- 918 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
gönderilmemiş mektubum
Aradığım sendin.sevdiğim hasretle beklediğimdin.bunu çok iyi biliyodun.Gidişin bitiim oldu
yıkılışım oldu.Anlamadığım şey böyle olağını bile bile neen bu kadarf yıkıldımki...Senile geçirdiğim her bi gün şükrederdiö..Bu günde bitmedi derdim...yarına korku ile bakardım..ölümüm olurdu seni başka ellerde görmek..Gördüm ...ve ben yıklıdım ...hani üzgün olduğum haller vardı yaa dayanam derdin..seni böyle görmek bitiriyo beni derdin sarılırdın geçerdi...bu öyle bi sancı değil..bu tükeniş günden güne erime.Bunun acısını varlığın bile gideremez..artık varlığın benim için bişey ifade etmiyor..seviyorum hemde düşünemiyeceğin kadar ama kalp kırıldımmı düzelmiyo sevgi düzeltemiyo..adın aşktı bende sevgim anlatılamayacak kadar büyüktü..ama sen tek tek yıktın ...o kadar çok şey yaşadık her acıya her soruna omuz omuza direndik..sen olmasan ben yine direnirdim ikimiz için ama karşımdaki sen olunca elim kolum bağlı bişey yapamıyorum karşı koyamıyorum sana .... madem bi gün gidicektin neden bu kadar ümit verdinkii neden bu kadr sevdirdin ...mutlu olmasamda senden önce yaşıyodum umudum yoktu ama yapıcaklarım vardı hedeflerim vardı ..iyi biri olcaktım en azından ..sen benim insanlara güvenimle birlikte iyiliğimide aldın..düşünüyorumda bana hep çok kötüsün acımasızsın derler ..ben bile bu kadr kötü ve acımasız değilim..sevip umut verip terk edicek kadr acımasız değilimm...ayrılıktan ayrılığa fark vardır.yaşanmış günlerin var birlikteliğin var helallik isteyip ayrılırsın..bide ihanet var ..seviyorum der akşamaı istemiyorum der dier gün başkasıyla olursun buna kahpelik denir...sen kahpemiydin sevgilim..ben mi tanımadım senii bana unut diosun yaa hatırlanıcak kadar değerlimisin sevdiğimm...seni gömdüm benn kimsenin sevdigimi görmiceği yerlere gömdüm ...şimdi git bana tercih ettiğin iki günlük aşklarına gitt....
YORUMLAR
DEĞERLİ ARKADASIM...YAZMIS OLDUĞUN MEKTUP BİLİYORUM KI BİR ZAMANLAR SENIN YÜREK SESİN VE SIZINDI...BURUK BİR ŞEKİLDE OKUDUM...YÜREĞİNE SAĞLIK DİLERİM BÖYLE MEKTUPLARI KENDİ HAYATINDAN KESIT OLARAK YAZMAZSIN ARTIK.BİRDE BİRAZ DAHA DİKKATLI YAZSAN CÜMLELERDE BAZI HARFLER YOK DAHA İYİ OLUR....SAYGILARIMLA