI HEPİMİZ KAZANALIM....
YORUMLAR
ahhh
ahhhhh
gece baş ucumuzda idi bayramlık pabuçlarımız..
artık çocuklarımıza bu coşkuyu veremez olduk..
adıma konuşursam her bayram sabahın ilk ışıklarında kalkıp bayram ruhunu evimde yaşatmak istiyorum ama çevrem bundan bi haber..
bize ise böyle ahhh ahhh nerede o eski bayramlar demek kalıyor..
paylaşım güzeldi arkadaşım.
selam ile bayramınızı kutluyorum.
hüzün şairi
O güzel günlerimiz, hiç bitmeyecek sandık
Hainin, uğursuzun, zehriyle yandık
Fani Dünya'nın seyrine daldık
Bayramlar mı eskidi? Bizler mi yaşlandık?
Yüreğine, emeğine sağlık gönüldaşım, her türlü olumsuzluğa rağmen halen umudumuzu kaybetmedik, kaybetmeğeceğizde, mazide ki güzel günlere götürdün bizleri, inşallah daha güzel günler göreceğiz, sevgiler, iyi bayramlar.
hüzün şairi
SEVGİ KAZANSIN...
UMUT KAZANSIN...
TÜRKİYE’M KAZANSIN...
KISACASI HEPİMİZ KAZANALIM....
yüreğiniz varolsun.
umduklarınız gerçek olur inşaAllah.
selamlar.