Üzüldüm
O değil de;
Bu haberleri okuyunca gülüyorum, sinirlerim bozuluyor.
’Güney Kore’de kızının bakanlığında işe alınmasında etkili olduğu iddia edilen Dışişleri Bakanı Yu Myung-hwan istifa etti.’
Ben bu bakanla tanışmak istiyorum, onunla ince belli bardakta çay içmek istiyorum, hatta bu adam klonlansın ve ülkemize getirilsin istiyorum.
O değil de;
Oruç tutmuyor diye savcının burnunu kırmışlar. Ve suçlular serbest bırakılmış. Bu ülkede suçlular elini kolunu sallayarak gezdiği sürece daha çok kişinin burnu kırılır. Buna savcılar da dahil, af çıkaranlar da...
Üzüldüm... Kendisine geçmiş olsun diyorum.
O değil de;
Tecavüze uğrayan 14 yaşındaki kız tecavüzcüsü serbest bırakılınca intihar etmiş ve soruşturma başlatılmış.
Yani?
Ne yanisi! Öyle işte. Derdini anlatmak için bazen ölmek gerekiyor demek ki!
O değil de;
Yeri gelmişken; biçok kadın da çıkar peşinde koşarak erkeğin tecavüz ettiğini söyleyerek adaleti yanıltmaya çalışıyor. Bazı durumlarda da kim haklı kim haksız, anlamak zor.
O değil de;
İran’da zina yaptığı iddiasıyla recm cezasına çarptırılan Sakine Aştiyani’ye internette açılan kampanyalarda destek verenlerin sayısı 1 milyona yaklaşmış. Sakine’nin oğlu Seccad ise dün uluslararası camiaya, “Annemi yalnız bırakmayın” mesajı vermiş.
Kadının çilesi işte. Ne kadar hüzünlü bir dram. Ya oğul Seccad’a ne demeli. Umutsuzca annesini kurtarmaya çalışıyor.
O değil de;
Zor, zor...
O değil de;
İyi bayramlar...
YORUMLAR
Biz imparatorluk artığı bir toplumuz (milletiz değil) bu nedenle Atatürk; '' Ne Mutlu Türküm Diyene '' diyerek ortak bir hars yaratmak istedi ( Bu gün anketlerde kendimi soy olarak Türk hissediyorum diyenlerin oranı %55 dir). Maalesef bu ortak unsuru onun ölümünden sonra hem içerden hem dışardan yalnızca soya indirgedik.Oysa ulu önder :Ne Mutlu Türk Olana dememişti.
O değil de ,
Ne alaka ? ( Kel alaka :)) )
Efendim ortak değerlere sahip olamayan toplumlarda hezeyan normal bir durumdur.Siyasetçi,kendisi ve çevresininin çıkarını ,birey kendi çıkarını düşünür,gerisini umursamaz.
Sanırım Küba'da millet vekilleri aylık,yolluk vs ücret almazlar.Ülkelerine hizmet etmenin onurunu alırlar.Önemlisi , halk isterse hizmetlerinden memnun olmadığı millet vekilini geri çağırıp azledebilir.
O değil de ,
Balığın neresinden koktuğunu arz etmeye çalıştım kendimce...
O değil de,
Yazınız kadını yüceltmemiz gerektiğini anlatıyordu,kara çarşafa sokmak istiyen kara düşüncelerle nasıl olacak ki demeye getirdim.
O değil de,
Gene uyku zamanı iyi geceler dilerim efendim.Saygı ve maalesf bu konuda ki kaygılarımla...
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
o değil de
maçı 3- 2 aldık...insanlar balık hafızalı oldukları için günübirlik gelir geçer olayları takip ediyormuş gibi yapıyorlar...sadece o kadar...sonrası kolay gele...
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
O değil de;
Polonya'dan Almanya'ya geçerken gümrükte 1 karton(on paket) fazla cıgaryla yakalanan Alman Milletvekili istifa etti.
O değil de;
Geceyi 24 yaşındaki erkek arkadaşıyla geçiren Antalyalı 12 yaşındaki kız, bu duruma tepki gösteren annesini bıçakladı.
O değil de;
Sen, ben kime çalıp söylüyoruz. Herkes bir aşk masalında rol almış, rolünü oynuyor.