.....
.....
YORUMLAR
Bir orda hissettim kendimi.Çok ama çok güzel geçtigi belli.Gıpta ettim deyim,çünkü kıskandın diyemem dogrusu ayıp olur.Dost kalemlerin yaşadıgı güzelliklerde bizi mutlu eder.Ama mademki bu sayfada kardeşiz hepimizi içeren bir projeye hayır demem.Hata umarım bile.Sefanız olsun tekrarına birlikte erişelim diyerek selam ve sevgilerimi yolluyorum.
siz bu olayların içindeyken bende uzaktan takip ediyorsum :
az çok da tahmin ediyordum yaşanılacakları.....her anınız kahkaha ile geçmiş.rabbim her daim güldürsün inş.
seneye ya kısmet ama güçlü planlarım var.
sadece yaşayalım ve görelim diyorum.
inan çok güldüm...allah da sizi güldürsün
ama söyleyeyim hiç kıskanmadım :( hıh :)
sevgiler :)
Hasandün akşam sigarası bittiğin de ilçe merkezine gelerek sigara almak istemiş ama bakkallar kapalı olduğu için alamamış…O sırada bir adam “neye baktın hemşerim” diyerek yaklaşmış..Hasan korku içinde durumu anlatınca “ bu saatte olmaz açık dükkan olmaz “ demiş..cebinden paketini çıkarıp bakmış..sekiz sigara varmış dördünü Hasana uzatmış..Hasan kibarlaşmış olmaz falan derken adam bağırmış” al hemşerim sabaha kadar idare et…Gözünü sevdiğimin hemşerisi…gelen misafire sigarasının yarısını verebilecek kadar eli ve yüreği açık..gurur duydum hemşerimle..tembih etsem böyle olmazdı…
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rize - Pazar'lı bir hemşehrin olarak ben de gururlandım.
Mıhlama değil de doğru olan yöresel isim Muhlama' yı seçmen de güzel.
Kalif, dereni, serender. Pek çok yiten kültür değerleri gibi bir bir yitmeye yüz tuttu.
Biz tahta evimizi onarıma aldık. Projesi hazırlanıyor. Seneye başlayacağız. Yazın beni elbete etkiledi.
Muhlamayı kaçırmakla karda sanmasınlar kendilerini. Balığa tercih ederim.
Sevgi ve selamlar. 10 Numara yürekten.
Face'm.
[email protected]
Sen ve ya dost bir yazar eklemek isterse kabulüm.
Engin Tatlıtürk tarafından 10/13/2010 12:33:08 PM zamanında düzenlenmiştir.