Günbegün Notlarım 138/KALEMİME TAKILAN DUYGULAR ŞANSLI...
---Dikkat çekmek için çırpınmam. Neysem onunla yürürüm. Ne vaziyetteysem, o halde davranırım muhatabımla. Hitap etmek için karınca aramam hiç...
---Bu dünyada herkesin söyleyeceği birkaç laf vardır. Suskun suskun yaşayıp da ölen bir insan varolduğuna ihtimal bile vermek istemiyorum arkadaş...
---Şuan milyarlarca varlık nefes alıp veriyor. Bu muntazam bir manzara olmalı. Düşünce düşünceyi doğurur. Herkese sağlıklı nefesler dilerim ben...
---Edebiyatın büyülü dünyasında dolaşmaK, istediğim gibi dokunmak apak sözcüklerine, dilediğim şekilde şiirinden seslenmek sevgilime: ŞAHANE...
---Büyüklerimden öğrendiklerim öyle çok ki.. Hangisini kafama koyayım diye kara kara düşünürken, usuma giren bir fikirleri olmuyor ne yazık ki...
---Hafif esen bir meltem gibidir aşk. Okşaması yavaş yavaş kalbe dokunur. Damarlara karışır sevecen dalgası. Kendisi büyül bir anlamdır canlara...
---Ruhumu dindirmek için yaptıklarım hayli fazla. Kah sessizliğin kollarına, kah kalabalığın içine, kah herhangi bir dağa atarım can benliğimi...
---Kalemime takılan duygular şanslı. Onları içimden geldiğigibi dile getiriyorum. Usulca ellerinden tutuyorum, sayfalara süslüyorum kendilerini...
---Gündemimi meşgul eden şiirlerdir. Şiirlerdir dikkatimi çeken. Şiirdir vakitlerimi kendine ç-alan. Şiirlerdir yurdumu mısra mısra istila eden...
---Her şeyin bittiği yerde, umut devreye gider. Yaşlı bir insanı ayakta tutan, yaşama arzusudur. Ve beni çocuksu yapan, içimdeki çocuğun ayak sesleridir...
---Teknolojik aletlere hapsolmuş insanlık. İnsanlık gün geçtikçe bir roboto, bir taşa bürünmekte. Ekseninden kaymakta insanlık, göz göre göre...
---Kelebekler geceleri durmaksızın neden ışıklara saldırır. İntihar mı ediyorlar, kaşınıyor bir yerleri, dertleri ne, biri bana bu söylesin?..
......................................
MehmetSelimÇİÇEK
21 Eylül 2010,,,
Mardin
Günbegün Notlarım 138/KALEMİME TAKILAN DUYGULAR ŞANSLI... Yazısına Yorum Yap
"Günbegün Notlarım 138/KALEMİME TAKILAN DUYGULAR ŞANSLI..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.