- 850 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK GÖCMEN KU$ MiSALi,DiKKAT ETDE ELLERiNDEN UCMASIN
Mutluluk avuclardan ucup gidince yakalamanin imkani olmaz.Kader bu, ba$imiza nezaman neyin gelecegi belli olmuyor.Mutluyum, huzurum yerinde dediginiz anda, sanki NAZAR degiyor ve gündüzünüz zifiri gece karanligi oluveriyor.I$IK yaksanizda aydinlanmaz gözününzün önü.Agitlara verseniz kendinizi vede gözlerinizi nafile, olanlar olmu$ ve her$ey bitmi$dir.
Canim bir tanem dediginiz o ki$i aninda el oluverir.Agzindan cikan kelimeler adeta sizi verem eder.Hakkinda hicde iyi dü$ünceleriniz olmaz.Bir ka$ik suda bogasiniz gelir.ister istemez cikmaza girmi$ ve care denen o kavram tedavülden kalkmi$dir.Ya$anmami$dir o ya$ananlar, vede carcabuk unutulanlar.Gözünüzü ve bedeninizi kin vede nefret bürümü$, dönü$ü olmayan tek yön yola dogru ilerlemekdesinizdir.
Kaybolan yillarinizami yanasiniz,yoksa benliginizden vede özünüzden gidenleremi.Ne yemek ,nede icmek gelir icinizden.Sanki ölüm orucuna niyet ettiniz ve orucunuzu acmayada hicde niyetiniz yokdur.Ses catalli ve aglamakli cikar.Nutkunuz durursa, i$te ozaman dahada kötüdür.Aglamak isteyipde aylarca, hatta yillarca gözünüzden incileri dökemeyip bogazinizdaki dügümü gezdirir durursunuz.Nedenler? vede nicinler? arasinda kaybolur gidersiniz.Uzaklardan sihirli bir degnek degsede, ruhumu vede bedenimi eski sagligina kavu$tursa diye bekler durursunuz adeta.
Suclu kimdir? nerdedir? karar veremez hale gelincede icinizde SAVA$ ba$lar.Kim hakli? kim haksiz? diye dü$ünmekden ANLAMSIZ oluverirsiniz.Nerden nereye geldim diye arkaniza bakincada ,cikdiginiz güzergahin tuzaklarla dolu oldugunu birden bire farkedersiniz.Sürüklenirken Ayrilik selinin pe$inden, sallantilarin tusunamiye dönü$mesi an meselesidir.Derdinizi de$eceginiz bir dost bulamazsaniz, i$te ozaman yandiginizin resmidir.Ba$inizi yasliyacak bir omuz buluncada, hickira hickira salya sümük bo$altirsiniz icinizi.Teselliler sanki elinden $ekeri alinmi$ cocuga verilen nasihatlar gibi hafif gelir.Anlam veremediginiz ANLAMSIZLIKLAR gererde gerer.
$öyle bir dü$ününce MUTSUZLUK HAPSiNE CARPDIRILACAGINIZA sevmeden vede sevilmeden yapayanliz ya$ayip kimse icin yanmayasiniz gelir.Yanlizlik Allaha mahsusdur amenna.Yanlizda olmuyor,birlikdede olmuyor.Burda care nedir bilmiyorum ama tek bildigim $ey HiC KiMSE iCiN HAYATIMIZI MAHVETMEYE DEGMEZ DiYORUM VE, HER ZAMAN OLDUGU GiBi SUSUP ALLAHA HAVALE EDIYORUM ViCDANSIZLIGIN KiTABINI iMZASIZ VE ÖNSÖZSÜZ YAZAN iNSAN KILIGINDA GEZEN YARATIKLARI::saygilar.
sevmeyeceksen eger beni yandirma
seviyorum diye oyalayip sakin kandirma
ya$arken öldürüp karatopraga gözümü daldirma
sucunu örfbas edip saga sola saldirma
ya$ananlar ya$anmami$ deyip safca kendini kandirma
yukarda Allah $ahit sonu karanlik yollara sapdirma
dikkat etde kendini vicdansiz bir kula sende benim gibi KAPDIRMA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.