.......
........
YORUMLAR
ah ahh toynak bey forumda balık kokusunu gidermek için limon kaynatıp tarçın atılmalı demiştik :)
keşkem görseydinizde yapsaydınız... :)
hayatımızın belli bir dönemlerinde oluyor herşeyin üstümüze üstümüze geldiği anlar ,
derin bir nefes çekip gülümsemek yeterli olacaktır...
ben fırça yemeyi seven biri olarak bu fırçaları gülerek okudum gerçekten değer görüyorsunuz
ki fırçalanıyorsunuz :)
değer verilmeyen biri olsaydınız ;ne yaparsanız yapın yorum bile yapılmazdı...
değerlisiniz ve bence gülmelisiniz :)
bol fırçalı daha nice günlere
yüreğinize sağlık
Sanırım bu yazı kurgu :)
Hemşerim bizim oranın adamları öyle kadından falan korkmaz. Dahası kimseden korkmaz...O yüzden bu yazıyı kurgu olarak algıladım.
Ama...
Son cümleler bana sahi geldi ya...
Gerçekten birilerine bozulmuşsunuz...Ama burada size saygısızlık edecek birinin var olduğuna hiç inanmıyorum. O yüzden "yok yok, bu yazı kurgu" diyorum yeniden ve kurgu olarak değerlendiriyorum.
Deniz Aral'a katılıyorum. Tekrara lüzum yok.
Bugünkü seçki adaylarımdan biri yazın.
Kutluyorum seni yürekten...
Hayırlı bayramlar...
aynur engindeniz tarafından 11/14/2010 10:03:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili abim biliyorsun ben yalnız yaşayan birisi olduğum için fırça yeme konusunda şanslıyım şimdilik. tüm içtenliğinle yardımcı olmaya çalışıyorsun ama emeklerin geriyemi tepiyor, boş ver. en azından gönlün rahat, kim ne derse desin. sevgi ve saygılarımla, iyi bayramlar.
Kütüphanenin açılışı dolayısı ile geldiğinizde sizinle tanışma ve sohbet imkanı buldum Sevgili Secaattin Ağabeyim. Tanımaktan da onur dutyduğumu belirtmek isterim. Kütüphanemiz için yaptıklarınızı ben biliyorum. Yazıya gelince, bir iç döküş gibi olmuş ama o arada içinde verilen mesajlar da muhataplarını bulmuştur sanıyorum. sİZ FEDAKAR BİR İNSANSINIZ. eN ÖNEMLİSİ DE İÇİ DIŞI BİR OLAN, SAMİMİ BİR İNSANSINIZ. ÖNEMLİ OLAN DA BUDUR. BALIĞA GELİNCE, BİZDE DE AYNI DERT VAR. GENÇLİK SANIRIM YİYECEKLERİ AYIRTEDEMİYOR. EŞİNİZE DE VESİLENİZLE SELAMLAR. GÜZEL BİR YAZIYDI. İNSANLARI MEMNUN ETMEK ZORDUR. ONUN İÇİN SUYU AKIŞINA BIRAKMAK GEREKİYOR. O YOLUNU BULACAKTIR.
Sevgili Öztürk kardeşim; :))))
Bir ara bu adam benden mi bahsediyor diye geçti aklımdan.
Demek ki bu kadın milleti dünyanın her yakasında aynı.
Asla vazgeçme ve teslim olma. Haklı olduklarını düşünmeye başlarlar. Ben de yazarım ve benzer tepkileri alırım.
Sonrasında daha delicesini ve hayali olanını yazarım.
Hırslarından yarılsınlar.
Biz onlara gelen her telefon mesajını kontrol edip kötüye alsak hoşlarına gider mi?
Yazar nedir?
Şair nedir?
Bilmezler mi? Bilirler elbette. Domuzluklarından yaparlar birazda. Baskıa alırlar ki daha rahat olsunlar.
ama yiyecek adamlar değiliz.
Ya inanırlar ya kudurur dururlar.
Güvensiz insanlar gibi davranmasın yengeye ricamı ilet.
Sakın yazmaktan vaz geçme.
Haaaa. Bir şiirde de yengenin adını iliştir canım.
KUTLADIM DOSTUM. ( Domuz yada kudurmak gibi kelimeler) mecazi manadadır. Saygım genel ve daimdir.
Allah yar ve yardımcın olsun dostum.
10 Numaraaaaaa.
Engin Tatlıtürk tarafından 11/14/2010 11:09:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
"fırça" "azarlama" anlamında kullanıldığında sevdiğim ve kullandığım bir sözcük değil ama bu denemeyi beğendim. "fırça"ya rağmen övgülerimi söylemek istedim.
çok akıcı bir anlatım. süsten ve edebiyat yapmakdan uzak samimi bir yazı. duygusu, esprisi iyi. edebiyat yapma kaygısı yok. bu nedenle yazı klişe ve arabesk çizgisine düşmemiş. ne iyi ki düşmemiş.
belki anlatı "gerçekten beslendi" ama yazarın anlatıyı kurgulamasıyla ve kullandığı dille bu "gerçekten beslenme" ötelenmiş yazardan bağımsız bir anlatı meydana gelmiştir.
başarılı bir yazım. keyifle okudum.
hiç eleştirisiz olmaz. yazıda "üç nokta" çok. hemen hepsi de gerekmeyen yerlerde. çünkü, üç nokta kullanılan cümlelerin hiçbiri "ifadenin devamının olduğu" veya "ifadenin yarım kaldığı" cümleler değil.
yazı çok tatlı bir yazı. aklımda yazıdan çok "üç nokta"nın kalmasını tercih etmiyorum doğrusu:)
tebrikler...
deniz aral tarafından 11/14/2010 10:46:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sacettin arkadaşım, sen kimseye yaranmak için uğraşma. Sadece sen kendin ol yeter. Seni sevenler sen olduğun için sevmeye devam edeceklerdir. Demek ki eşin sana değer veriyor ki, yazdığın şiirlerin peşine düşmüş. O kadarlık olsun. Hle şu sanal hastalıklar seni hiç üzmesin, kişinin yakınlarından duymadıktan sonra sakın ola kendini paralama emi.
Yazın güzel bir iç dökme olmuş. Zaman zaman hepimiz böyle patlama noktası yaşarız. İşte o zaman ben kalkar ölmüş anama mektup yazarım. Galiba yine bir mektup yazma vaktim geldi. Bayram geldi ya... Bu vesile ile Cümlenizin Kurban Bayramı kutlu olsun.
Saygı ve sevgimle...
Yaranmak. Nedir yaranmak dediğimiz? Birini memnun etmek, birinin gözüne girmek, birine hoş görünmek için çabalamak. İçtenlikten uzak olmamız gerekir, birine yaranmak için. Çünkü; kendimiz dışında herkes olma halidir. Bir anlamda, yalanın ta kendisidir. Hepsinden önemlisi, insan kendisinden eminse, doğruluğundan, niyetinden eminse; yapacağı tek şey susup gülmek olmalı... Görünen o ki Secaattin Bey - en azından yazıda ki beyefendi - kahkaha atmalısınız.
Kutluyor ve keyifli bayram günleri diliyorum. Saygılarımla.
Toynak
hak verdim sonunda bana kızanlara
sanal alem kardeşim...
yalan alem...hiç kimse gerçek değil...sizede iyi bayramlar efendim...
Secaattin Bey, insan beyninin her hücresini kendi dışında herkesi düşünmek için kullanıyorsa hakikaten hassaslaşabiliyor. Eminim ki sitede olduğu gibi aileniz ve çevrenizdeki kişiler de sizi çok sevip sayıyorlar.
Aslında bazen hepimizin çığlık atası gelebiliyor ama malum camı açıp böyle bir girişimde bulunsak sanırım kapıya bir ambulans gelebilir. En iyisi hiç bir şeyi takmamak..
Güzel bir yazıydı. Saygı ve selamlarımı sunuyorum.