İsteyişimin Ruh Ekmeği
hayrettin taylan
Kayıp özlemlerin dimağında gezerdi adın. Yadını besteledim şansıma. Huyun ve şuurun buldu yalnız kaldığım uzak kalışları.
…:Ben kaldım
…:Benden kaldın
- Belkilerin sihrinde utulmaz kuyulara atıldım. İçinde sen olan sularla ıslandım.Kabarcıklar tek soru sorabiliyordu.
…:Bir soru ,bin cevabın künyesine yazılmış.
…:Sordu kabarcıklar: Onu sevmek ile onunla sevmek,onun da s eni sevmesi arasında sevmeyi sevmek ne kadar berraktır..
-…:Kirlenmiş sularım akıp cevap aradı ceylan yüreğinde. Simyacı olup yüreğindeki kimyasal cevabı bulmaya çıktım .
Her güzelde senin cevabını aradım.Dudaklarının ödevini öğreten Leyla da cevap vermedi.Dersim gittikçe zorlaşıyor.
…:Suyun kendisi sormadı aşkına düştüğüm ummanındaki kabarcıklar sordu. Soru bu kadar içsel ve içten olmalı.
…:Zekânın tinlerindeyim. Arayış ile seni arayışın şifrelerinde susuyor gelecek.
Bir gün benim olursun ile bir gün senin olacağım günün takvim yapraklarını yazıldım.
…:Her dem seni okuyor yaprak yaprak koparıyorum aşktan.
Yanıt henüz yok. Berraklarını mimledim, gelişine simler sürdüm. Mavi ile daimi aşk rengine yakın gözlerinde seni düşledim. Bütün renklerin dilinde dil oldum, kal oldum ,sal oldum ummanlarına.
…:Ummanın,umulanın ırmaklarıyla beslenir. Akıyorum sana taşıyorsun ta benime kadar.
…:Ufkun dalgaları arasında mantık tıklıyor ruhunun sayfasını…
…:Acabalarımız büyüyor, geleceğe dair beklentiler zinciri uzuyor…Olası hayal kırıklarının kırk ayağı kirli sularımıza uzanıyor. Kırk soru kırk cevaptan sonra başlar asıl aşk.
…:Hala cevap bulamadım. Benden kalışın aşkın destanı gibi, ruhumun bebeklerine anlatılan müthiş masal gibi ,gittikçe sevginle bebekleşiyorum
…:Ninni söyleyerek sol omzumda benimle uyuma uykusunu ekliyor hayalim.Melodik sesinle beni uyutuyorsun.
…:Kocam bebeğim diyorsun… İşte cevap orda şifreleniyor. Bir harf “ m” işte sırra kademlik orda.
…:
Ben ile benim, aşk ile aşkım, koca bebekle,” kocam bebeğim…” işte. Kabarcıkların bir soruya bin yanıt bu olmalı…
B…:ir ömür aitleri özetliyor bin ömre bedeller özetliyor. Gayrı bu yanıtın seni sevmekten de çok seven kanıtıyım.
-…:Kocam bebeğim haydi uyu kadınlığımın bütün hallerinde… Haydi beni yaz yazgı ile yazılmamış yaşanmışlıklar arasında.
-Seni kendi umudumun rayına çizdim.Uzak kalışına hızlı trenler bağladım.Vagonlarımda senli aşk erzağı var. Seni sana taşıyorum. Seni sana tanıtıyorum.
Bu benli seni tanımak istiyorum.Uzak kalışının dinamitleri taş yüreğimde patlıyor.
…:Paramparçayım özlemine. İçimde demet demet sevgilerin çeşni oluyor
…:Gel desenin desenlerindeyim. Derinlerime kadar desenli sevilerinin son kumaşında seni ütüledim güzel bir geleceğe.
…:Yarınların salıncağını kurdum yürek ağacına. Mavi bir dünya çizdim, gök mavi, deniz mavi, sözlerin mavi, gözlerin mavi, özün mavi, ben mavinin son tonu …Yar mavi… aşk kırmızı..
…:Hasret kırmızı, sevgi kırmızı, arzular kırmızı,gelişin kırmızı, sonlar beyaz…. Sonlar hep beyaz … Umutlarımız yarde yemyeşil, yüreğinde masmavi…Sonsuz bir boşluğun hoşluğundayım…
…:Bu sevda renginin genindeyim. Seni sevmenin pin kodlarında tuşlarım ile düşlerim senin hep benim olmayı özetliyor
…:Üç kelimeye, üç dünyaya, üç umuda seni ekliyorum.
…:Bir sen hep güzel bir dünyamın son birisin bir…
…:İki sen yarınlarımın yar yurdusun, çoğalan şeylerle huzur vatanım oluyorsun. …:Üç, üç dünyanın simyasında aşk, ekmek, sosyal atlas bizi tümlüyor.
Küle gül olan güle kül olan, yeniden kavuşmaların yapraklarında. Küllerin kaç kez aşk kulluğuma gül oldu. Kokuna dayandı sevi dünyam. Yıldızların yürekte doğması gibi özlenen gecelerin gece bekçisiyim. Gönül evime senden başka kimse girmesin diye bekliyorum.
-Bu kentin güzel hırsızları var.Çakrak güzellerin işvelerinde ruhumun her şeyi çalınmak isteniyor.
…:Çiçeklerin arısını beklediği senli bir bahar diliyorum.
Bal ile al dünyan arasında sildim sensiz dağarcığımdan uzak kalışları. Demet demet yüreğim mavi sularında toplanıyor.
…:Su ve sen arasında aşk okyanusum seni bana taşıyor can suların gönül mavişesi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.