- 830 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEDiHA AKARTÜRK VE POTLARIM
Türk halk müziginin tacsiz kralicesi
Türkülerin anasi,Sanatcilarin bir numarasi
bülbül sesli gönlümüzün sultani
sensin sennn bediha ablacim
yillardir senin türkülerinle agladik
seninle co$up ,halaya dizilip oynadik
yeminle ,seni kalbimizin engüzel kö$esinde sakladik
bilki seni hicbir zaman unutmadik
anadolunun buram buram türkü kokan sesi oldun
garibanlari,hasretlik cekenleri yillarca O DATLU sesin ve edalarinla avuttun
gözümüzdeki ya$lari türkülerindeki tesellilerle kuruttun
dilerimki Allahdan sana uzunca hayirli ömür versin
sen TÜRKiYEDE , BiDENEEE ;BiDENEEE ;BiDENESiNNNNN
seni cekeyemenler detone olup kekelesin
sen varya sennnnn BEDiHA ABLACIGIM, TÜRKiYEDE GELMi$ GECMi$ EN BÜYÜK SANATCISIN
sanalda gezerken bir radyo gördüm ve, oraya ecik abone oldum.$iirlerim canli canli okunuyor djler tarafindan, buda bana büyük haz veriyor...Canli yayinda bir$eyleri payla$mak harika bir olay..gecen günlerde canli yayina Bediha Akartürk telefonla baglandi.Bende bu $iirimi yazip ecik kadincagizin kalbini ka$iyim dedim..Abooooooooooooo demez olaydim..Baltayi da$a degil ,GRANiTE VURDUM EYiMi:))..avarada tacsiz kralice yazdim..VE TACI VARMI$DA, ben bilmiyormu$um..YUH BANAA..irezilden malamat oldum..ikinci pot geliyor, SIKI DURUNNNN.Dedimki; sizin evli olmadiginizi biliyomki ,eger ben Türkiye´de yokken 18 sene zarfinda evlenmediyseniz? dedim veeeeeeeeeee.zokayi yedimmmmmmm:))avrad demezmi aaaa NE MÜNASEBET AYOL!! BEN TAM 40 YIL evli kaldim..ve 3 sene önce kaybettim e$imi demezmiii, rezil oldum.Norüyüm kele ,tanimam, bimem, bi$irmem demi ama, alnimdaki yaziyi okuyacagim diye ,ne gazete , nede kitap okudum..Televizyonada kör bakdim ,aklim ba$imda degildi.Eeee, KiMiN SUCU $iMDi BUU?? neyse DJ bacim olayi düzledi.Bediha ablacigim cok begendigini söyledi $iirimi vede msjimi..gurur duydum kendimle emme, ah ke$ke POT KIRMASAYDIM..olanlar oldu ama, Bediha ablacigimin gönlünü kazandim.cok güzel bir duydu bir sanatciyla kar$i kar$iya kalmak...Benim icin canli canli Alli Turnam türküsünü söyledi Bediha ablam..degmeyin keyfime yani:))Repertuvarimda ba$ka sanatcilarda var.Onlarida ekleyecegim olan olaylariyla birlikde...saygilar.