- 604 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANAMIN KEDi OPERASYONU!!
Günler´den birgün yozgat´taki müstaaakil evimizde otururken, hamamlikdan iki renkli iki fare, salini salini dörtlüleri yakmadan gecti koydu getti..Korkudan az kaldi kafayi yiyecektik.Evde kedi yok tabiki, yakalasin ve fareyi ham yapsin.Yok iste.Anam dediki ;kedi kökten temizler bu isi ,ama nerden bulacagiz?Düsünürken abimin arkadasi ;durun,, bizde bir kedi var, atladimi farenin üzerine ,dakka bir ,gol bir dedi.Fare´nin nami iyi geldi kulagimiza.Anam dediki; oglum getirde birkacgün bizde misafir edek kediyi.Oda ;tamam teyze, yarin getiririm dedi.Ertesi gün, aksam üzeri abimin arkadasi kediyle geldi.Masallah, kedide besiliydi mübarek.Ahmet abi ,Kediyi birakti gitti.Aradan fazla zaman gecmediki ,benim vatan hasretiyle yandigim gibi ,oda evin hasretiyle miyavlamaya basladiiiiiii.Ortaligi yikdi .Dedik bu kediden bir hayir gelmez.Ne yapsak etsek derkennnn ,kapi acik kalmis ve kedi kacdi sandik.Miyav miyav diye ortaligi yikan Kedinin sesi birden kesildi.Aha yandik dedi anam;Elin emanet kediside kacti. Kaybolursa nörürüz?, ne deriz sahibene?.Dedi ve O arada disaridan bir ses duyuldu ,miyavvvvvvvvvv miyavvvvvvvvvv.Anam kapiya dogru kosdu.Kedi kapida durun yakalayimda geri getiriyim dedi anacim..Panter gibi anam PANTER GÜL..disaridaki kedinin üstüne atladi ve, kedi bir sifir maglup oldu.isini saglama almak icin anam ;cabuk kiz ip getirin, kediyi ayagindan karyolaya bagliyak dedi.ipi getirdik ,büyük bir savasla kediyi ayagindan karyolaya örkledikkk.Kedi kendinden gecti, azdiii ,azdiii, yikiyo ortaligi.Bir süre sonra televizyon dolabinin arkasindan kisik bir sesle, kibarca miyavvvvvvv dedi bir ses..Heee karyola bacagina bagli bir kedi yikiyor ortaligi.Birde tv dolabi arkasindan miyav diye ses geliyor.Anam o neee, gördügümüz manzara karsinda gözümüze degil, kasimiza bile inanamadik valla.Nami deger PANTER GÜL, yani anam , kedi kacti diye aksam karanliginda panter gibi SOKAK KEDiSiNiN üstüne atlamis megerse..Hemen karyoladaki kediyi cözdü miyevvvvvvvvvvvvv diye yaban kedisi bir kacis kacti.Ayni Alamanyada ucuzluga yetisen Türk avratlari gibi yani:)) Arkaya bile bakmadan ,gözüne gözlükkk , kör kari bile demeden kacip gittii..
Anamin kedi vukatlari hec bitmez...Bir keresindede bulasik yikarken, kis günü oldugu icin bulasigi oturma odasina getirmis.Yere tepsi koymus, kömür sobasinin önünde Ormantikce, nostaljik bulasik yikama operasyonuna iyice koyunsantire olmus.Gicirt gicirt bulasiklari yikarken ,bu kedi gine anama tebelles olmus.Gelip tabagi tasi yalamaya baslamis.Anam da benden beter ecik illet takilir sagolsun.Kardesime demi$ki;Oglum get su kediyi kovala.Yoksa az sonra yedinci yasama jokerini kullanacak tarafimdan demis.Oda hizinan kosarak gel ,zavalli kediyi bir kötek darbesiyle yedinci yasam jokerini bile kullandirmadan canli yayinda canini cikart.O an kedinin cift yani yokari gelmis.Anam bulasigi birakmis; aha..yandik lan gobel!!! ikimizde kedi katili olduk simdi ,nörecek haaa??? demis..Bizim gobelde ozamanlar hemen iki gözü iki musluk agidi guvermis.Bu iki kedi katili aglaya dursun, kedi cansiz bir sekilde yerde, iki seksen oldugu söylenemesede, cift yani yukarida donmus bisekilde yatiyormus.Gobel bir bardak suyu almis, kedinin üzerine serpince, kedi miyavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv demis bir otlamis yerden ,bir kacis kacmiski anlatamadilar bile.Bu seferde az önce aglayan iki kedi katili; ulan yonanin kedisi ,ödümüzü yardin ,öldün sandik. Vay namussuz tutlan sunu, iyice bi benzedek demis.Hatirladikca daha gülerim.Bu kedinin sonumu ne oldu?..anlatiyim tabiki.Herzamanki gibi yine, kabak benim basima patladi.Gecenin birinde ,camin önündeki yatagimda ,sirtüstü yatmisim, ruhumu ha teslim ettim, ha edecegim bir zamanda, tam dösüme kocaman bir das düstü sandim.Allahhhhhhhhhhh diye bir bagirdim.Ev müstakil ya ,sandim ev yikiliyo ,eskide olunca böyle hissetmek abes degil yani.Megerse adi kedi, evi terke hazirlaniyomusda, gitmeden bir öc vede möclerimi aliyim demis ellam..valla o gece korkudan uyuyamamistim, yine gelip otlayacak diye.Malesef o günden sonra o kahraman kediyi bir daha görmedik..KACTI KURTULDUMU desek ,ama kesin bisey vardi.Kedilerin 7 canli oldugu gercekmis..saygilar vede selamlar.