YORUMLAR
Okurken mekânı ve karakterleri gözümde canlandırdım.
Karakterlerin yerine koyarak kendimi okudum ve hayal kurdum; bir daha ki edebiyatdefteri üyeleri toplantınızda bunu sahneye koyamaz mısınız diye. Ne güzel olurdu. Şiir okumanın dışında yepyeni bir etkinlik.
Güne gelmeyi fazlasıyla haketmiş yazınız.
Sevgi ve saygılarımla...
Bu perde tamamen kapanmayacak. Kişi listesinde verilen çoğu kişiyi hiç göremedik henüz.Zannımca diğer perdeler de hazır gibi sanki hocam. Devamını merakla bekliyor olacağım.Muhteşemdi.
Gerek çevre, dekor tasviri gerekse kişilerin karakteri ve diyalogları çok sağlam işlenmiş.
Cezaevi günleri ve mahkeme aşamaları epey ilginç ve gerçekci bir konu seçmişsiniz.
Kalben kutlarım nitelikli çalışmanızı ve başarınızı.Gönül emeğiniz varolsun.Selam ve saygılarımla.
...
... çok değerlidir mutlak yaşadıklarımız
... ve her yaşamın ayrı bir felsefesi vardır
... amma ; bu bir başka
... bambaşka
... bu vatanın hikayesi
... bu Milletin var olma mücadelesi
... ...ve adaletin (!) tecellisi
... doğrusuyla eğrisiyle
... hepsi bu vatan toprakları için kırıldılar
... aç kaldılar satmadılar
... susuz kaldılar boğuldular kayış atmadılar !...
... yaşadıklarına ve yazdıklarına
... saygı duyuyor
... sevgiler sunuyorum
... Allah'a emanet ol dostum...
planım bir hafta idi.....uzadı dört haftada anca bitti.....çok şükür hallettim....antalyadan oğluma ev kiralamak yerleştirmek uzun sürdü....çok sevdiğim bu edebiyat defterinden uzak kalmak....kavurdu yok etti beni..eeee bunu fırsat bilen toynak...epey atını oynatmış...şiir nesir derken tiyatroyada el atmış....sen neymişsin be....şaşırdımki sorma.....hop ...hop... tacettin....kıskanıyorsun galiba....adam dolu...sıra sıra mağmaları patlatıyor...sen nere toynak nere...yaşanmışları yazmak her kula nasip olmaz...hele böyle yalın böyle güzel anlatımla ......seni iyiki tanımışım....koca adam....yazın güne yakışmış .....öpüyorum.....dolu yüreğinden....
Tiyatro oyunu yazmak hiç de kolay bir iş değil. Konservatuarlarda bunun için özel bir bölüm var. İnsanlar dört yıl eğiitimini alıyor.
Ankara'da üniversite öğrencisiyken İlk ev arkadaşımın okuduğu bölümdü. Ben de yıllarca tiyatro hevesiyle kurslara gittiğimden tiyatro oyunu yazarlığına ilgim vardı ve arkadaşımdan çok şey öğrenmiştim.
Sizin bu eseriniz da çok iyi. Bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Ayrıca içerik...
Ülkenin bölünmez bütünlüğüne inanan, solcu ya da sağcı ama Türkiye aşığı " Tam bağımsız Türkiye" sloganlarının atıldığı o dönemler geride mi kaldı artık??
Nereye gidiyor herkes?
Ülkeme neler oluyor?
Tebrikler Toynak abim:)
BANU ULUDAĞ tarafından 10/31/2010 12:44:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler efendim. Konu siyaset olunca geriliyorum. Hatta 1980 dönemi olunca, o günler gözxüömün önüne geliyor daha çok hüzünleniyorum. İlk kez gördüm bir tiyatro eserini burada ama çok başarılıydı. Bir zamanlar Türkiye üzerine oynana oyunlar, şimdilerde daha farklı şekillerde oynanmaya devam ediyor. Tebrikler Secaattin abi.