- 646 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ELEŞTİRİ İŞTE,HAYKIRIŞ, .ÇIĞLIK
BİR BÖLÜMÜNÜ KENDİ ÇEVREM VASITASIYLA,DİĞER BİR BÖLÜMÜNÜ İSE AİLEM ARACILIĞIYLA TANIMIŞ OLDUĞUM ’’ELİT KESİM’’
KALBUR ÜSTÜ GİBİ TABİRLERLE İFADEDE ETTİĞİMİZ BU İNSANLAR,ASLINDA ALT TABAKA VE BİR AVUÇ KORKAKTAN BAŞKA HİÇ BİRŞEY DEĞİLLER.
’’BİR HASTANE BAŞHEKİMİ,ÜST DÜZEY DEMOKRAT , RÜTBELİ KOMUTANLAR,İŞADAMLARI VE SİYASİLER’’
KELİMESİNE EKSİKSİZ SÖYLEMELİYİM Kİ, HALK’A SAYGISIZ DAVRANAN,ULUSAL DEĞERLERİMİZİ HİÇE SAYAN BU İNSANLAR,
KORKU VERİCİ DERCEDE ÇOK KALABALIKLAR.
AZİZ NESİNİN BİR SÖZÜ VAR DİYOR BAŞHEKİM ’’ BU MİLLETİN YÜZDE DOKSANI APTAL’’ AZİZ NESİN SÖYLEDİĞİ İÇİN YADA ONA İNANDIKLARI İÇİN DEĞİL,KENDİ DÜŞÜNCESİİNE KILIF GEÇİRMEK İÇİN,KARMAŞIK UMURSAMAZ İDEOLOJİLERİNE DESTEK ARADIKLARI İÇİN.
VE GENÇ DOKTORLARI GÖRÜYORUM,SADECE PARA İÇİN BU MESLEĞİ YAPAN OKADAR ÇOK İNSANLA TANIŞIYORUM Kİ GÜN AŞIRI,KORKUTUCULAR.
ALACAĞI YENİ ARABANIN RENGİNİ SEÇEMEYEN,ÇOCUKLARININ KOLEJ PARASINI HASTALARINDAN TEĞMİN EDEN,İNSANLAR.
ALDIKLARI PARAYI AZ BULAN,ÜLKENİİN DOĞUSUNA TAYİNLERİ ÇIKTIĞINDA,EŞ DURUMUNDAN YARARLANMAK İÇİN EVLENENLER,
VAY DENİZİM VAY BOŞA SALLANDIRMIŞLAR SENİ DİYORUM
BOŞ BOŞUNA GENÇLİĞİNE ACIMADAN DAHA ,
CAN ÇEKİŞMENE BİLE İZİN VERMEDEN,
YİTİP GİTMİŞSİN ARAMIZDAN VE
YENİ DOKTORLAR BIRAKMIŞLAR SEN GİDİNCE ARAMIZA.
HELE O ASKERLER,BAZEN SADECE SİNİRDEN TAYYİP ERDOĞANA HAKVERESİM GELİYOR İÇİMDEN.
HAVA,KARA DENİZ FAR EDİLMİYOR.
HAVACILAR ADALARDA UÇAK KALDIRIP İNDİRİYOR BOŞBOŞUNA,F16 LARIN TEK UÇUŞLUK PARÇALARI HALKIN CEBİNDEN MİLYON DOLARLARA AMERİKAYA VERİLİYOR.
KARA KUVVETLERİ ER TOPLUYOR RÜTBELİLERE HİZMET ETSİN DİYE SÜÜREKLİ,
GAZİNOLARDA SUBAYLAR,ALBAYLAR VE ONLARIN EMRİNE İTAAT EDECEK OLAN İNSANCIKLAR.
OYSA Kİ ASKER DEYİNCE AKLINA İLK GELEN İNSANIN
KEMALLER,KARABEKİRLER , FAHRETTİN ALTAYLAR
ŞİMDİ GÖRÜYORUM ÜZÜLÜYORUM
NE TUNA KALMIŞ BUNLARDA,NEDE ALTAYLAR.
SİYASİLERİ GÖRÜNCE TELEVİZYONU ÜÇÜNCÜ KATIMDAN KALDIRIP ATASI GELİYOR İNSANIN, TANIYINCA İSE ONLARI KALDIRIP ATASIM GELİYOR.
SİYASİLER,ŞİMDİ DEĞİL BENİ ON BEŞ YIL SONRA İZLEYİN.
NASIL GEÇMİŞİ YARGILIYORSUNUZ ŞİMDİ SİZ ,ON BEŞ YIL SONRA ÖLMEYENİNİİİZİN VAY HALİNE...
İŞVEREN İŞCİSİNİ EZMEKTE,BABALAR KIZLARINI İŞİ VAR DİYE DELİKANLILARA SATMAKTA.GENÇ ZENGİN VE YARAMAZ ÇOCUKLAR VEDE AŞŞAĞLIKLAR.
DEVLETİN POLİSİ RÜŞVETSİZ TRAFİK CEZASI BİLE KESMİYOR,
ÖĞRETMENLER , KENDİSİNDEN ÖZEL KURS ALMAYAN ÖĞRENCİLERİ SINIFTA BIRAKIYOR.
HANİ BİR SÖZ VARDIR ’’ KÖR TUTTUĞUNU GÖTÜRÜR DİYE, BU ÜLKENİN GÖZÜNE BİR TÜRBAN BAĞLANMIŞ GÖZLERİ GÖRMÜYOR . GÖREMEYEN GÖZLER TUTTUĞUNU GÖTÜRÜYOR..
ATAKAN BAŞER 26 EKİM SALI 2010
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.