- 994 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Baṣ ôrtûnle mektebe giremiyorsan sandıkta ne iṣin var???
Bizdeki sôzde hukuk ve siyasi baskıcı yasalarla karar verip tek tip insan yetiştirme hedefi 2010 yılında halâ sürdürûlmekte ve çôzûmsûzlûk çocuk oyuncagı ṣekline sokulup, sahada baṣ ôrtûsû top gibi bir o yana bir bu yana savruluyor. Her ne kadar bu sorunu biz çôzeriz diyen boṣ bogazlık yapanlar var olsada iṣ ciddiye geldigi zaman masaya oturma cesaretine hiç de sahip olmayan siyasiler mevcudiyetini halâ korumaktalar ve bizim sôzde mûslûman kardeṣlerimiz tarafindan desdeklenmektedirler. Hiç dûsûnmezlerki biz kimden yanayız bizim desdek verdigimiz siyasiler bizi ne kadar savunuyorlar, kamuda gôrev yapmamıza tahammûlleri olmayanlar bizim temsilcimiz yôneticimiz olamaz deyip defterini dûremeyen ama mûslûmanlıktan dem vurmayı da elden bırakmayan el, ayak ve baṣtan ibaret canlılar var. Hiç dûsûnmezlermi ki ,akil almıyor baş örtülü iseniz ikinci sınıf insan muamelesi görüp seçimden ônce oy avcılığı yapılarak sandıkta pul olarak hatırlanır ve seçim arefesinde tesettürlü bayanlara rozet takılan bir anlayışla karşı, karṣıya olduklarını.
Seçimden sonra meclise girmeye hak kazanan başörtülü bir millet vekili seçilseniz dahi meclisten çirkince yuhlanarak atılır ve hiç bir hak taleb edecek muhatap bulamadan temsil ettiğiniz oyların hakkını veremden size verilmiş olan oyları temsil edemeden evinize döner ve mazbata’sını almış bir millet vekili olarak mutvak işlerine devam edersiniz. Maalesef bizdeki başörtülü bayanlar ne hikmetse belli bir zihniyetin gözünde hep geri hizmette kulanıliyor ve kullanılmak isteniyor.
Varsayalimki kamuda gôrev almasınlar, peki sormazlarmi adama bu vatandaṣ kendisi kamuda gôrev almayacak ama gel gôr kamuda ve kendisini yôntecek alanlardaki gôrevliyi seçme hakkına sahip olacak, bakin ne kadar acı, kullanıldığımızı hissetmemek ahmaklıktan ziyade birṣey olmasa gerek, be kardeṣim sen seni yônetecek adamı seçemiyor ve yıllardır baṣ ôrtûnle mektebe gidemiyorsan sandıkta ne iṣin var Allah aṣkına sordunmu kendine bir defa….
Abdil gôktekin
YORUMLAR
Hakkıyla iman etmeyen yöneticilerin yönetiminde olan Müslümanlar, haksızlıklar içinde perişan olurlar. Öyleyse Hakkıyla iman edenlerin kendi kendilerini yönetmeleri şarttır. Bunun adresi de sandık. Seçilende, seçene de uyanık ol Müslüman. Kurda, kuşa, puta, heykele, ata, ite ve laikçilere teslim olma derim ve güzel bir yazı okudum kutlarım.
Laiklik putunu koruyun
İleri aslanlarım
Sakın geri adım atmayın
Putunu savunun koruyun
Nasıl olsa yarın sizi koruyacak olan
Kimse olmayacak siz koruyan
Kendinizi sevap olan güzel olan ne varsa
Sakın durmayın
Kudurun.
Ahirette sakın inanmayın
Nasıl inanırsınız,
Onca zulm ederken onca zalim iken
Hem kendine çevrene
Bir Allah'a inanmayalım,
Kendi ipimizi kendimiz çekelim
Bağırın aslanlarım sizler birer
Hayvansınız yer içer uyur
Sizler inanmak mı
Evet
En koyu inançlı karanlığa
İnançlısınız.
Allah'ın verdikleriyle
Allah'a karşı bu duruş
Yaşadıkça nasıl inançsızlığa inanır
Kalbi kapkaradır.
Şeytandan iner durmadan emirler
harfiyen uygular
Artık onun, dönmek
Bir Allah etrafında dönmeye kendi
Hiç niyetli değil
Onca insan olma şerefini ayaklar altına alır.
Melik Haker tarafından 10/9/2010 8:26:31 AM zamanında düzenlenmiştir.