- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MERAKINDAN KUDURAN,SONUNDA UTANCINDAN KUDURUR!
Ne geldiyse basina ,hep o kahrolasi merakindan gelmisti.Hergünki gibi cani SIKILMISTI.Pencere´den bakmayi icinden gecirdi.Ama onun icin bile kalkmaya erinmisti tembellikden.Bir ara tuvalete giderken pencerenin önüne gecti ve disariya bakmaya basladi.Evin karsisinda bir apartman vardi.Tülü araladi ve disariya ic cekerek bakdi, basini birazda yukarilara kaldirip hava nasil acaba bugün diyecektiki,karsidaki apartmanda bir afet camdan bakiyordu.Anam one diye düsündü.Kalbi güm güm gözleri dürbünnn.Hatunda bir sac vardi ,seytanimsi karadan simsiyahdi.Rüzgarda uzun saclari bir tül gibi saliniyordu.Aha iste benim hayalimdeki kadin dedi.Kadinda ona bakti,gözgöze geldiler.
Afet pencereyi kapatip iceri girdi.Adam yani yalcin bey camda kalakalmisti.Sonra kendine geldi ve iceri girdi.
Aradan bir kac gün gecmis,yalcinin gözleri camda kalmisti,ama kadini bir türlü görememisti.
Morali bozukdu ,tam o sirada bir araba sesi duyuldu.Araba park ediyordu.Yalcin bey hemen cama kostu, buda kim diyecektiki,tam o sirada arabanin kapisi acildi. ilk önce zürafadan bozma narin ayaklar, cok kiyak duran bir topuklunun icinde hapis olmustu.Derken kapi iyice acildi ve
Sülün gibi simsiyah saclar disariya salindi.Üzerinde siyah üzerine beyaz essekmi desem ,zebrami desem,aslandir heralde(ne biliyim hic giymedim).Uzun bacaklar, kimyon tipli, pardon minyon desem buda olamaz ,en iyisi incecik nazik diyelim ,vücutu vardi.Afet kapiyi kapatirken bir ara yukari dogru bakinca ,yalcin beyi gördü ve el salladi.Adamin o an varmiydi bilmem ama, icinin yaglari izgara olmustu bile.
Artik isi kolaylasmisti.Hatunda ona bos degildi diye düsündü.Ve pilan yapmaya koyuldu.Yarin asagi inecek ,(kadinin geldigi vakti ezberlemisti bile)o saatte park edermis gibi yapacak ve avradi tavlayacakti.Vede yapti.Kadin geldi adamin araba daha istop etmemisti.Kadina pencereyi acarak sordu; duracakmisiniz? diye. Kadinda evet dedi.Bizimki gaza basti
ve yerini sözde ona birakdi.Adam eve döndü yukari cikti ve camin önünde beklemeye basladi.
Veeee beklenen o an geldi.Kadin cami acarak kahve yaptim icermisiniz dedi.Adam nerdeyse camdan atlayip gidecekti, vakit kaybetmemek icin.O an akli basina geldi.Gelirimde biraz isim var 1 saate gelirim dedi.Kadinda tamam dedi ve pencereler kapatildi.Yalcin bey o an yam yam dansi yapmaya basladi ,2 dakka döktüdü.Yundu, darandi, eee öyle bir afetin yanina böyle süklüm püklüm gidemezdi ya.Hazirlandi ve bir hoplamada birinci kata indi.Karsiya gecti zil arayacaktiki kapi yukardan acilmisti bile.Adam iyice heyecanlandi, kalbi yerinden cikacaktii adeta.Yukariya cikti ,kapinin önünde hic buzamana kadar görmedigi bir güzellik gördü. Kekeekeeelemeye basladi.Hosgeldiniz dedi ve iceri buyurdu ,oturma odasina gecildi.Kadin kahveleri getiriyim dedi.Yalcin bey o gelene kadar, eve göz atti kapi araligindan .Tuvaleti gözüne kestirmisti.Heyecandan cisi gelmisti.Ama ilk geldigi evde, hemen tuvaleti sormak ayip olur dedi ve beklemeye karar verdi.Kadin mutfakdan gelmeden zil caldi.Kapi acildi ve karsilarinda bu kadarda olamaz dedirecek bir güzellik duruyordu.Kendi kendine Allahim cennetemi geldim ne? derken, buda benim kardesim Hülya dedi.Hos bes fasli gecti, adam daha kahve bekler.O anda aklindan hangisini etkilesem acaba diye düsündü.Ve hülya nasilsin diyecektiki, hülya afetinin telefonu caldi.Bir saniye dedi ve acti.Bir anda hülyanin yüzü essekden düsmüs karpuza dönmüstü, bir iki sinirli konustu ve ;ben iceri gidiyorum abla diye bagirdi.Abla kahveyi getirmisti ki iceriden yükses sesler gelmeye basladi.Afet sultan hanim kapiyi kapatacakti ki,ben dedi ,yalcin bey, lavaboya gidecektim nerede acaba?Yerini gösterdi.iceri girdi, elleri heyecandan terlemisti.Yikamayi düsündü, suyu acacagi anda, iceriden erkek sesleri gelmiye baslamisti.Aha dedi kibarca; ayvayi yedik, abileri geldi ,beni geberdecekler muradima ermeden diye düsündü.Tartisiyorlardi,bagira cagira;ERKEKSEN GELDE GÖSTER BAKALIM BEKLiYOZ,,SENDEN NE GELiR LAAAAAAAAAAAN PiSLiKKKKK v.s...bizimki korkudan ciside unuttu ,kapiyi acti ,tam ben gidiyorum diyecegi anda, sultan afeti karsina cikdi.Ay sekerim kahven sogudu ,gel icelim dedi.O an bir ohhhhh cekti.Abileri gitdi diye düsündü.Oturdular gözgöze gelip tam kahveden bir yudum aldilar ve yineeee kapiiii.Tamam dedi, bir kiz daha geldiyse, ahanda sevincten suracikda vadem yetmeden ölecem dedi.Kapi yumruklanmaya baslandi.Tamam aha abileri geldi ,yandim anamm diye düsünüyorduki ,sultan KiMOOOOOOO diye seslendi.Disaridan bir ses ;POLiSSSS acin kapiyi!! deyince, anam yandikkkkkkkkkkkk ,kacin ,kacin ,polis diye bagira bagira sultan afeti kacti.Bizimki dut yemiste, cesmeye daha varamamis bir bülbül gibi ortada sap gibi kalmisti.ACIIIIIIIIINNNNNNNNNNN, POLiSSSSSSSSSS diye bagirinca hemen kosup kapiyi acti.Ve o an kendini yerde buldu.Üstü aranmis ve uzun oluk yerde yatiyordu.iceri giren bir kamyon polis yatak odasina daldi.iceriden kaba saba konusmalar küfürler v.s .. laflar geliyordu.
Hadi bakalim MERKEZE ÖPTÜRECEGiZ HERKESE dediler gibi oldu (ONUDA BEN SÖYLEYiM BARi :)).Birakinnnn lannnn ,diye bir erkek sesi gelmisti iceriden.Aha simdi gine kibarca ayvayi yedim ,abiside icerideymis diye düsünüyodu kiiiii.Gözü kapiya ilisti.Amaaaaannnn tanriiiimmmm o da ne? bir haftadir pilan kurup tavlamak icn ugrasdigi o gözelim afet ,zürafa narinligindeki ipek sacli köpekkkkk, megerse bir dönmeymissssssssss.Peruklari cikinca ,yeni KIRKILMIS KISIR ESSEK gibi ortada kalmislardi.
Yalcin o an ölmeyi düsündü.Biran gidiyim, POLiSS emminin ayagini öpüyüm mi ,diye celiskide bulundu.Ama polisler bilmiyorduki adamin orada sans eseri oldugunu ve haberinin olmadigini.Polisler yanli$ anlayip,aha bizede sarkti !!deyip;tövbe tövbee dedi.Kaldirdilar yerden yalcin beyi, hemen ceketini kafasina gecirdi.Disarida bayagi tükürecek seyirci vardi zaten.Allahtan yüzü kapaliydi ve kimseler tanimamisti onu.HEPSiNi GÖTÜRDÜLER MERKEZE.Sucsuzlugu kanitlanmis ve serbestti artik.Merakinin yüzünden basina gelenleri düsünürken eve gelmisti artik.Soguk,sicak,ilik.nevarsa bütün sularla dus aldi.Artik pencereden bakmayada korkar olmustu.Merak neyim kalmamisti diye düsünüyoduki; kaldirin,dikkat edin,cizmeyinnnn ...diye bagirtilar assagidan geliyordu.Cama korkarak kostu ,Bizimkinin afetleri tasiniyordu .Bir oh dedi ve, gözü onlardaydi o ara , afetler bulicinli birer delikanli görümünündelerdi artik.Sanki yalcin beyin orda oldugunu bildiler .Yukari cama dogru baktilar, onlarin meshur olan güllmesiyle bay yyyyyy sekerim deyip öpücük attilar.Yalcin bey tülden görünmeyecegini zannetmisti ki, onlari görünce hemen yan tarafa atladi.Bu onun icin bir ders olmustu.Artik herseyi merak etmeyecek,her kusun etinin yenmeyecegini,her uzun sacliyi bir afet olarak görmeyecegini anlamisti artik.Veeee hüzünlü soooonnnn ...
Siz siz olun her sakalliyi dedeniz sanmayin, bakarsiniz bir ara ebenizde sakal birakmis olabilir.Derbyyy iyi geceler diler.
bu yazim benim ilk deneme hikayemdi.Oldumu bilmem ama,insanida dü$ündürüyor öyle degilmi?:))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.