- 671 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARLI SOĞUK SOKAKLAR İÇİNDE İHTİYARLAR
yukardan aşağı karlı yollarda yürüyorum... düşe kalka yürüyen insanlar ama yüzlerinde umut dudaklarında tebessüm...araçlarıyla geçip yol alanlar...olsun yürümek güzel...soğuk iyice işliyor bedenimi geçip taa içime...ama yürüyorum onun tadı bir başka...şehrin sokaklarına girdim tek tük insanlar ...çatılarda buzlar asma üzümleri gibi süslü görünüyor...bir koşuşturma sğuk ayrılmıyor tenlerden...buharları odaları dolduran el yakan sıcak kahveler çaylar bir simit yanında bir poğaça sıcak sıcak.... evlerde bir kahvaltı koşuşturma temizlik...yine benek benek olmuş karların üzerinde insanlar... yerde bir sergi misali tezgah...birkaç tarak tırnak çakısı ayna tıraş bıçağı toplu iğne iplikler kutularda jiletler renkli renkli kalemler...soğukta kızaran çatlayan nasırlaşmış bir el kırış kırış düzenliyor tezgahı üşüyor belli kolları ince zayıf damarları dışarda yüzü yıllara şehre topluma hiç hınç kin güdmüyor ama üşüyor yetmiş seksenli yaşlar arası...içe çökmüş hayatın kahbeliğini insanların insanlıktan çıkışını görmüş o kederli yorgun gözün ardındaki bakışlar umutlu... karşısına gelenlere tebessümü eksik etmiyor ama bizler inatla onlara ne bir umut veriyor nede bir tebessüm ediyoruz ısrarla görmezden geliyoruz...onlar daha istekli hayata tutunmak için bizde yaşıyoruz bize bu hakkı veren yaradanımız ...ama onlar üşüyor ...ve aynı son durakta beraber bir bez parçasıyla.....sokaklarda ihtiyarlar hayalleri içi sıcak ve çevresi soğuk..............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.