KPSS'DE "SIZINTI" VAR
Bildiğimiz gibi son zamanların gündem konularından birisi Kpss’deki kopya skandalı.Soruşturma genişletildikçe,bulgular netleştikçe ve zanlıların ifadeleri,itirafları alındıkça şaşırtıcı bilgiler ortaya çıkıyor.Bunların en şaşırtıcı olanı da cemaatin parmağı olduğu.Geçtiğimiz aylarda polislik sorularını sızdırmışlardı ve sınav iptal olup yeniden yapılmıştı.Şimdide Kpss’ye el atmışlar.Bu insanları anlamakta zorluk çekiyorum bana anlatabilecek olan birisi varsa, "Bu insanlar yanlış değil doğru işler yapıyor" diyebilecek olan birisi varsa bekliyorum bana anlatsın,beni aydınlatsın.Şimdiye kadar "Kur’an-ı Kerim öğretiyoruz,namaz kıldırıyoruz,ilim öğretiyoruz,peygamber efendimizin izinden gidiyoruz" diye bizi kandırdınız mı ? Madem kandırmadınız siz nasıl müslüman siz nasıl peygamber yolcususunuz ? Peygamerimizin kul hakkına girmeyi emrettiği hangi ilim, hangi fıkıh kitabında yazıyor ? Söyleyinde bizde okuyalım.Biz de okuyalım ki binlerce kişinin emeğine hiçe sayıp,haklarını gasp ettiğimizde vicdanımızı rahatlatabilelim.Polislik sınavının komisyonuna sızdınız polis olmaya utandık,Kpss’ye sızdınız memur olmaya utandık,yarın Tus’a sızarsınız doktor olmaya utanırız, ertesi gün Öss’ye sızarsınız üniversiteli olmaya utanırız bugüne bugün evelallah müslümanız utanmadığımız bir o var inşallah mahşerdeki komisyonada sızmamışsınızdır !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.