- 969 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ziS ralnıdaK eV .seN
Benim savaşım dünyayla; biriyle yada birileriyle değil. Halimi anlaman bu açıdan güç değil; melankolizm sadece ve bir melankoliğin sonu nereye varır az çok kestirebilirsin. seN bir çıkış kapısıydın benim için bu melankolik halimden. Şimdi bunları okurken, canın cehenneme ya da benzeri bir şey diyebilirsin ama umut yok gibiydi. Yaralarım o kadar derindeydi ki ve seN de öyle uzaktın ki; yaralarıma ulaşmayı bırak görecek durumda bile değildin. seN yakınımda bile uzaktın.
Bendensel bir uzaklık değil bu, seN’i yakın hissedemiyordum bir duvar var hep ve o duvarı bir ben görüyordum .Ama ötekisinde o duvarın ya da senin öteki yanını gerçekten sana ulaşmaya çalışınca anladım. Kimsenin bilmediği; o çocuk parcan. Aslında sevilmemiş bir cocuk vardı,o en cesur görünümlü kızın içinde bir yerlerde.Çocuktun, sevgiye ihtiyacın vardı, hem de herkesten çok seN’in. Çoşkun, uslanmayı bilmeyen.Azarlanmadan, sorgulanmadan sadece hoşgörülecek bağışlanacak bir çocuk. Aslında bunu, her şeye, herkese karşı yapardım ve yapacaktımda ama siz kadınlar romantizmi kitaplarda, filmlerde arar öyle yaşamayı seversiniz. Saçma sapan bir karakterin, sabahın ilk saatlarınde aldığı çiçeğe sevgi dolu, gözyaşarı döker, gerçekte sizin için ölmeyi göze alana sırtınızı dönersiniz.
Doğrudur siz kadınlar şefkat dolusunuz ama o şefkati kime vereceğinizi bilmezsiniz.Belki de onun için uzak durursun ya da seN’in gibi, koç burçlarının temel özelliği mi bu?
Seninde hayatında yapmaktan pişmanlık duyduğun şeyler var; beynini solucan gibi kemiren.
Gözlerinden ötesi bunu söylüyor, yaptığın her şey bunları gizlemeye yönelik.Bir sır vereyim başaramıyorsun.
Neticede ben; bir melankolik seN ise uzak durmayı dileyen, kendini açmaktan korkan çocuk. seN zaten hiç bir zaman yaklaşmıycaktın bana. Benimse sonum karanlılar. Sana tamamen bağlanmasam da yine de en fazla sevdiğim kişiydin inan bana.
Keşke her şeye yeniden başlanabilse . seN’i sevdiğim için söylüyorum" kaç kurtar kendini, ben oyalarım, kendimi." Sonsuza değin seni kaybetmişim gibi görünüyor. Sen yıldızlar kadar ulaşılmaz, güneş kadar gerekli aynı zamanda yakan. Bunları da bil istedim. bil ki yüreğim seN’inle yada seN sep yüreğimde kalacasın. Bir şarkıda dediği gibi;
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you’re here in my heart
And my heart will go on and on
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.