Kırık Kalpler Nerededirler ?
İnsanız Biz! Ben, Sen ve O.. Dünya Denen Gezegende Yaşıyoruz. Ya da Yaşayamıyoruz. Hep Birlikte.. Geçinemiyoruz, Ne Senle Nede Onla. Bazen Çekilmez Olur, Ama Denersin Katlanmayı. Yüreğinden Geldiğince Katlanırsın. Bu Duyğu Zaten Elde Değil, Yürektedir. Elini Değil, Yüreyini Koyarsın Ortaya, Bile Bile Acı Çekmek için. ve Ona da Taddırmak istersin ama Kıyamazsın. Başka Yolu da Yoktur Hani. Tadarsın ve Taddırırsın.. Acı Çektirir ve Acı Çekersin.. Yaşarken Sevmek, Severken Ölmek Gibi.
Hayat Hep Oyun Oynar Bize.. Farkında Olamayacağın Oyunlar. Bazıları Büyüktür, Ölüm Gibi. Üzülürsün, Yas Tutarsın Zaman Yaşlandıkca Geri Baktığında Unutmuşsundur Gideni. Bazıları da Küçüktür, Fark Edemezsin Ama Kalıcıdır. Zamanla Anlaşılır Geride Bıraktığı İzler.. Zaten Kötüsüde Bu Değil midir? Telafisi Olmayan Hatalara Yol açar. Geri Düzetilemez, Düzeltilse de Geride Kırılmış Bir Kalp Vardır...
Kalp Kırmak ve Çaresiz Kalmak.. En Çok Aşkta Yaşanır Bunlar.. Seven insan Kıskanır, Kıskanan insan Çekilmez.. Çekilmez Biri de Sevilmek istenmez ve Ayrılık Gelir. Aşkta Herşey Eşit Olmalıydı, Hem de En Baştan.. Türkiye de Aşklar Eşit Olamazdı Sandımca, ve Gördüğüm Kadarıyla, Hatta Yaşadığım ve Edindiğim Tecrübelerle Söyleye Bilirim ki; Ya Sadece Seversin Yada Sadece Sevilirsin. İclal AYDIN Kızıma Albümüneki Bir Parça da Kızına Söylediği Özel ve Güzel Sözler Vardır. " Aşk’ı tanıyacaksın bir gün, kalbin kırılacak ve belki kıracaksın birilerini... ’iyi bir tamirci ol kızım, çabuk onar kırdığın kalpleri ve çaresiz kalma kendi kırık kalbine’ " İşte Türkiye de Aşklar Böyle.. Aşkın Sonun da Bir Kırık Kalp Olur. Kalbi Kırılınca Yalnızdır Artık, Ya da Yalnızlığı Seçmiştir. Kalbini Kıran iyi Bir Tamirci Değildir. Etrafına Baktığın da Kimin Ne Durumda Oluğunu Bilemezsin Ama Türkiyede Bir Gerçek Vardır. Kırık Kalpler Etrafına Baktığın Herkesde ve Heryerdedir..
knAlestA ( Bilal Çifci )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.