- 969 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN
Neden hayata dair söylenenler hep hayalde kalıyor? İçim acıyor, fark ettim ki kimsenin gözünde değerim kalmamış. Bugün 1 Ekim 2010 sabahı ve yalnızlar yalnızı olmak öylesine içimi burkarken, kendimce bir şeyler yazmak, anında duygularımı buraya dökmek istedim...
Sabahın erken saatinde telefonumu getirdi oğlum, Babam dedi..okul için alarm kurduğundan telefonumu alır...birden huysuzlaştım ve bir rahat yok ki uyuyayım diye homurdandım...Ama onun bugün doğum günü olduğunu hatırladım.
Tekrar dalmışım..dün gece hiç uyuyamamıştım ve uyumak istiyordum..Telefonun sesiyle tekrar uyandım..Ne istiyordu benden? Boşanmıştık artık ve neden beni rahat bırakmıyor artık diye düşündüm ama diyemedim..Çünkü aldığım 3 kuruşluk maaş hiçbirşeye yetmiyor, bir ihtiyacım olduğunda ondan istiyordum..Zoruma gidiyordu ondan istemek.. 55 yaşında olmasam çalışırdım ama bana kim iş verebilir ki? Çaresiz hissett,m kendimi ama sustum...Çünkü Oğlumun babasıydı ve onu bu evde, özellikle sabah kahvaltısında görmek oğlumu sevindiriyordu..
Kalk, çay koy, kahvaltıya geliyorum, yoldayım...
Kahvaltı hazırlandı..baba oğul yediler..oğlumun yaşadıklarından söz ettim kendisine..babalı babasız dedim..okula gidip onu sormasını istedim..bilemiyorum gidermi?
Oğlumla gece konuştum..başına bir şey gelir diye ona nasihat etmiştim..(konu gizlidir) Kızdı, üstüme gelme dedi...bende sana birşey olursa hem senin hayatın yanar, hemde ben yanarım..iyi düşün dedim...ağladım..
Geç vakitlerde Anne Face de bir kadın senin için birşeyler yazmış dedi git bak..şaşırdım..kimdi bu kadın? açtım baktım ve tam bir sürpriz oldu bana..aynen paylaşayım:
’Tahmin
edebileceğinden çok daha fazla seviyorum seni.Hayatımın kadını.En
önemli,en büyük,En değerli aşkım.Hiç eksik olma yanımdan.İçerde
otursanda benimle ol.’
Bir anne için en değerli şey sevildiğini bilmektir..yoruma şöyle yazdım: Anneliğin en güzel şeklidir sevmek ve BEN OĞLUMU ÇOK SEVİYORUM....
Artık nedenlere takılmak istemiyorum çünkü hayatın bize bir getirisi var ve biz o getiriyi geri çeviremeyiz..
(Yazıda olan hatalar için özür dilerim..aynen hissettiğim gibi yazdığım için imla kurallarına dikkat etmeden yalın haliyle gönderiyorum...)