Dost Kazığı
Dost Kazığı
Öyle Olur Olmaz Önüne Geleni Dost Saymayacaksın. Dostları Arkadaşlarınla Karıştırmayacaksın. Öncelikle, Dostluk Baska, Arkadaslık Baska, Sevgi Beslemek Başkadır. Lakin Önce Düşün, Sonra Tart, Enson Biç. Dostum Diyeceğin Kişiyi iyi Tanımalısın, Gerekirse Test Etmelisin. Başına Neler Gelecek Anlamalısın.
Benimde Vardı Birzamanlar Dostum. Sanırım Tartmadan Karar Vermişsim (: Sözde Dostlukmuş. Arkadaşımım Bile Yapmaya Yüzü Olmayacağı Şeylerin Daha Daha Fazlasını Sözde Dostumun Yapması Bana Dost Kazığını Tatdırdı. Bir Anda mı Oldu Olan ? Elbette Hayır Hep Sabrettim, Hep Bekledim, Bir Umut Aradım Olurda Belki Dosttum Oldugunu Hatırlar Yaptığı Kötülükleride Düzeltir diye Bekledim. Bana Vakit, Nakit Kaybı ve Acı Hatıradan Basak Birşey Bırakmadı.
Dost Deyince Artık Şöyle Uzun Vadeli Düşünür Oldum. Gerçeği Söylemek Gerekirse Artık Gerekmediği Sürede insanlara bile Yaklaşmaz Oldum. Gerçeği Biliyorum Her insan Zarar Vermez, Ama şunuda Biliyorum, Fazla Lakayit Olunca Tepene Binmek isteyenlerle Dolar Hayatın. Bazılarıda Vardır Tam Tersi, Cana Yakın, Vaat Etmeden Senin Yanında Olur. Bugune Kadar Zarar Verenlerin Terssi Olan Kişiler Bana Fazla Denk Gelmedi. Denk Gelenlerde Kısa Sürdü Dene bilir. Bence, Saygın Kişi Olmak istersen Kıza Vadeli Düşüneceksin, Lakayit Olmayacak ve Değerini Korutturacaksın.
Konu Dağılmadan Şöyle Toparlamak isterim. Bir Güzel Söz Bilirim GERÇEK DOSTLUKLAR için Yazılmış, "Dostlar Yıldızlar Gibidirler, Herzaman Görünmezler. Ama Orada Var Olduklarını Bilmek, Ve Zamanı Gelince ilk Onlar Göründüğünü Görmek Mutluluk Verir." Varlığı ile Mutlu Olamadığım Dostlarıma (: Selametle Sahte Dostlar..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.