- 1042 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Trabzonlu Tarihçi Haşim Albayrak yoğun ilgi gördü..
Trabzon ve ilçelerindeki kültür değerlerini günışığına çıkarmak için süper gayret gösteren Tarihçi Araştırmacı Eğitmci Yazar Haşim Albayrak; TÜRKİYE GAZETECİLER CEMİYETİ tarafından tertiplenen 3. Babıali Şenliği’nde Trabzon Medya Platfomu’nun standında eserleriyle ve söyleşileriyle yoğun ilgi gördü.
3. Babıali Şenliği süresince ziyaretçi akınına uğrayan Trabzon Medya Platforumu Standı şeref konuklarından birisi de Şaheserler Üreten Sanatçılar İletişimciler Yapımcılar Yönetmenler Araştırmacılar ve Derlemeciler Topluluğu Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar oldu.
Trabzonlu medya mensupları Trabzonspor yetkilileri arasında selamlaşırken Trabzon’un yetiştirdiği ünlü araştırmacı tarihçi eğitimci Haşim Albayrak ile gözgöze gelince çok heyecanlanan Şüsiyad Başkanı Okuyar, ’ Şenliklerin, festivallerin önemi böyle durumlarda daha büyük anlam ifade ediyor ’ diyerek mutluluğunu dile getirdi.’ Devletlerin ve milletlerin yaşamında tarihçiler aşıklar ozanlar şairler Türkçe ve edebiyat öğretmenleri farklı bir konuma sahip.. ’ diyen Okuyar; yaptığı araştırmalarla, ürettiği hizmetlerle, yayınladığı kalıcı eserlerle; kendini öğrencilerine, hemşehrilerine, araştırmacılara ve kültür sananat dostlarına sevdirmeyi başaran Tarihçi Araştırmacı Yazar Haşim Albayrak eserlerinin;
’ Trabzon Okuyor ’ kampanyaları yapılırken en çok okunan, satın alınıp tüm okulların öğrencilerine, öğretmenlerine, muhtarlara, köy odalarına, kıraathanelere armağan edilmiş olmasını beklerdim. Trabzon Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Trabzon İl Özel İdare Müdürlüğü ile Trabzon Belediyesi Kültür Sanat Müdürlüğü’nün Haşim Albayrak Kültür Sanat Eserleri ile yeniden ilgileneceğini umuyorum. dedi.
’ Türkiye Okuyor ’ kampanyalarının yörenin halkbilimcilerine yazarlarına aşıklarına ozanlarına yönelik ilgleri de arttırması gereğine vurgu yapan Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; Tarihçi Araştırmacı Yazar Haşim Albayrak’ın böyle şenliklerde, festivallerde kültür sanat dostları tarafından özellikle aranmasının sevindirici olduğunu belirtti.
Sohbet sonrasında Tarihçi Haşim Albayrak’a Türkiye Sevdası isimli proje çalışması olan tanıtım turizm kültür sanat eserinden bir bölüm armağan eden Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; Trabzon Medya Platforumu mensuplarına teşekkür ettikten sonra Haşim Albayrak ve Stand yetkilileriyle birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi.
YORUMLAR
Sayfa ve yazı renk uyumu, böyle çokgüzel oldu... Sağolun.
Yazınızı okudum...
Trabzon'da kurumlar ve kurumlararası kültür iletişimini çok yakından tâkip ediyor ve diyebilirim ki, içindeyim.
Büyük emek verilerek hazırlanmış ya da hazırlanmakta olan eserlere ilginin azlığı hepimizin mâlûmudur.
Kurumların etkili çevresi ne ise başındaki sorumlusu da o derece sorumluluk alabiliyor.
Genellikle, ağır işleyen ve ağır duyulan kültür işlerini kime şikâyet edeyim!
Müzik dalında ise bu iş, biraz daha ses vermesine rağmen; kitap işlerinden bir adım daha çok ses getire biliyor.
Daha söyletmeyin lütfen... bildiğinizi.
Saygı ve Selâmımla uğurladım...
Kadir Yeter.
Bir, Trabzon Gönüllüsü... doğuştan beri.
15.6.2011- Merkez ilçe- Trabzon.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=65509
Hikmet Okuyar
"Trabzonlu Tarihçi Haşim Albayrak yoğun ilgi gördü.. "
Trabzonluyum da bu iki renkle bu yazı, okunamayacak kadar cırlak düştü! Bordo- Mâvi'ye hayranlığımız ayrı...
Kolay gele... Sağlıcakla Kalınız.
Selâm ederim.
Kadir Yeter. 14.6.2011- Merkez İlçe- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=65509
Hikmet Okuyar
"Trabzonlu Tarihçi Haşim Albayrak yoğun ilgi gördü.. "
Hikmet Okuyar
Renk düzenlemesi yenilendi.
Şebingülü sunumlarımızla
Selam sevgi saygı