- 644 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Firari Hallerde Fırtınaya Yakalanmak
Firari Hallerde Fırtınaya Yakalanmak....
Öyle bir sigara içesim varki içimden, nefes nefese kalırcasına hemde koşar adımlarla yürüyerek karanfil kokan o sokağın en sonuna kadar gitmek ve o çıkmaz sokaktan geri dönerek havalar basmak istiyorum kendime. Yürüyesim var dolu dolu ve kendimle olan kendime bir kıyağım. Ne yapsam ki bu ateşi söndürebilirim kendimde yada ne bileyim kendime bir çay ısmarlasam olur mu acaba?
Evet firariyim, bu oluşlarımı ve de bu zamanlarımı çok seviyorum. Fakat firari oluşlarımdaki fırtınaları bir türlü sevemedim.
Hani insan firari olurda yalnızlığın tadına varmak ister ya, yahuu bu fırtınada nerden çıktı bozdu tüm keyfimi gecemi ve de beni diyorum işte. Neyse sessizliğimi bozmadan yürüyorum, sessiz kalıyor gibiyim ama bir de sen gel içime sor beni.
Adımlarımı biraz daha hızlandırıp koşar adım hale getirdikten sonra cüzdanımın bir köşesinde sakladığım resmin geldi aklıma. Hiç durmadım o vakit, resmini çıkardım hem koşar adım ilerliyor hemde resmindeki o bayıldığım gözlerine bakıyordum. Hele birde o karanfil kokusuyla resmin eşleşti ya offf offf deli gibi efkarlandım, serseri bir kurşun gibi nereye gittiğimi bilemez hale geldim. Yorgunluk yoktu bedenimde, kendimdeydim ve emindim ki bu yol bitecek.
Firariydim ve yalnızdım ve kendimde bile değildim bazen, ama mutluydum ama huzurluydum ve kendimi düşünmüyordumki hiç. Koşar adım yürümek çoşmak ve o an o karanfillere denk gelip bir adet senin için koparmak istiyordum. O karanfili doyasıya koklayıp kendime bağırmak, haykırmak istiyordum. Firari hallerimdeki fırtına ise kendince esiyordu ama benide etkilemiyor değildi. Bazen kızıyordum fırtınalara susun gidin artık dercesine, bazende es be es ne olacaksa olsun demek geliyordu içimden.
Firari hallerde fırtınaya yakalanmak böyle birşey olsa gerek diye düşünür iken, yorgun olmayan bedenimle ve mangal gibi yüreğimle yürümeye ve sigaramı içmeye devam ediyordum.
Var git gerisini sen düşün, önünü başını sonunu sen düşün. Ben bunları hiç düşünmedim düşünmeyeceğimde. Ne demişler;
Sonunu düşünen kahraman olamaz.
Sevg...
14.09.2010 / 12:10
Yazan: Firari Fırtına
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.