- 1139 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
29. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı
Sevgili arkadaşlar, bu sene birbirinden önemli etkinliklere ev sahipliği yapacak olan İstanbul 29. Tüyap Kitap Fuarı 30 Ekim 2010 Cumartesi günü kapılarını kitapseverlere açmaya hazırlanıyor.
Fuar 30.10.2010-07.11.2010 tarihleri süresince devam edecektir.
Bu vesileyle yazarı olduğum Kanes Yayınları’ nın programına göre
Ben ve şiirlerin çok değerli kalemi Abdurrahman Tümer ile birlikte
aşağıda belirtilen tarih ve saatte siz sevgili okurlarımızla buluşma imkanı bulacağız.
Bizleri yalnız bırakmayacağınızı ümit eder sevgi ve saygılarımızı sunarız.
Mustafa Sakarya = “Bir yazarın Dramı” öykü kitabı.
Abdurrahman Tümer = “Can Gözüm Gibisin İstanbul” şiir kitabı
“Hikaye ve şiir üzerine söyleşi ve imza günü’’
TARİH :30.10.2010/ CUMARTESİ
SAAT :14:00-17:00 ARASI
YER :Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece Istanbul, Turkey
OLUŞTURAN: KANES YAYINLARI
ADRES : TÜYAP FUAR ve KONGRE MERKEZİ:
E – 5 Karayolu, Gürpınar Kavşağı 34522 Büyükçekmece - İSTANBUL
Tel: 90 (212) 867 11 00 - Faks: 90 (212) 886 93 99
SALON NO : 2 213-B
Fuarla ilgili birkaç kısa not. TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. tarafından Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliği ile 30 Ekim-7 Kasım 2010 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi- Büyükçekmece’de düzenlenecek olan 29. İstanbul Kitap Fuarı 550 yayınevi ve sivil toplum kuruluşunun katılımı, yaklaşık 300 etkinlik ve yüzlerce imza ile kapılarını kitapseverlere açmaya hazırlanıyor.
Onur Konuğu: İspanya
İlk kez bir ülkenin edebiyatı ve kültürüyle İstanbul Kitap Fuarı’nın Onur Konuğu olacağı İspanya etkinlikleri, 30 Ekim-2 Kasım 2010 tarihleri arasında Uluslararası Salon’da (5 nolu hol) gerçekleştirilecek. Onur Ülke programı kapsamında İspanya’dan konuk yazarların katılımıyla söyleşiler, sergi, açılış ve kapanış konserleri yer alacak.
Yurtdışından Çok Sayıda Konuk Yazar, Şair ve Çizer Geliyor
İstanbul Kitap Fuarı dünyaca tanınmış 45 yazar, şair, çevirmen ve çizeri ağırlayacak. Fuarın yazarları arasında Kiran Desai, David Boratav, Mark Crick, Fanny Joly, John Freely, Maureen Freely, Jo Hodgkinson, Queenie Chan, Jeffrey Kahrs, Mel Kenne, Derick Mattern, Jan Kjær, Merlin P. Mann yer alırken. İspanya’dan Juan José Armas Marcelo, Luis del Val Velilla, Fernando Sánchez Dragó, Luisgé Martin, Soledad Puértolas Villanueva, Julio Llamazares, Ángeles Caso, Rafael Chirbes ve klasik gitar sanatçısı Fernando Espi Onur Konuğu etkinlikleri kapsamında programda yer alacak.
Fuarın yurt dışından gelecek konukları arasında Yolanda Cataño (Galiçya), Amaia Gabantxo (Bask Ülkesi), Ned Thomas (Galler) ve Ahmet Hamdi Tanpınar’ın çevirmenleri Hanneke Van der Heijden, Abdulkadir Abdelli ve Ingrid Iren bulunuyor.
İtalyan Efsanevi Çizerler Kitap Fuarı’nda
Zagor’un yaratıcısı, efsanevi çizer Gallieno Ferri ilk kez Türkiye’den okurlarıyla İstanbul Kitap Fuarı’nda bir araya gelecek. İtalya’dan çok sayıda çizerin konuk olacağı etkinlik ise 6 Kasım 2010 Cumartesi düzenlenecek.
Çok Satan Kitapların Yazarın J. C. Grangé ve Sandy Tolan Kitap Fuarı’nda
Fransa’da yayınlanışın ardından Türkçe’ye de çevrilen çok satan kitapların yazarı Jean Christophe Grangé İstanbul Kitap Fuarı’nda kitaplarını imzalayacak ve okurlarıyla söyleşecek. Birkaç sene önce aynı isimle Türkçe’ye çevrilen ve filmi çekilen Limon Ağacı kitabının yazarı Sandy Tolan da kitap fuarın önemli isimleri arasında.
YORUMLAR
Tam otuzunda orda olacağım ama, keşke bu karşıda olsaydınız...
Hayırlı olsun..Selam,saygı...
Mustafa Sakarya
Mustafa Bey sizi Edebiyat Defteri vasıtasıyla tanımış oldum. Gerçekten çok güzel yazıyorsunuz. Farklı farklı konularda donanımlı, duyguyu vererek, hissettirerek yazıyorsunuz. İnanın kendim katılıyormuşcasına sevindim. Rüya gibi bir şey. Kendimi düşündüm bir an.. Bir kitap çıkarmış olsam sonra ben de böyle bir etkinliğe katılsam. İmzalayarak okuyucularıma dağıtsam süper yani hayali bile güzel.. Sizi canı gönülden tebrik ediyorum.
Abdurrahman TÜMER beyi de kutluyorum. Başarılarının devamını dilerim.
Güzel öykülerinizi eminim ki ilk kez okuyanlar da çok mutlu olacaklar. Saygı ve selamlarımla..
Aysel AKSÜMER tarafından 10/21/2010 8:28:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa Sakarya
Gezmesi bile mutluluk verici.
Kutladım yazar.
İstanbulda olmak varmış.
Selamlar.
Mustafa Sakarya
Kutlarım Mustafa'cığım. Beni gelme şansım sıfır.Peşin söyleyeyim de darılma.Bayram haftasına giriyoruz ya pazarlarda üç beş kuruş ne kazanırsak didinecem.
Başarılarının devamnı dilerim.Nasıl olsa sen buradasın.Bir tarafa kaçamazsın.canım sıkıldığında gelir çayını içerim.
Öpüyorum...
Selamlar...
Mustafa Sakarya
Şimdiden sizi ve sevgili Abdurahman Tümer Bey' i tebrik ediyorum. Kendisi de eski dostlarımdandır. Kitap fuarları en çok ilgimi çeken fuarlardandır falat üzülerek katılamayacağımı bildirmek isterim. Nice imza günlerine ve kitap fuarlaruına erişmeniz dileklerimle
Mustafa Sakarya
Çok güzel bir etkinlik..Bir çok yazarın ,şair ve çizer geliyor olması ise ayrı bir onur.
Sizi ve emeği geçenleri kutluyorum.Nice etkinliklerde buluşmak dileğiyle..Selamlar.