- 551 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜRGÜPLÜ DERVİŞE MEKTUPLAR -2-
SEVGİLİ DERVİŞ,
AKŞAM OLMAK BİLMEDİ TELEFONUN BAŞINA HER GEÇTİĞİMDE BİR SÜRE DAHA BEKLEMEMEM GEREKTİĞİNİ HATIRLATTIM KENDİME. EVİNE GELİP BİR KAÇ LOKMA BİŞEY YEMENİ ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİRMENİ. SANA EZİYET ETMEK İSTEMEDİM VAKİTSİZ TELEFONUMLA.SONRA TATLI SESİNLE BULUŞTU SESİM HER DUYDUĞUMDA HASRETİMİ ARTIRAN ILIK BAHAR HAVASINI İLK YAZI HATIRLATAN.
SEN CIVIL CIVIL KONUŞUNCA İÇİM YENİLENİYOR.USULDENDİR HATIR SORMALAR BABANNE NE YAPIYOR DEDİĞİMDE Kİ CEVAP MUHTEŞEMDİ ÖRGÜ ÖRMEYE BAŞLAMIŞ ARTIK KELLİ FELLİ TATLI BİR BABANNE OLMAYA KARAR VERMİŞ.TABİ Bİ YANDAN DA KAĞIT FALI AÇIYOR DEMEN DURUMUN GELİP GEÇİCİ BİR DELİLİK OLDUĞUNU MÜJDELEDİ İÇİM FERAHLADI.
MÜNEVVER TEYEM GELMİYOR GİTMİYORSUN DİYE SİTEM ETMİŞ.BU ESKİLERİN HEPSİMİ TUAF OKADAR ŞEY YAPIP SONRA KALDIĞIN YERDEN AYNI ŞEKİLDE BAŞLAYABİLECEKLERİNİ SANIYORLAR KAÇ YAŞINDA OLALIM ÇOCUĞUZ YA DÜŞÜP KALKTIN YOK BİŞEY HOP ETTİN.ELLERİNİN SİLİP YENİDEN YOLUNA DEVAM ETMEN GEREKİR KÜSTÜM OYNAMIYORUM ÇOK KALICI DEĞİL YA ÇOCUK DİMAĞINDA. OLMUYOR İŞTE AYNUR, BERELENEN ELLERİMİZ DEĞİL YÜREĞİMİZ KEN OLMUYOR. ANLATMAK DEĞİL İÇİNİ AÇIP GÖSTERMEK GEREKİYOR SANKİ YÜREĞİ.
KUSUYORUM DİYE KIZIYOSUNUZ BANA AMA HERKESİN BİR ACI ATMA ŞEKLİ VAR ÇOĞUNLUKLA LAVABOYA DEĞİL ÜSLERİNE KUSMAK İSTİYORUM BİR ÇOK İNSANIN TABİ BUNU YAPAMADIĞIMDAN HER HÜZNÜMÜ HER KÜSKÜNLÜĞÜMÜ HER KIZĞINLIĞI LAVABOYA DÖKÜYORUM SONUNDA.
BEREKET SENİN GİBİ BİR DERVİŞLE KESİSŞİYOR SIK SIK YOLUM TAZELENİYORUM YENİ BAHARINLA.TAM BULDUN DİYECEKSİN BEN DEN DE NE YENİ BAHAR OLUR, ÖYLE DEĞİL İNAN KALBİNİN AYNASINI AKSİ SEDASINI BULMAK ZOR HER ZAMAN KARŞINA ÇIKMAZ BULDUNMU DA O ANLATSIN SEN IŞILDA SEN ANLAT O IŞILDASIN ŞEKLİNDE GEÇER GÜNLER İSTER YANI BAŞINDA İSTERSE DE BİR TELEFON UCUNDA.
DOSTUM İLK YAZIMIN SERİNLİĞİ İYİ GELDİN HOŞ GELDİN YENİDEN HAYATIMA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.