- 462 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAPKANIZI ÖNÜNÜZE KOYUN DÜŞÜNÜN
Bir derbi daha geldi geçti. Her zaman ki gibi pislik yapan bir Galatasaray hakeminin arkasına sığınıp Fenerbahçeli futbolcuları katletmeye gelmişler. Yıllardır futbol oynuyorlar ama hala futbolun bir spor olduğunu öğrenemediler. Onun için de yıllardır Fenerbahçe bunları yenip gönderiyor. Tabi belli bir zaman sonra bunun acısını çok yakından hissediyor Galatasaray ve galip gelmek için her şey yapıyorlar. Ama yine başaramadılar. Hakemlerin yanlış kararlarına rağmen.
Futbolcu Fransa gibi futbolun üst düzeyde oynandığı bir ülkede top oynamış gelmiş bir de ne görsün burada futbol değil karakucak güreş yapılıyor. Adam topu almış gitmeye çalışıyor bir de bakmış ki karşı tarafın defansı belinden tutmuş indiriyor. Tabi doğal olarak ne oluyoruz diyor. Ama sadece o diyor hakem devam diyor.
Böyle olunca da futbol oynamaya çalışan futbolcumuz yerden kalkamıyor. Ondan sonra diyorlar ki niye büyük futbolcular Türkiye’ye gelmiyor. Gelmez tabi adamın futbol oynamasına izin vermiyorsunuz niye gelsin? Futbolcu futbol oynayıp futbolun gereklerini yapmaya fırsat bulamıyor ki.. Küt indiriyorsun o zaman da işte böyle üçüncü dünya ülkeleri gibi muamele görürsün.
Tabi şimdi içinizden büyük oyuncular geldi diyeceksiniz. Doğru geldiler ama ne için para için.
Adam emekli olmaya niyetlenmiş son bir iyi vurgun yapayım öyle bırakırım diyor ve geliyor.
Zamanında gencecik bir çocuk geldi Beşiktaş’a harika top oynuyor herkesin takdiri topluyordu ama ne kadar kaldığını ben bile hatırlamıyorum. Hemen İngiltere’ye gitti. Kimdi biliyor musunuz ? İngiliz milli takımının değişmez oyuncularından Ferdinand idi.
Gitme sebebi ne idi? Tabi ki ligimizin adını Avrupa’da duyuramaması idi. Aynı şey Anelka için de geçerli. Bir sene kaldı ve geri döndü. Niye aynı şey baktı ki burada kendini kanıtlayamayacak gitti gerisin geriye belki onların bir kaybı olmuyor ama bizim kaybımız büyük oluyor. Kötü propaganda oluyor. Biz hala sen beni yendin ben seni yendim kavgası yapalım.
Türk milli takımının durumu içler acısı hiçbir ülkeyi küçümsemiyorum. Ama biz Azerbaycan’a yenilecek ülke miyiz? Nerede Türk gençleri? Niye bunlar milli takımda değil? Nerdeyse bastonla gezecek otuz beşini geçmiş futbolcuları milli takıma çağırıyoruz. Olmaz kardeşim biraz çalışın! Gidin Anadolu”yu araştırın ne cevherler vardır. Onları bulup çıkartın. Milli takıma da yabancı oyuncu çağıracak halimiz yok. Kendi çocuklarımızla oynayacağız.
Milyon dolarlar alan antrenörler teknik direktörler nerede? Yan gelip yatıp para alırken hiç utanmıyorlar mı? insan biraz aldığı paranın hakkını vermeye çalışır. Milli takımın başında niye yabancı antrenör var? Kimse dikkate almasa da bu kadar Türk antrenör varken niye onlardan biri seçilmiyor. Biraz zihniyetimizi değiştirmemiz lazım. Bırakalım futbol oynamak isteyen futbol oynasın! Güreş değil futbol oynayalım. Oynayanlara da saygı gösterelim.
Saygılarımla…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.