- 754 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEN GÜNÜMÜZ YAZARLARINI,GAZETECİLERİNİ,SANATÇILARINI DAHİ BEĞENMİYORUM...
Neden mi? Gelelim konumun ,yazımın amacına..Şimdi ben nasılsa hiç bir çıkar gözetmeksizin hem tarihi hem ilimi hemde bunun getirisi olan günümüz gazete yazarlarını ,sanatçılarını dahi beğenmediğimi idda etmiyorum,sadece bana getirisini,benim bu ülkenin bir vatandaşı olmamdan çok bir genci oluşumu ve bu geleceğin artık genç yazarlarından gazetecilerinden çok bu ülkeyi düşündüğümü iyi biliyor,ona göre toplumsal değer ve çıkar gözeterek sahip çıkıyorum düşünceme en başta..
Neden açlık sınırı düşmüyor,sahip olduğumuz italat oranı kendimize yetmeyi bırakın dış borçlu olduğumuz ülkelere bile ithalatta yetebileceğini ,borç almamıza bile gerek duyulmadan öyle çok yüksek miktarlarda;bunun doğru olmadığını,bu ülkenin ilk önce kendi çıkarları,ülke insanımın gencimin daha rahat koşullarda sabah işlerine gidip gelmesini,oy dönemlerinde değil sadece ,her vakit bir takım yardımlar yapılması gerektiğini,canımız her istediğinde eşimizi çocuğumuzu alıp tiyatroya gitmeyi,haftada en az üç kez omega ihtiyacımızı karşılayacağımız balığı yemeyi,bebeklerimize doğal vitamin deposu organik gıda yedirmeyi ,kitapların ve üniversite harçlarının değil cep yakmasını çok cüzzi miktarlarda olması gerektiğini savunan bir gencim...Ama elime istemekten ,sadece istemekten başka bişey geçmiyor aziz okurlarım..Ben sadece günümüz Türkiye’sini değerlendirdiğimde geçmişe bakarak yargıladığımda aslında hatanın ( tabi bu kendimce bir hata) Islahat ve Tanzimat Dönemlerine rastladığını hissediyor ve okuduğum ve görüşüm itibariyle görüyorum..
Nacizane herhangi bir diine ,dile,ırka ait olduğumla veya sanatçı ,yazar,gazeteci olup olmadığımla hiç bir ilgisi yok bu yazdıklarımın..Sadece ben kendim bir birey olarak görüyorum düşündüğüm tezimin doğruluğu hakkında bilgide istemiyorum değerli yorumlarınızı tercih ederim eleştiriden çok..Gel gelelim Tarih bir darbe yapıyor ve bir gün gelecek bu darbede canla başla ülkesi için ,özgürlüğü için canlarını hiçe sayıp ,herkesin görüşüne zıt bir görüşle ve elealınmaz bir yöntemle ölmeyi seçiyorlarken benim gencim,şimdi ise bu vatanı uğruna canını bir mendil gibi buruşturup atıp hiçe sayan bu gençlerimizin yararına ,onların tıpkı öcünü almaya çalışır edasıyla izledikleri politik darbe kurtarısı amaçlarının altında yatan yegane hükumet .Aslen ben düşüncelerimi söylemeye nasıl hür olamam ki? Sorarım sana ve size nasıl benim konuşamayışlarımı ,zamanında onların yağlı urganda can verişlerini kendi paketiniz adı altında kendi yol ve yöntemleriniz çıkarlarınız adı altında O BÜYÜK İSİMLERİ kirletebiliyorsunuz...? Sorarım size ama ele ne geçecek..
Benim kaçıncı yüzyılda yaşayan değerli yazarlarım,değerli sanatçılarım ve gazetecilerim...Okuyorsam artık seni;kendimi ilerletmem için,
Dinliyorsam seni artık Minik Serçe’m seni sevdiğim için değil,kulağımın pası silinsin diye,
Okuyorsam eğer seni O’nların darbecisi gazete yazarlarım ;sadece karşıt görüşümün beni yine hangi tabuyu yıkmaya elverişli beynimin bir yerinde bakalım nasıl yer edebileceksin ,bakalım nasıl beni biraz olsun İMKANSIZDA olsa inandırabileceksin diye...
(yazım tamamen kişisel çıkar gözetmeksizin ve kendim adıma kendim için yazdığım bir tezdir ,kimseye karşıt düşünüşü savunsun diye polemik yaratsın diye yazılmamıştır..Ama elbet eleştiri kaçınılmazdır)
saygılar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.