iLK ve SoN PaZaR
bir pazar düsülüyorum seninle ilk ve son olsun ... gün 24 saat biz bir ömür misali yasayalimm ...sabah gözlerimi senin yaninda acmaliyim ..önce ellerimle hazirladigim kahvaltiyi yapmaliyiz.. cocuk misali simara simrara yemeliyiz yemegimizi.. sonra canimiz ne yapmak istiyo bu gün demeliyiz he bu gün paraz uyumak yok demeliyz ikimizde biliyoruzki bu ilk ve son pazarimiz!! hadi durmak yok hava cok güzel pencereden iceri sizan günes cok güzel tut elimden demelisin bu gün KaPtan benim ne diyorsam o! cabuk hazirlan gidiyoruz demelisin... bense hic vakit kaybetmemeliyim mayaj, giyim diye zaman harcamaya lüksüm yok. En dogal halimle hadi KaPtaN ben hazirim demeliyim... ömrün boyunca ne yapmak istedin benle söyle bakalim diye sorarcasina bakmalisin gözlerime bende elinden tuttup sahil boyunca yürümek en büyük hayalimdi diye bakmaliyim gözlerine hic konusmamaliyiz .. biz birbirimizi zaten taniyoruz cümle kurmak icin kaybetcek zamanimiz yok ..oo saat geciyor hadi simdi ne yapalim sahlin sonuna geldik geri dönüp yürümek anlamsiz ilk ve son pazarimiz .. bakma öyle gözlerime bu son pazar olmamaliydi her haftanin sonundaki pazarda yanimda olmaliydin, diye. Bunu bensiz pazarlarda cook söylersin.. KaPTaN sirada ne var ne yapiyoruz der gözerle baktim sense tut elimden simdi sirada benim hayalim var , cümle kurmadan oo bi sinema kapisindan girdik bile .. salon bombos yanliz sen ve ben variz .. himm filimde süper romantik ask filimi basladi bile.. ben omzuna yasladim kafami, ömrüm boyunca hep bunu yapmak istemistim icimde tarifi olmayan bir huzur var.. deniz havasi carpti sanirim eyvah oracikta uyuya kaldim .. filimin son bülümünü senden dinleyecegim desene :=))himm aciktikmi ne hadi dogru eve gidiyoruz ben yemekleri hazirliyorum sense salata yapiyorsun basbasa yiyecegimiz bi aksam yemegi dur mumu unuttuk :=) himm bak ben unutmustum evet bu pazar hafizalarimizda yasamamali resmi iyi düsündün baktikca senli yillari deyil senli pazari animsarim dedim bile ..hic böyle huzur dolu bir yemek yememistim .. simdi ne yapiyoruz saril simsiki bana öyle sarilki sicakligini her pazar icimde hisedeyim .. aman allahim gün bu kadar kisamiydi günün sonuna geldik bile :( cocuklugumda okudugum kül kedisi masalini hic anlamamistim bu güne kadar o masaldaki kizin hüznü dogdu icime sense o prens kadar sansli deyilsin canözüm cünki sana birakcak bir ayakkabim bile yok :( üzgünüm bu ilk ve son pazarimiz diyecektimki saatim caliyor oysa bu bir rüyaymis ..offff ilk ve son pazarimiz bile yokmus rüyalarda hersey serbestmis bir kez daha anladim :( Issiz gemimin Sessiz KaPTani yasamadimiz bu pazar rüyada olsa tesekkür ederim cook güzel bir pazardi ömrüm sonuna kadar unutmayacagim...
YORUMLAR
hic bi pazarlar son olmasin hayatinda düsledigin her sey gercek olsun hayatinda dilegiyle....