ÜYE MEKTUBU (Görülmüştür)
Sayın Habib Dağ,
16 Ekim tarihinde yaptığımız Yönetim Kurulu Toplantısı sonrası alınan kararlar ışığında “Bizim Defterimiz” ve “Öksüz Nesir”imiz için gerekli tüm yenilikler yapılmaya başlandı.
Forum sayfasından başlanan yenilik çalışmalarının hemen ardından Nesir sayfamız üzerinde çalışarak ve tüm üyelerimize gönderdiğiniz;
“Yöneticilerin ve üyelerinin önerileri doğrultusunda sürekli kendini güncel tutmaya çalışan yazılar bölümümüz için yeni düzenlemeleri sizlere duyurmak istiyorum.
Yapılan düzenlemeler
** Eleştiri Yazıları Bölümü oluşturulması,
** Tiyatro Yazıları Bölümü oluşturulması,
** Gezi Yazıları Bölümü oluşturulması,
** Her güne bir yazı geliyorken artık güne iki yazı getirilmesi
ANSIZIN “
şeklindeki toplu ileti ile, yaptığınız değişiklikler için bizi bilgilendirdiğiniz ve mutlu ettiğiniz için teşekkür etmek isterim.
Özellikle güne iki eserin seçilmesi konusundaki yoğun isteğin realiteye dönüşmesi tüm arkadaşlarımızı memnun etmiş gibi görünüyor. Geriye kalan ihtiyaçlarımızı da süratle hayata geçirmek için çalıştığınızı ve en kısa zamanda tüm “Öksüz Nesir”cilerin yepyeni iç açıcı sayfalarında eserlerini neşrederken keyifle çalışmalarına imkan vereceğinize inanıyorum.
İhtiyacın ve yeniliğin sonu olmayacaktır. Tüm sayfa yenilenmesi bittiğinde de daha farklı düzenlemeler ve yeni ihtiyaç listeleriyle kapısına dayanacağımız bir yöneticimiz olduğunu bilmekten dolayı gönlümüz rahat.
Teşekkürler Sayın Habib Dağ… Her şey bizim için. Tüm Nesirci arkadaşlarımız bu emeğinizi hak ediyoruz.
Saygımla...
YORUMLAR
Arkadaşlar her şey iyi güzel de,bu bölüme yazdığımız ve sonra beğenmediğimiz bir yazı zinhar silinmiyor.Ey yöneticiler bu işe bir çare bulunuz.
asran
Tiyatro...Ne büyük emek.
Aynur Engindeniz tarafından 8/5/2011 3:23:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
asran
tutklu mektubudur görülmüştür..der gibi:) hatıralar canlandı gözümde birden ve gülümsedim
sonra da içeriğini okuyunca durumu anladım...
hergün biraz daha iyiye giderken radikal değişikliklere de alışmalıyız artık.
binlerce eliz ve her çırptığımızda çıkacak sesi düşünüyorum..kim durabilir önümüzde?
bu çorbada siz ve değerli hocam Selami beyinde tuzu olması işin en güzel yanı
Ansızın'a diyecek tek sözüm var
hayallerine yetişebilene aşk olsun...arkasından nal toplayarak yetişmeye çalışıyorum:)
gneçlerin hayalleride ulaşılmaz oluyor..bu vesile ile Sayın ansızını bende bir kez daha kutlar
başarılarının devamı dilerim
el ele gönül gönüle daha nice başarılara imaz atacağımızı umuyorum..
sevgiler saygılar efendim...
Her güne iki yazı düşmesi konusu çok garibime gitti.
Bence gün aşırı yazmak gerekirdi. Bunu aylarca da yazdım. Bumna da inanıyorum.
Bakalım kim haklı çıkacak.
Yazılan yazıları okumaya zaman bile bulamadan gündemden düşüyor. Nice güzel yazılar hiç okunmuyor belkide.
Diyelim siz bir günde iki yazdınız; Önceden yetmeyen zamanı gerecek miyim?
Mecburen bir çok yazarın yazıları yine boşa gidecek.
Elbette hepsi okunacak diye bir kural yok ama okumak istediklerime de yetmeyecek zamanım.
Göreceksiniz bu maddeden şikayetler gelecek.
Ayrılan bölümlerin böceği, çiçeği de ayrı olur İnşallah. :))
Emek ve düşüncelerinizden dolayı tebrik ve teşekkür ederim.
Nesir kitabının da tez zamanda çıkmasını dilerim.
Üç eseri ile ( Talebe göre ) kayıtlar başlasın gayri. :))
Yani arz ederimmmmmm.
Selamlar.
asran
Güne düşecek iki yazı derken kastımız, iki güzel eserin anasayfaya çıkması böylece kaçırmadan en azıdan iki güzel eseri okuyucuya sunmuş olacağız.
Herkes günde iki yazı yazacak anlamı taşımıyor bu yenilik. Eskiden bir yazı geliyordu güne bunun yanına bir ikincisini de ekleyelim istedik sadece.
Sizi doğru anlıyorumdur umarım. Yanlışsam lütfen beni düzeltin.
Nesir Antoloji konusu için çok acele etmeyelim, hele şu sayfamızın yenilenmesi bir bitsin. Antoloji de gündemimize girecek. Saygımla...
Engin Tatlıtürk
Şimdi işler düzeldi.
Aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.
Evet, günde iki defa yazmak serbest diye anladım Ve garibime gitti.
Teşekkür ederim.
asran
Sitemiz adına yaptığınız yenilikler bizleri daha güzeli ve iyiyi sunma konusunda olumlu yönde etkileyecektir. Şahsınızda değerli yöneticimiz Habib Bey'e ve tüm yönetim kadrosuna sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Böylesi özel ve kaliteli bir sitenin üyesi olmaktan çok mutluyum. Bize bir aile olduğumuzu her zaman hissettiriyorsunuz.
Sevgilerimle..
En çok ben teşekkür ediyorum hepinize...Hele tiyatro bölümüne bayıldım. Çalışmama başladım bile.
Sayın asran en çok sizin sesiniz duyuluyor sesimize tercüman olarak...Bu yüzden önce sizi sonra diğer yöneticileri çalışanları, artık ne varsa, herkese teşekkür ederim.
(Yönetici yazılarına ve yöneticiler hakkında bu kadar şey yazmamıştım. Bizlerle ilgili olduğu için, biraz da yeniliklere duyulan sevinçten olsa gerek. )
asran
Asıl güzel haber tiyatro bölümü için oyun yazmaya başlamanızdı. Harika bir haber heyecanla bekliyor olacağım. Tekniklerini öğrenip bende çalışmak isterdim. Ders almak lazım sanırım. Şimdiden kolay gelsin tez bitsin hayırlı ve güzel olsun inşallah. Saygımla...
Uzun bir süredir defterde olup yazı ve yorum yapmayıp sadece okuyan, sade bir üye idim.
Artık yazılarımla ben de aranızda olacağım.çünkü sizleri yazılarınızdan birazda olsa tanıyabildim sevgili nesir ailesi.
Yapılan yenilikler güzel.Yöneticilerimize teşekkür ederim.
Güzel yazılarda buluşmak dileği ile...