- 707 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
bilet: 02.45 olsun
devirdim zihnine doğru
aşk acısı sandığın kadar basit değil diyordu filmin bir sahnesinde.gülmüştüm .yaşlandıkça neye güleceğimi de bilmiyorum artık..içimden bir sayı tuttum adın çıktı karşıma.yanıma almadığım ceketimin cebinde sesin.yerleşti yüzümün kenarına umursamazlığın.karşına geçip benim sahip olmadıklarıma sen de sahip olma jestiyle kurulmak isterdim koltuğa.bağırsaklarımdan sarkıttığım yaşamı hangi pencere kenarında yetiştirilen bir çiçeğe değişeceksin.başlığını atmayı unuttuğun hangi yazının içinden ben geçeceğim.sabahları elime aldığım gazeteye en son kimin eli değmişti.müthiş bir üçkağıtçıydı susuşun.yasadışı bir suça karışmıştı organizmalarım.görevinden kaçan bir asalak.yaşam senden geriye kalanların toplamı olmadı hiçbir zaman.düşündüğüm kadar çoksun şimdi.hissettiğim kadar yanlış.babasına hiç benzemeyen bir olasılık.yakışıksız bir eda belirdi gözünde.sana tüm gerçekleri şimdi anlatacağım.oku ve yut.
karşımdaki sandalyede ellerini birbirinin üstüne koyduğunda yüreğin yüreğimdeydi ,hissettim.bekar körlerden bakar körler terfisiyle ödüllendirmiştin beni.közü yere ilk düşürdüğünde derimin yandığını hissettim..kızarmam bu yüzdendi.elindeki maşayla kalbimi tutup atmakla ne kadar bir pislik olduğumu hatırlattın bana, olsun.söylemediğin o şarkı sözleri içime işledi..sana bu şarkıyı çok beğeniyorum dediğinde garson masamızda, yerimdeydi.hissetiğim en boktan anların toplamından yanında bulduklarımı çıkarsam geriye çarpım tablosunun hiçbir işe yaramadığını anlarsın.beni sesinle çarpsan gök gürültüsü ederim.beni teninden çıkarsan masabaşı görevden kamburum kalır .hadi bağırsaklarımı böl dilinle beslenme bozukluklarıma.bana alfabenin ilk harfini yuttur.kustuğumda adın yazacak yüzünde.midene doğru bağırdım farz et.tut asitlerini ellerinle.oranı yüksek bir katliam riski.umduğun tüm günahlarında çıkarsama yapacak bir keşiş.ellerini belinden çek artık.yaşın başımdan aşkın.
yastğında terlemeye en yakın andan kalan bir korku.elimde sanık sıfatlı bir belge.okudum baştan sona.bir şey anlamadım.dizindeki kanamışlılklara çok uzağım.saçların rüzgara değdiği ilk gün yanımdaydı.ellerimle besledim onu.rengini kanımdan almış.gözümden düşlemelere bir adım daha düştün.yerin dibime gireceksin.günahkar.aslının aynı acılar çektim lacivert renginde.sana ilk elden satılık mutluluklar vaat etmiyorum..başın düne erdiğinde yanında en karizmatik serserilerimle olacağım.ben, kendim ve sesim.
biliyor musun üç gece üflenen masal sonlarında olmak yalan değilmiş.sana bakmak yeşilin bin rengine farkında olmakmış.dile hakim bir zevatın sözlerine aldırma.yetişkin tarflarını sevdim ben...ellerinle katletme ciğer insanlarını.hayvanların saklanmak için girdikleri yerlerde ara beni..serin ve bir o kadar emin..
yedi iklimle öğren 4 bölgeyle eğlen..adımın ilk hecesini verdim sana.sakla bir zaman sonra unuttuğumda hatırlatmana yardımcı olacaktır.ya da vira ....elbisem tonundan görünmüyor.aslında ben beyaz rengim...gücüne giderse dene- üstündekilerden geriye kalan ne?
YORUMLAR
yanıma almadığım ceketimin cebinde sesin.
Ne kadar güzel bir ifade ama bir o kadar kötü imla. Yazar okuruna saygı göstermemiş ve ben bunu haketmiş olmak için yazara ne yapmış olmalıyım acaba diye düşünmeye gidiyorum. Saygımla...
birinci eski
Güzel bir çalışma ama... Paragrafların daha açık belirtilmemesi, imlaya önem verilmemesi okuru bu nevi (kısa bile olsa) yazılardan kaçırıyor yazık ki. Az bir düzenlemeyle herkesin okuması için yardımcı olunabilir kanaatindeyim.
Yazılarda imgesel çalışmaların son derece anlamsız anlaşılmaz çalışmalar doğurduğunu bilen biri olarak sizdeki imgelemelerin yazınızı böylesi anlamsız ve anlaşılmaz kılmadığına şahidlik ettim az evvel. Tebrik ediyorum. Saygımla...