- 482 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FAKILI'NIN YOLLARI TAŞTAN
Saat 11:00 gibi çıktığımız Fakılı yolculuğu çok eğlenceli ve zevkli geçeceğe benziyor..yOZGAT’ın bir ilçesi Fakılı..Küçük,güzel insanları sıcak kanlı,samimi bir ilçe..
Kayseri’nin o yoğun trafiğinden karayoluna çıkınca,uzun yolun dinginliği sanki ruhuma huzur veriyordu..Gözlerim kapalı,radyoda eski Türk filimlerinin eşsiz yorumcusu Belkıs Özener’i dinlerken ruhumun ne kadar huzur dolduğunun farkındayım..Şair demiş ya’ah bu şarkıların gözü kör olsun’diye doğru söylemiş..Bu şarkılarla büyüdük...Hala şarkılardaki hüznü,duygu selini yaşıyoruz....Bunları hissetmek bile yaşama bağlılığımızın ifadesi değil midir? Ya ,şarkıların dili olmasa hayat bu kadar güzel ve anlamlı olabilir miydi? Acaba!!!
O kadar güzel şarkılar dinleyerek geçiyordu ki,yolculuğumuz ,büyük keyif aldım...Yol arkadaşımın katkılarını unutmamak ,hakkını vermek gerekir..Hüzün,şarkıların ruhuma verdiği dinginlik,yolun iki tarafında uzayıp giden memleketimin güzel toprakları o kadar güzel duygular yaşattı ki,bu fakılı yolculuğu ,farklı bir yolculuk olacak benim için...
Bu arada epeyce bir yol gitmiş bulunuyoruz...Nereden takıldı bilmem dilime ’Fakılı’nın yolları taştan,sen çıkardın beni beni baştan ’’eski bir türkü bu sözler ama,birden fakılı ile birebir örtüştü sanki...
Şu an İntizar’ın güzel bir şarkısı ile yola devam ediyoruz...Hassas dönemlerden geçtiğimiz şu günlerde cuk diye oturdu yerine ...Bu duyguları hissetmek ,zaten insan olmanın kriterleri değil midir?Bu duygularla Fakılı’ya geldik işte..Etrafımı seyrederken hayatımızdaki ,çevremizdeki güzelliklerin farkına varıp,farkındalıkların farkını hissetmek kadar güzel bir duygu olamaz ...diye düşünmekten kendimi alamıyorum..
Nhayet tarla bağ bahçe derken çok hoş bir gün geçirdim..Çok güzel anılar ve izler bıraktı ,Fakılı yolculuğu...Her zaman gülümseyerek hatırlayacağım......
28/08/2010 SAAT;12:00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.