- 1439 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
ADINI KOYAMADIĞIM BİR SEVGİ - AYŞE KARAN- AYŞE09
Özel ve değerli insanlar vardır. Onlar, hayatımıza bir anda girer ve kendilerini kabul eder ve yakınlaşırız. Benim için o insanlardan biridir Ayşe Karan. Sitemizdeki rumuzu ile Ayşe09…
Onu sayfamdaki yorumları ile tanıdım. Zaman geçtikçe iyice tanımaya başladık birbirimizi. Bizlerin, yüz yüze görüşmek gibi bir olanağımız yok maalesef. Her birimiz Türkiye’ nin farklı bir şehrine, kasabasında… Hatta bazı dostlar var, yurt ışında… Her zaman savunduğum bir şey vardır. O da, dostluğun kilometrelerle ölçülemediğidir. İşte o dostlarımdan biri Ayşe KARAN…
Onun en sevdiğim yönü temiz bir kalbinin yansımaları olan cümleleri. Her cümlesinde, insan sevgisini hissedebiliyorum. Aklına düştüğüm zamanlarda, özel mesajlar gönderir bana. Ben düşünemem bu kadarını. O mesajlarda, bir ana şefkatini hissederim. Böyle bir insan Ayşe ablam.
Onun en çok hayran olduğum bir özelliği de, okuma ve yazma tutkusu… Kütüphane için gönderdiği kitaplarından öykü kitabını bitirdim az önce.
Kitabın adı : Adını koyamadığım bir sevgi
Yazarı : Ayşe KARAN
Öykünün başlangıcında, harika cümleler ile çevre tasvirleri yapılmış. Akıcı ve sürükleyici. Konu bir aşk hikayesi. Aşkın yanında, dostluk ve yardımlaşma çok güzel işlenmiş. Aşkın olgunlaşmış hali, okuyucunun gözleri önüne seriliyor. Okurken çok duygulandım. Güzel bir eser. Yüz kırk dokuz sayfalık bir kitap. En can alıcı noktası da sonundaki dörtlük…
Bilir misin yağmur yağarken ıslanmasın
Gökkuşağını görüp de tutamasın
Yazın sıcağında canı kar istesin
Kışın üşüyünce baharı özlesin
Sevmeden sevilmek nedir öğrensin
Teşekkürler canım Ayşe ablam… Kalemine ve yüreğine sağlık. Sevgilerimle
YORUMLAR
Eveettt tam isabet Nermin Ayşe ablamızı yazman. Çok değerli ablamız güzelliklere layık tıpkı senişn gibi... Nermin kardeşim, abisinin karanfili ne çok büyük yüreğin var senin...
Her arkadaşımıza sevgilerini yolluyorsun, yürek bu, arkadaşlık-gardaşlık bu, vefalılık bu!..
Abisinin gülüne ve ayşe ablamıza derin selam ve saygılar yollarım istanbul'dan...
İyi ki varsınız...
Ayşe hanım gerçekten okumaya ve yazmaya görnül vermiş ir ablamız. Hiç bir hırsı ve beklentisi olmadan büyük okuyor yazılanları. Ve duygularını içinden geldiği gibi, yapmacıksz ve samimi oalrak yazıp paylaşıyor. Burada Handan Akbaş arkadaşımıza da selam göndermekte fayda var. Çünkü o da tıpkı Ayşe Hanım gibi...En azından yorumlardan ve yazılardan tanıdığım kadarıyla...Aslında bütün arkadaşlarımız böyle hemen hemen...Sanırım bazılarımızdaki hırs biraz daha fazla. Ayşe hanımın yazılarının sadece birinde bir şiir kitabı olduğunu yazmıştı. Kim bu kadar alçak gönüllü olabilir ki? Sessiz sedasız yazıyor ve okuyor...Sevgiler gönderiyorum ona...
Elbette senin vefalı yüreğine de Nermin ablacığım.
Sevgilerimle...
aynur engindeniz tarafından 10/15/2010 2:39:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
ne kadar güzel anlatmışsın sevgili ayşeciğimizi ben gidip tanıdığım için çok MUTLUYUM EVET DÜNYA TATLISI BİR İNSAN ALTIN GİBİ KALBİ VAR kitaplarını bende okudum kaç sene once kitabı basılsın diye hep hayal kurar dua ederdi rabbim hayallerini gerçekleştirdi dilerim daha nice kitapları basılsın SENİN BU GÜZEL VEFA Lİ KALBİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİLİ NERMİN SEVGİLERİMLE
Ayşe ablamı ben de çok severim.O,benim de hacı ablam.Bir tanedir.Bu zamana dek en ufak bir kırıcı kelime kullanmamıştır kimseye karşı.İlk fırsatta onunla tanışmak istiyorum. Özel olarak Aydın' a gidip hacı ablamın elini öpeceğim...
Siz de güzel bir vefa örneği göztermişsiniz Nermin hanım.
Tebrik ederim.
Nermin Kaçar
canım canımsın
nasıl duygulandım anlatamam
rabbim bana bahşettiği bu güzelliği sizlerede göstersin öyle mutluyum ki
canım kardeşim nerminim şu anki duygularımı inan anlatamam
tek kelime sizleri çok seviyorum iyiki varsınız iyi ki
yıllarca beklemiştim kim okur yazdıklarımı diye oysa bak nerelerde okunuyor rabbime şükürler olsun ki gösterdi bana tattırdı bu sevgiyi
sağ ol bitanem sağ ol
ALLAH razı olsn sizden
her daim sevgimdesiniz
Nermin Kaçar
Sevgili Nermin'ciğim güzel bir arkadaşımızı konuk etmişsin yazına.. Ben de kendisini çok seviyorum gerçekten dünya tatlısı. Her ne kadar şahsen görüşmesem de eminim ki güneş kadar sıcak birisi. Teşekkürler paylaşımın için. Sevgilerimle..