- 765 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYATDEFTERİ KİTAP BAĞIŞI KAMPANYASI -2
Sevgili Edebiyat Defteri Dostlarım,
Bir kurgu üzerine yola çıktık. O kurgu ki ; bizi çok güzel bir paylaşımın içine itti. Kurgunun sahibi ise Sitemizin değerli kalemlerinden biri olan Mustafa SAKARYA idi. İşte bu şekilde başladık bu güzel projeye.
Mustafa Bey’in yazısından sonra bu konudaki fikirlerimizi ortaya attık. Arkasından, bu projede bana da görev verildi. Onun gururunu yaşadım. Sevgili ağabeyimiz Tacettin YILDIRIM ise bu projede, manevi açıdan en büyük destekçilerimizdendi. Her telefon görüşmemizde, onun heyecanını ve isteğini hissediyordum.
Sonuç itibariyle, başladığımız bu projede, bir tarih vermek istememiştik. Fakat siz de kabul edersiniz ki ; bizler yazım hayatımız dışında, çalışan ve üreten insanlarız. Ben de bir kamu kuruluşunda görevliyim. Ve bu projede, büyük bir zevkle görev aldım. Tarih koymamızın sebebi ise yıl sonu yaklaştığı için çalıştığım kurumun işleri bu tarihkerde yoğunlaşmaya başlar. Benim iş yüküm arrtıkça da, bu projeye gereken önemi veremeyeceğim korkusundandır. Kampanyamızda, dostlarımızdan beklediğimizin üzerind bir ilgi gördük. Sağolsunlar, isimlerini sonradan duyuracağımız arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Bu gönül işinde, ellerinden geleni fazlasıyla yaptılar.
Allah nasip ederse, önümüzdeki hafta içinde, matbaada yaptıracağım bir kaşeye “ Edebiyat Defteri sitesi tarafından hediye edilmiştir “ ibaresini gelen kitaplara tek tek basacağım. Düzenlediğim bir tutanak ile Yunus Emre İlköğretim Okuluna teslim edeceğim. Okuldaki kütüphanede bizim sitemize ait bir köşe olacak ve bizim adımız o kitaplarla yaşayacak. Bu yazıyı da, sizleri bilgilendirmek amacıyla yazmak istedim. Çünkü, gelen kitap sayısı epey bir sayıda. Şimdilik, işyerimde kilitli bir dolapta muhafaza ediyorum. Bu sayı çoğaldıkça benim açımdan sıkıntılar yaşancaktır. O manada, tekrar bir hatırlatma yapmayı uygun gördüm.
Yönetimdeki dostlarımız da, kitap bağışı yapacaklarını bildirmişlerdir. Bu şekilde göndermek istyen arkadaşlarıma da şimdiden teşekkür ediyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
YORUMLAR
Nermin'ciğim ne kadar özverili davrandığını tahmin etmek zor değil. Klasik yazarların eserlerini sürekli hediye ettiğim için, elimde olanlardan göndermiştim.Biraz daha süre varsa alarak da gönderebilirim.( Halide Edip, Sait Faik, Reşat Nuri, Yakup Kadri gibi).
Selam ve sevgiler...
ben uzun zamandır siteden uzak kaldığım için konu hakkında bilgim yok Nermin hanım.
ama bilgilenirsem eğer elbetteki bende seve seve katılmaya çalışırım.
ve küçük dahi olsa bir katgımız olsun isterim inş..
yazıyı okuyunca bir öğretmen arkadaşın böyle bir çığlığını hatırladım...bir kaç yıl önce yazdığım başka bir sitede kütüphanesi bomboş bir okulda görev yapan sevgili öğretmen arkadaşım Fatıma karadağ böyle bir arzuda bulunmulştu.
o kitapları gününde yetiştirebilmek için ne kadar çok koşturmuştum bir bilseniz....
onu hatırladım ve yad etmek istedim şimdi...
saygı ve duamla kalın inş....sevgiler....
Nermin Hanım bu kampanya için gerçekten çok büyük bir özveride bulundunuz, ama öyle kutsal bir kampanyaki bu tüm zorluklar güzelliğe dönüşüyor. Bu arada bir çok dostum bana, kalan bu kısa süre içinde kitap göndereceklerini bildirdiler. Sanırım bugün, yarın elinize ulaşır.