- 1442 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AHMET SEZER İLKÖĞRETİM OKULU STRATEJİK PLANI
Ahmet Sezer İlköğretim Okulu olarak, sağlam bir zemin oluşturmak ayağımızı yere sağlam basabilmek maksadıyla, geleceğimizi riske etmemek için Mevcut kaynakları etkin kullanarak planlı, bilinçli hareket etmek zorundayız.
Yenilikçi, bilinçli, etkin, katılımcı saydam, geleceği için kaygılanan, hesap verme sorumluluğu olan; kurum kültürünün oluşturulması, şeffaf, çevresine hesap verebilen bir yönetim anlayışı, çevreye ışık veren kültür merkezi haline gelen kurumsal planlamanın yapılması, çevre ve paydaşlarına karşı duyarlı, nitelikli kamu ve kamu hizmetinin oluşturulması geleceğimiz için en önemli bir çalışma olacaktır.
Geleceğe umutla bakan, kendinden emin bir nesil bırakmak istiyorsak kurum olarak planlı programlı hareket etmek zorundayız. Zayıf ve güçlü yönlerini bilmeyen bir okul plansızlığın içinde boğulur.
Biz zayıf yanlarımız, güçlü yanlarımızı, bunları etkileyen bilgi yönetimini, performans göstergelerini belirlenme bu konularda çalışacak mesai arkadaşlarımızın tespit edilmesi çalışmaları kurgulandı ve yerlerine kondu.
Biz yeniden yapılanmak zorunda olduğumuzu biliyoruz. Bu dinamik süreçleri içeren bir yapılanma olacaktır. Özellikle uygulama zaman dilimlerinde çalışanlarımıza gereken desteği vereceğimizden kimsenin şüphesi olmasın. Bu planlamada bizzat ve dolaylı olarak yer alan tüm arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.
Mehmet Talip BİLGİL
Ahmet Sezer İ.Ö.O müdürü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.