- 627 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ahH..beNim SaDIk YArİM..
çelişkiler bırakmıyor yakamı..ya da ben kurtulmak istemiyorum onlardan..ya da ben kaçtıkça onlar kovalıyor..meraklarım kendime bu kez..acaba dert dilimin ucuna gelince mi alıyorum kalemi elime yalnızca..yoksa yazabilmek için mi dertleniyorum..hiç adil değil hayat..büyütüyor muyum; yoksa olması gereken boyutlar mı bunlar..diğerleri nasıl bu kadar rahat..boşlamak, içi boşlara göz yummak, soyutlanmak birnevi hayattan, nasıl tatmin eder insanı..kafam çok karışık..kalem çırpınıyor elimde ama bırakmaya hiç niyetim yok..kim bilir belki odur benim sadık yarim..olasılığı 1leyebilirim şuan; sensin benim sadık yarim..sahip olduğum en güzel şeysin..gerçek bir kara gün dostusun..kimse stresmi senden daha iyi alamıyor..hiçbiri rahatlatmıyor senin kadar..
sana da aşırı güvenmeye başlıyorum..sen de bırakıp gider misin beni..diğerlerinin kervanına katılır mısın sen de..sen de umursamazlardan olur musun..belki ben ihanet ederim bu kez..sonsuz sadakete inanır mısın..beni de inandırır mısın..ne dersin; birlikte göğüsleyebilir miyiz tüm bu zorlukları..yeter miyiz ki birbirimize..peki şimdi, bir söz verebilir miyiz..aramıza kağıtları da alır mıyız..sonra ikiniz bir olup arkamdan kuyumu kazar mısınız..belki farklı bir koalisyon oluştururuz..belki bu kez ben olurum tekme koyanlardan..güvenir misiniz ki siz de bana benim size güvendiğim kadar..yoksa bu kez de birbirimizi mi büyütürüz gözümüzde..
sanırım en sona yine ikimiz kalırız..seni de gömerler benle..bırakır mısın beni soğuk toprapın altına girince..insanlar üzerimize toprak saçarken, sen de gülümser misin benim gibi..peki ya, gülümsyecek gücü bulabilir miyiz..ne dersin, yoks ahıçkırıklara mı boğuluruz..arkamızda kalanların kaçı gerçekten üzülür acaba..istesem senden bir tahmin yürütebilir misin..istemem ama..sen daha pozitif şeyler düşün; bırak bütün negatifler bana kalsın..bırak bana kalsınlar ki, hepsini nasıl nötrlediğimi göstereyim onlara..bakarsın pozitif bile yükleyebilirim sonra; fiziğim yeter mi ki bunları çözmeye..yine yamağım olur musun o zaman..bırakıp gitmezsin değil mi sen de beni..gücümü göstermek için onlar gibi olmak şart mı..sence bir gün onlar da benim ’normal’ standartlarıma ulaşabilirler mi..belki onlar özümsetirler bana kendi standartlarını..üzülür müsün o zaman benim için; beni içinde bulunduğum yerden çekmeye zorlar mısın..
o zaman tekrar buluşuruz..bir daha ayrılmamak üzere..muhabbetimiz sonsuza dek devam eder..kimse bilmez bu dostluğu..anlatmaya kıyamayız; çekiniriz gözden, nazardan..korkar mıyız ki batıllardan, yoksa açık açık vurur muyuz bunları herkesin yüzüne..biz birbirimiz için yaratılmışız der miyiz; diyebilir miyiz..hangimiz daha cesuruz acaba..benim cesaretim senden mi geliyor; yoksa sen benim cesaretimin bir ürünü müsün..
güçlerimiz birleştirip devam ediyoruz, hedefe doğru..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.