- 1017 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
BİR MELEK DAHA (2.TORUN)
Yaşadığım bazı üzücü olaylar yüzünden, yıllardır intihar sözünü dilimden düşüremedim ve gündemimden düşürmeyi beceremedim. Kendi kendimi sorguladığımda da hak verdim kendime. Yaşamaya çalışmakla hata ettiğime inandım.
Gerek hayatta sahip olduğum kişiler, dostlar, çocuklarım,torunum derken, onlara karşı sorumluluklarımı bahane edip, biraz korkaklık, biraz da dost tavsiyeleri sayesinde yaşayıp gidiyorum.
En çok da melekler korurmuş insanları. Sağımızda ve solumuzda bizi takip eden melekler. Benim bu güne kadar intiharıma engel olan melekler, beni korumakla her halde benim lehime olanı yapmışlardır. İnancımız gereği, öyle olduğunu kabullenmek zorundayım.
İşte dün, bir koruyucu meleğim daha dünyaya geldi. İkinci torunum Fırat Ege.Üç oğlum ve bir kızım var benim. İlk torunum Murat Efe kızımdandı. O şimdi yirmi altı aylık. Çok da dedeci. Öyle ki, benden babasına bile gitmiyor. Şimdi de, yine kızımdan Fırat Ege.
Küçücük bir şey. Ama öylesine tatlı ki. Dün ilk defa gördüğümde henüz gözlerini açmamıştı. Sanırım tekrar yarın akşam görebileceğim. Herhalde gözlerini açmış olur. Sonra da kucağıma alıp, doya doya koklarım onu.
Her fırsatta ilgileneceğim, oynayacağım onunla. Tıpkı diğerinle olduğu gibi. Bakalım o ne kadar dedeci olacak ?
Tabii, müebbetlik dediğim hayatım, onunla birlikte biraz daha uzamaya çalışacak. Yaradan da izin verdiği sürece , ona karşı sorumlu olmadığıma inanıncaya kadar yaşamaya çalışacağım. Sorumluluktan kurtulmak da pek kolay değil herhalde.
Torun bambaşka bir şey. Allah herkese nasip etsin. Benim hayatım onlar sayesinde renklendi. Bu güne kadar çocuklarıma karşı duyduğum sorumluluk beni yaşamaya mecbur etmişti. Şimdi ise en çok onlar için yaşamaya çalışacağım.
Dilerim faydam olsun onlara. Sağlıklı ve mutlu günler geçirmeyi çok istiyorum birlikte. Sünnetlerini, öğrencilik, askerlik günlerini de görmeyi çok isterim. Hele iş ve yuva sahibi olduklarını, çocuklarını görebilmek, hayallere bile sığmıyor ama imkansız değil mutlaka.
Sizin anlayacağınız ölümü unutmaya ve onlarla birlikte yaşamaya çalışacağım. Belki ölmeyi hiç istemeyeceğim. Tabii Yaradan vadem dolduğu zaman elbette ki alacak beni onlardan. Fakat o güne kadar ne kadar seversem, ne kadar birlikte olursam, ne kadar faydam olursa o kadarını kâr sayacağım.
Hoş geldin canım torunum. Hoş geldin Fırat Ege’m ! İyi ki geldin. Allah sana uzun,sağlıklı, anneli,babalı,dedeli,anneanneli,babaanneli, çoluklu,çocuklu koskoca bir ömür nasip etsin inşaallah !
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Allahım saglıklı sıhhatli ömürler versin.anne babasına ve size bağışlasın torununuzu.allahım bu duyguyu bizede yaşatır inşallah.selam ve saygılarımla...
Fikret TEZEL
Cok güzel bir resim.
Allah bagislasin size ve anne babasina.
Dilerim faydam olsun onlara. Sağlıklı ve mutlu günler geçirmeyi çok istiyorum birlikte. Sünnetlerini, öğrencilik, askerlik günlerini de görmeyi çok isterim. Hele iş ve yuva sahibi olduklarını, çocuklarını görebilmek, hayallere bile sığmıyor ama imkansız değil mutlaka.
Insallah upuzun saglikli huzurlu bir ömrünüz olur torunlarinizin her mutlu anina sahit olursunuz.
Ve siz sevgili Fikret Tezal cok dinc duruyorsunuz böyle dinc dede olmak da herkese nasip degildir.
o yüzden inaniyorum ki evet bu hayalleriniz imkansiz degiil.
Hersey gönlünüzce olsun.Ve Allah hepimize nasip etsin böylesi güzellikleri.
Yüreginize saglik
Sonsuz saygimla
hicbitmez tarafından 9/25/2010 2:34:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fikret TEZEL
Gözünüz aydın Fikret Bey. Torun sevgisi gerçekten çok başka. Can'ın canı. Ben de " Hayatımın ışığı " diyorum, torunum için. Allah analı, babalı, büyükleri ile büyütsün. Sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yaşam diliyorum. Sevenleri ve sevecekleri ile. Selam ve saygılarımla Tüm ailenize.
Onlarrr... Öyle tatlıdırki onlar... Pamuk yumuşaklığından utanır... Sevgide sevgideki tekelliğinden...
Senden çok bir şey istemiyorum... Ama çok istiyorum... Öp onu BENİM İÇİN ...Bunu yürekten istiyorum...
Allah analı babalı büyütsün ...
Selamlarımla...
Fikret TEZEL
allah hayırlı etsin.. analı babalı ve de dedeli büyütsün inşallah... allah mutlululuğunuzu daimi eylesin..
(sizin hayat tecrübeleriniz elbetteki bizden çok çok daha fazla... görüp geçirdikleriiniz bazı şeyleri anlamada ve bazı şeylere yaklaşımınızda sizi bizden üstün kılıyor.. ancak izninizle bu ölüm konusunda şunu söylemek istiyorum... bu dünyayı yarın ölecekmiş gibi tedirginlikle yaşamanın yanında hiç ölmeyecekmiş gibi mutlu yaşamak da bizim en güzel özelliklerimizden biri insan olarak...lütfen sizde torularınızı ve evlatlarınızı, onların hayatındaki vazgeçilmez yerinizi düşünün ve biraz olsun kendinizi hayatın akışına bırakarak mutluluğu kalbinizde hissedin... hayat gerçekten çok güzel ve her anını mutlu geçirmek bizim elimizde...saygılarımla...)
Fikret TEZEL
ALLAHIM AİLECE HEPİNİZE HAYIRLI, BAŞARILI, SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER VERSİN.
AİLE MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN.
YÜZÜNÜZDEN VE YÜREĞİNİZDEN MUTLULUK EKSİLMESİN.
YÜREK BAHÇELERİNİZ HER DAİM YEŞİL KALSIN,
ŞAİR YÜREĞİNİZ VE SİZİN ŞAİR YÜREĞİNİZİ DUYANLAR ÖMÜR BOYU MUTLU OLSUN.
SAYGILAR.
SELAMLAR FİKRET BEY.