- 1017 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇEN GÜNLERE VE GEÇİRECEĞİMİZ GÜNLERE....
Bugün bir parıltı gördüm gökyüzünde.Bir de baktım güneş gülümsüyor.Işığını her yere yansıtmış gözümü kamaştırıyor.Çocukların oyun sesleri mahalleyi canlandırır.Sokaklardan geçen arabalar kimi zaman çocukların o mutluluğunu kısa sürede olsa bozar.İşte bu kızgın bakışlar.Bu bakışların aynısı sende de var.Çocuksu ,hafif kızgın ama tüm bunlara rağmen masumlar.Gözlerine her baktığımda o pırıltının içinde kendimi görüyorum.Bir de kaçamak bakışların var tabi her seferinde yakalandığın.Beni sana bağlayan çocuksu tavırların.Yıldızlardan her gece adını yazıyorum gökyüzüne sende gör diye.Bulutlarla yolluyorum sana öpücüklerimi.Ben bunları her gün yaşıyorum.Sana kavuşma ümidini,hayalini her an düşünüyorum.Hiç aklımdan çıkmıyor gidişin.Giderken yüzünde gördüğüm o bakış.Seni seviyorum diyordu gözlerin.Dilin ise....Ya bir sey olursa diye başlayan cümleler.Sana bir şey olmayacağını biliyorum.Ama yinede bu cümleler beni kahrediyor.Elini ilk tuttuğumdaki sıcaklık giderken de aynıydı.Ben aynıydım sen aynıydın sadece yer ve zaman farklıydı.Bizi bağlayan şey sadece aşkımız hiç bitmeyecek olan sevdamız.Gözüm yolda,aşkım kalbimde,kollarım ise sana sarılma ümidiyle bekliyor.Geçen günlere ve geçireceğimiz günlere....
D.T