- 1230 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANTALYA KEMER 1. ŞİİR VE MÜZİK FESTİVALİ KUTLU OLSUN / Hikmet OKUYAR
Antalya ve ilçelerinin özellikleri ve güzellikleri ile tanıtımına katkıda bulunmak için sadece turizm firmalalarının etkinliklerinin yeterli olmadığını gözlemliyenler; değişik oluşumlardan, ilgiç projelerden faydalanmaya başladılar.
Şiir başta olmak üzere kültür sanat dallarındaki etkinliklerle hem Antalya ilçelerindeki, hem çevre illerindeki, hem de Türkiye genelindeki yeni oluşumlara dernek vakıf birlik ve topluluklarla öncülük etmek amaçlanıyor.
Şairliği, Şiir yorumculuğu, Şiir Proğramları Sunuculuğu organizatörlüğü ve köşe yazarlığı ile yıllardan beri isminden sıkça söz ettiren Bolat Ünsal’ın kurduğu Kemer Kültür Sanat Derneği ile Kemer Kaymakamlığı, Kemer Belediyesi katkıları da sağlanarak Kemer 1. Şiir ve Müzik Festivali gerçekleştirmiş olması; katılımcılardan daha çok şiir etkinliklerine merakla bakanların ilgisine hedef teşkil etti.
Şiirlerle, şarkılarla türkülerle, fotoğraflarla, resimlerle, karikatürlerle ve şiir yorumculuğu ile tanıtımlara güç kazandırmak; aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, müzik, beste, şarkı, türkü dostlarını; Antalyalı kültür sanat dostlarıyla, Antalyalı medya mensuplarıyla şiirli müzikli ortamlarda buluşturmak; şiir lezzetindeki, müzik nağmelerindeki coşkuyu paylaşmak için Antalya Kemer’de Bolat Ünsal öcülüğündeki dernek tarafından gerçekleştirilen festival içinde Kemer Belediye Başkanı şiir dostu Mustafa Gül tarafından ifade edilen veciz söylemleri şiir ve müzik etkinliklerin saygınca ve sağlam temeller üstünde canlandırılması adına heyecan vesilesi oldu.
Etkinlikte Azeri, Erzurumlu, Yozgatlı, Denizlili ustaların sunumları Antalyalı Şiir Yorumcusu gençlerin yorumları, Melahat Ecevit, Şükrü Öksüz, Osman Yüksel, Kelami Akdemir gibi meslek erbabı dernekçilerin saygın tespitleri; eksik aksak ne varsa seneye giderilir dileklerini bastırdı.
Festivalin yankılarını haberlerden yorumlardan takip ederken Antalya ve ilçelerindeki şiir müzik beste şarkı türkü yorum faliyetlerini Türkiye Sevdası ile Antalya Sevdası ile takip eden Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar da bir tebrik mesajı yayınlayarak duygu ve düşüncelerini ifade etti.
Şüsiyad Başkanı Hikmet OKUYAR’ın MESAJI:
Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; Kemer 1. Şiir ve Müzik Festivali için tebrik mesajı
yayınladı ve şöyle dedi:
Sayın Bolat ÜNSAL
Şair, Şiir Yorumcusu
Şiir Proğramları Sunucusu
Kemer Kültür Sanat Derneği Başkanı
Kemer / ANTALYA
Antalya, Kemer Kaymakamlığı, Kemer Belediyesi katkılarıyla; Kemer Kültür Sanat Derneği tarafından
tertiplenen Kemer 1. Şiir ve Müzik Festivali kutlu olsun.
Antalya, KEMER 1. ŞİİR VE MÜZİK FESTİVALİ’nin şeref konuklarından Melehat Ecevit, Şükrü Öksüz, Kelami Akdemir gibi dernek başkanları,
kızınız ve arkadaşı gibi genç şiir yorumcuları, şairliği meslek edinmiş aşık ozan şair ustalar ve Kemer Belediye Başkanı’nın veciz konuşmaları beni ziyadesiyle umutlandırdı.
Dilerim Festivaliniz seneye daha güzel olacak.
Kemer Milli Eğitim Müdürü’nün öncülüğünde, derneğinizin katkılarıyla
Antalya Kemer Bir Bahar Akşamı Şiir Dinletisi etkinlikleri de her yıl tertiplenerek geleneksel hale dönüştürülsün isterim.
Şebingülü sunumlarımla Size ve saygıdeğer şiir dostlarına.
Antalyalı medya mesuplarına site yöneticilerine ve sanatsever Antalyalılar’a
’ Şiire Sevgi, Şaire Saygı, Şiir Yorumcusu ustalara ve şiir kitaplarına daha çok ilgi sanata değer. Hikmet Okuyar ’şeklinde dillendirdiğimiz ödeyişimizle;
Şiir yüklü duygularla..Selam, Sevgi, Saygı..
Nice şiirli, şuurlu günlere...
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.