- 895 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BÜYÜK LOKMA YE AMA;BÜYÜK LAF KONU$MA!
Biz insanlar cok ilginc yaratiklariz valla.Kendi basimiza bisey gelmeden hersey bizim icin viz gelir tirist gider.Ama birgün olurda o cokkk hafife aldigimiz seyler bizim basimiza gelince,aman tanrim yer gök kapanir, vede kacacak deliklerden, kosnü deligine bile sigmayiz.insan bagzen bosmu bulunuyo, yoksa zaten bos oldugu icin, dibemi cöküyo duygular oda bilinmez.Birisinin derdini duyunca ,bagzen insan elinde olmadan cok kiniyor yada ayipliyor,buda bizim insan olusumuzun kacinilmaz sonucu diye düsünüyorum.Cünkü insanlari hayvanlardan en üstün tutan sey AKLIDIR,düsünme yetenegi yani.Af buyrun bir hayvanin önüne ne korsaniz yer,alirsiniz,, artik bitmistir orda hersey.kendi gidipde mutfakdan cop gibi bir dürüm alipda yiyecek halide yok zaten.kimse buna itiraz etmez..Tabiki istisnalar gine kaidede yer aldi simdi.Bagzi hayvanlarin avlama yetenegi cok gelismistir.ister evcil ister yabani olsun, hepsininde kendine has takdikleri vardir.Ama hic biride, cop gibi , cökelekli bir dürüm yapacak kadar akilli vede becerikli degildir yani..neyse konu karismadan topallayim bari.
Bugün bana, yarin sana olayi artik bitti.Kimse kimsenin gözüne bakmadan ,acimasizca vede ön yargilica olabiliyor.Amaaaannn görüyonmu kizi ne yapmis,oglanda zaten bes kurus etmezdi.Herif dersen kendine hayri yoktu, vay boyu devrilesice karisini aldatmis.Okarinin yerinde oluyum hemen bosanirim.Yok anam kadinda yüzsüz olmus,adam iciyo si...yo..kari ,kiz davalari,kumarda cabasi.Ginede oo benim kocam diye sahip cikmiyomu valla deli ediyor beni.Karinin mayadada var cimbildama ha.Allah bilir adamla ilgilenmiyor,oda disari atiyor kendini....felancinin kizini bir oglanla gördük..kiz gördünmü Eminenin kiz alamana kacmis..bu vede bu gibi laflar daha cogaltilabilir..pekiii bu basina is gelen insanlarin cokmu bu hallerinden memnun olduklarini ,zannediyoz acaba.insanin dili durmuyor iste..Dedi vede kodu vede abartti..aha buyrun birkac zaman sonra sizin kapiya TIK TIK KiMO..dediiiiiiiiii..simdi ne olacak.Okadar laflari sarfettik, bize kim ne sarfedecek bakalim.iste bu soru akla geliyorsa iste o anda yapilanlara karsi bir pismanlik vede tövbe baslar icten icten..amma tren sekiz otuzda kalkmis artik geri getirmenin imkani yoktur yani.bundan sonra bu acilari ceken insanlarin ruhani piskolarini anlamaya baslarlar..buda onlar icin bir ölüm olur diye düsünüyom..insaniz iste dilde kemikde yok frende..
igneyi kendine cuvaldizi ele batir,Kessss diye bosa dememis atalarimiz.kendimize yapilmasini vede söylenmesini istemedigimiz seyleri ,bizde kimseye yapmasak ,ozaman daha ferahlik olur.birde su konu varki ALMA MAZLUMUN AHINI CIKAR AHESTE AHESTEEEEEEEEE..iste bu insanin sonunu gösteren olay ya.Sen acimasizca karsindaki insani ,bir sarimsak gibi havanda iyice döve döve ezzzz.Sen ezerkende o icden icden ahlarini yaradana siralar sayi boncugu gibi..Ve ondan sonra kulucka dönemi baslar..Bu zaman zarfinda yiyecek icecekde göz yasi vede kederdir..kulucka dönemi biter ve yumurtalar catlamaya baslar..ama gine ictede gizli gizli kipirtilar baslar..Keske demeseydim,cikti ortaya ama benimde cigerim yandi..gözlede görerek sahitse eger ,o ahlarinin gerisin geri tekerür etmesini..Allaaahhhhhhhhh pismanlik baslar..sira gine TÖVBEYE gelir.Ama bikere agizdan cikmistir.Kaseti basa sarmakda mümkün degildir..artik basa gelecekler sirayla gecit törenine baslar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.