SONUN BAŞLANGICI-1-
Yazın gelişini müjdeleyen güneşli bir Mayıs sabahı…Saat daha sabahın 6’sı.Ama ben yerimde duramıyorum.Çünkü bugün benim için çok önemli günlerden biri.Henüz başıma geleceklerden habersiz güzel ve umut dolu,heyecanlı bir gün beklediğim.Bugün okulun basketbol takımının son seçme günü ve son ikiye kalanlardan biriyim.O kadar çok istiyorum ki seçilmeyi.Takıma girmek benim için çok önemli.Bir nevi kendimi ispat etmek gibi.Üstelik bugün günlerden Çarşamba.Bu da demek oluyor ki ağabeyim bu akşam bizlerle olacak.Yatılı okuduğu için haftada bir gün eve izinli gelme hakkı var.Tabii beni okuldan da o alacak bugün, öyle konuştuk.Ve ben ona mutlu haberi vereceğim.Umarım…
Offf..Ne kadar da heyecanlıyım.Şimdi nasıl öğleni bekleyeceğim.Aslında tam olarak da öğlen değil.Bugün biraz erken çıkmam lazım.Çünkü okula gidip ısınmam lazım.Şu diğer kız çok canımı sıkıyor çünkü.Hem boyu uzun hem de kendini beğenmiş.Evet,benim boyum uzun değil ama ben de çok hızlı top sürüyorum(..muşum yani).Hoca öyle dedi çünkü.Ne olursa olsun gireceğim o takıma,hiçbir şey engel olamaz bana.Hah şöyle Fulya ya,rahatla biraz.Annem kalkmadı daha.Ne güzel uyuyor.Zaten benim annem öyle güzel ki.Biliyorum,biliyorum her çocuğa annesi güzel gelir.Ama benimki bir başka işte.Hem de çok bakımlı.Canım annem benim,ne çok seviyorum seni.Otoriter halini,bir şey düşünürken yüzünün aldığı o garip şekli,her gece yatarken dinlediğin ‘’Gecenin İçinden’’ programında şarkı tutmanı,sabahları arkası yarınları kaçırmamak için düştüğün telaşı.Bizim için verdiğin emeği de çok iyi biliyorum bu yaşıma rağmen.Mutsuz olduğunu da hissediyorum ama nedenini tam olarak algılayamıyorum.Şöyle ki;benim için sınavdan kötü not almak,istediğim o bebeği almayışın-hani Amerikan pazarında çok ağlamıştım da sen yine de almamıştın- ya da bakkaldan istediğim bir şeyin alınmayışı birer mutsuzluk sebebi.Peki ya sen annem?Seni neler mutsuz ediyor?Gözlerine aniden çöken o kara bulutların sebebi ne?Kahvenin yanında nadiren yaktığın senin gibi zarif sigaranın dumanını üflerken,radyoda sevdiğin şarkı çalarken sislerin ardından bakışın neden??Keşke anlatabilsen,keşke anlayabilsem..Seni seviyorum annem,hem de çok..
-DEVAM EDECEK-
YORUMLAR
bir hikaye sanırım ve ilk bölüm çok güzeldi..
yalnız özlemcim renk ayarı yapman lazım yazın okunmuyor ben kopiledim öyle okudum...
hadi hayırlı olsun ve kolay gelsin sana.. merakla takip edeceğim bu öyküyü..
sevgiler arkadaşım...