- 941 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
CUMHURİYET ÇOCUKLARI
Önün de saygıyla eğiliyorum yüce insan.Bize bıraktığın en büyük miras olan fikirlerinle,ilkelerinle ışık saçtığın için sonsuz teşekkürler sana.
Ben bir öğretmenim İstiklal Marşı’mızı gururla söyletiyorum çocuklarıma.Senin sevdiğin şarkıları,seni anlatan en güzel Marşları öğretiyorum öğrencilerime.29 ekim de parıldayan o güneşi kimseler söndüremeyecek.Sadece hayalden ibaret kalacak onlarınkisi...
Özgürlükçü,Laik ve gerçek manada Demokrasiyi bilen bir nesil yetiştirme arzusundayız hepimiz.Bunun için de sonsuz çaba gösteriyoruz.Yolumuza çıkan engellerle mücadele ediyoruz.Sen de öyle yapmamış mıydın?Atam...Cumhuriyet çocuklarıyız hepimiz,bayrak elden ele geçiyor.Yarın da bizim çocuklarımız engelleri aşmaya,zorluklarla mücadele etmeye devam edecekler.Ben çocuklarıma güveniyorum...hala aynı duyguları,aynı dilekleri paylaşan milyonlar var canım ülkem de.O yüzden rahat uyu bir gün bu senaryo da bitecek,oyuncular da pes edecek.
Bu nasıl bir sevgidir?Adını anmadığımız bir gün olmadı.Seni bize karalamak isteyenleri barındırmadık.Resmini evimizin en güzel köşelerine yerleştirdik.Büyüdükçe seni tanıdık Atam daha da çok sevdik.
Türküm,Doğruyum,Çalışkanım....yedi yaşımdan ilkokulu bitirene kadar ben de bu and’ı okuyordum.Şimdi öğrencilerim okuyor ben gururla dinliyorum.Sen" yeni nesil sizin eseriniz olacaktır" demiştin.Bak bir Cumhuriyet Bayramı daha geldi,bayramımız kutlu olsun Atam...
YORUMLAR
CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
DEVLETİMİZ, MİLLETİMİZ, CUMHURİYETİMİZ KIYAMETE KADAR DAİM OLSUN.
SELAMLAR...
saynur yıldız çelik
Merhabalar efendim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun ,Halk Cumhuriyeti yerine burjuva cumhuriyetiyle sınıflı bir toplum olştu güzel Anadolumuzda biz ezilenler dahada çok ezilmeye başladık temennim bunda sonra ırkçılığın,faşizmin olmadığı emeğin özgür olduğu işçi-köylü'nün sömürülmediği ,insanın insan hakkını gasp etmediğii,anayasaı hukuka ve adalete dayalı laîk demokrat ,savaşı yerini barış aldığı,kadın,çocuk hakları gözetlenen bir rejimde buluşmak temennisiyle Anadolu halkların tüm bireyler..Şiirleriniz daim olsun efendim.Tüm dünya halklarına selâm ile.....Şiirleriniz daim olsun.Şiirleriniz daim olsun ....
Saygılarımla