- 1171 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HASRETLİK SÖZÜN BİTTİĞİ ANDIR,AYRILIKSA ÖLÜM...
Hasretlik nedir?Sevdiklerinize duyduğunuz özlemdir..Sevdikleriniz derken ,hayatımıza,duygularımıza,kararlarımıza damgasını vuran,yaşama sevincimizi ateşleyen kişilerdir..Herkesin olduğu gibi benimde hayatımda olmazsa olmazlarım vardır....Çocuklarım, ailem ,dostlarım,arkadaşlarım gibi.....
Hayatıma anlam katan bu insanlar olmadan sudan çıkmış balığa dönerim ben...12-13 yaşımda tanıştım hasretle,gurbetle...Yaşamın gerçek yüzüyle tanışmam da gerçek anlamda bu yaşlarda başladı.....Daha öncesi herkesin yaşadığı sıradan hayatlardan biriydi belki..Ya da benim çocukça gördüğüm hayatlardı!!!!!Babamın 70 ’lerde Almanya’ya gitmesiyle hayatımızın bu kadar kökten değişeceğini tahmin bile edemezdik!!!Ailemiz parçalandı,hasretlik,gurbetlik işte o zaman başladı...Şimdi geriye dönüp baktığımda bir çoğumuzun şu an hissettiklerini,o zaman bizlerde öyle algılamışız....( Babamız gurbette kazanıp bize para gönderiyor,bizde o parayla burda geçim mücadelesi veriyoruz )Gurbette olan içinde ,burada olan içinde hayat çok çetin geçiyor bence..Evin en büyüğü olmanın hem avantajını hemde dezavantajını yaşamıştım..Bu bana hem erken yaşta daha hızlı büyümemi,sağladı,hem deçok fazla sorumluluk da yüklemiş oldu...
Erken yaşta sevdiklerimden ,ailemden ayrılık,benim hayata bakış açımı değiştirdi... Ben elimde fırsat olmasına rağmen Almanya’da yaşamayı hiç düşünmedim,gurbete hiçbir zaman sıcak bakmadım...Burda doğdum,burda ölecektim..Şimdi de aynı fikirdeyim...Beni ben yapan bu topraklardı...O GÜNLERDE 20’li yaşlardaydım,bu kararı vermiştim...Şimdi de bu kararımın arkasındyım..İşte o yıllardan bu güne çok ayrılıklar,hüzünler,burukluklar yaşadım..O zamandan bugüne tam 40 yıl geçti..Hala hasretlik,gurbetlik devam ediyor..Çocuklar genç,gençler orta yaş,ortayaşlar ise ihtiyar oldu,hatta bu arada gurbette 5 yıl öncede babamı kaybettik,biz ona o bize hasret gitti..İŞTE O ZAMAN SÖZÜN BİTTİĞİ ANDI....AYRILIKSA ÖLÜM...... AYRILIĞA,HASRETLİĞE DEVAM..Kardeşlerim ve annem orada oldukları sürece....Tek dileğim gurbette daha fazla kayıplar yaşamadan,bu hasretliğin bitmesi....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.